Ola89 Napisano 11 Luty 2017 Napisano 11 Luty 2017 Witam używam od niedawna blendera zainteresowałam się animacja Chciałabym zapytać o to jak mogę animować dwa różne obiekty w którym drugi obiekt pojawia się od 10 klatki . A potem na przykład od 1500 pojawia się kolejny obiekt trzeci Proszę o wskazanie tutorial ewentualnie napisanie Jak mogę to wykonać z góry bardzo dziękuję
Monio Napisano 11 Luty 2017 Napisano 11 Luty 2017 Najprościej dodać w outlinerze klucze do widoczności w viewporcie (oczko) i finalnym renderze (kamera). Kursor na ikonie i wduszasz 'I' tak jak samo jak w innych miejscach.
texture3d Napisano 11 Luty 2017 Napisano 11 Luty 2017 Dziękuję za podpowiedz, bardzo mi to pomogło, a mogę jeszcze zapytac jak mozna zanimowac wydluzajaca sie linr sznurek? Tzn w kazdej klatce sznurek stawalby się dłuższy
Maciek Jutrzenka Napisano 12 Luty 2017 Napisano 12 Luty 2017 Wow, to tu też można wpinać klucze! :) wszytko_można_kluczować_wblenderze_dlatego_tak_go_kocham_dziwne_spacja_mi_niedziała
texture3d Napisano 12 Luty 2017 Napisano 12 Luty 2017 Dzięki wielkie ale w tym tutorialu porusza się sznurkiem na całej jego długości a mi chodzi o efekt rosnącego sznurka czy rozwijającego się na dalsze odleglosci w danym kierunku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się