Napisano 19 Luty 20178 l Trochę rzeczy niekomercyjnych: Szlifowanie wszystkiego od modelów (uv,po dobre normalki ) subdiv , itp... po prawidłowe tekstury w PBR metalic roughness i PBR specular roughness po shadery Alsurface/ Indigo aż na kadrach i compo i gradingu kończąc. Soft: Maya, Max, Cinema4d, Vue, Agisoft, Arnold, Indigo, Nuke, Photoshop , Nik Color Efex, Substance Painter, Quixel ... Modele: Darmowe do nie komercyjnych zastosowań, zakupione, Envy od 0 robione proceduralnie Tekstury: 100% od początku robione od nowa. Shadery: Alsurface/ Indigo (Diff+Spec +Coating ) Światło: HDR Kadry ręcznie. Compo PS+NIK+NUKE Kierunek Realizm i przyjemny obrazek dla oka. W międzyczasie będę tu coś dorzucał coś nowego.
Napisano 19 Luty 20178 l ucz mnie prosze ;o Ogolnie to juz wymiotuje digital emily, bo jest wszedzie, ale Ty zrobiles to zajebiscie ;)
Napisano 19 Luty 20178 l Jedyne do czego bym się doczepił to to, że nie wrzuciłeś więcej ;) Miażdżysz panie, miażdżysz. Pozdrawiam.
Napisano 20 Luty 20178 l Jak na moje niekształcone oko - świetne to jest! Pytanie zadam choć odpowiedź pewnie znam ("różnie":D) - z Twojego doświadczenia, ile czasu zajmuje Ci opracowanie od początku (tzn. od "czystego modelu") do końca (finalny render bez samego renderowania) takiego modelu np. tego hełmu? Z czystej ciekawości.
Napisano 20 Luty 20178 l Loozack -Zobacz Emilkę po przeróbce https://www.artstation.com/artwork/laQda
Napisano 20 Luty 20178 l Autor Dzięki wszystkim za miłe słowa. Planeta + teren pod nią to 100% VUE , jest masa różnych tutków jak to zrobić. Teoria do tego jest , reszta to już kwestia waloru,światła,kadru materiału, skali itp... tak by wszystko grało ze sobą. Co do hełmu to za darmo możesz sobie go pobrać z strony Quixela do nauki materiałów . Także model masz ma on normalkę ( subdiv na nim robi błędy wiec odradzam - trójkąty) to do substance - jak już ogarniasz to 2-3h max wypalasz mapy / robisz scenkę 1 materiał na całość szukasz światła w HDR + kadru (1h max) render - na GPU to 5-10 sek masz prawie odszumione - zostawiasz na 2-5 min na FHD i masz. 5 min serio . Emili to 10min na CPU , HULK ma bardzo dużo indirectów to na 15min na gpu na 2k po wysokości . a potem zabawa z CC w ps i koniec. Ostatnio na Fb wrzuciłem animacje chodu Adama z Unity w HD poświecone HDR - 15 sek na ramkę GPU. Z dofem i MB.
Napisano 20 Luty 20178 l Autor jaras: dziękuje, i tak i nie :) Filmowe kardy to np: Arnold. 15 sec ramka na GPU 760
Napisano 21 Luty 20178 l Mega sztosik ! Świetnie się to wygląda i aż mi szkoda, że więcej z tych rzeczy nie ma "w ruchu". Czekam na więcej zdecydowanie ! :)) Edytowane 21 Luty 20178 l przez Hokmah
Napisano 21 Luty 20178 l Planeta mi się wydaje zbyt nierówna, oprócz tego nie ma się czego czepiać, świetna robota.
Napisano 15 Marzec 20177 l co wchodzę na to forum to dostaję kopa butem w twarz z napisem "jesteś cienias ! nic nie umiesz !" aż strach sprawdzać co tu wstawiacie prace są MEGA SUPER DUPER a ja idę teraz płakać w ciemnym kącie