Sroka8888 Napisano 19 Luty 2017 Napisano 19 Luty 2017 Trochę rzeczy niekomercyjnych: Szlifowanie wszystkiego od modelów (uv,po dobre normalki ) subdiv , itp... po prawidłowe tekstury w PBR metalic roughness i PBR specular roughness po shadery Alsurface/ Indigo aż na kadrach i compo i gradingu kończąc. Soft: Maya, Max, Cinema4d, Vue, Agisoft, Arnold, Indigo, Nuke, Photoshop , Nik Color Efex, Substance Painter, Quixel ... Modele: Darmowe do nie komercyjnych zastosowań, zakupione, Envy od 0 robione proceduralnie Tekstury: 100% od początku robione od nowa. Shadery: Alsurface/ Indigo (Diff+Spec +Coating ) Światło: HDR Kadry ręcznie. Compo PS+NIK+NUKE Kierunek Realizm i przyjemny obrazek dla oka. W międzyczasie będę tu coś dorzucał coś nowego.
JackTheRippy Napisano 19 Luty 2017 Napisano 19 Luty 2017 ucz mnie prosze ;o Ogolnie to juz wymiotuje digital emily, bo jest wszedzie, ale Ty zrobiles to zajebiscie ;)
Loozack Napisano 19 Luty 2017 Napisano 19 Luty 2017 Jedyne do czego bym się doczepił to to, że nie wrzuciłeś więcej ;) Miażdżysz panie, miażdżysz. Pozdrawiam.
Nathanielxd Napisano 20 Luty 2017 Napisano 20 Luty 2017 No zbieram szczene z podłogi. Mega realistyczne te materiały. Szacun.
marekkonieczny Napisano 20 Luty 2017 Napisano 20 Luty 2017 Z chęcią usłyszę coś więcej o etapie tworzenia.
Loki Napisano 20 Luty 2017 Napisano 20 Luty 2017 Jak na moje niekształcone oko - świetne to jest! Pytanie zadam choć odpowiedź pewnie znam ("różnie":D) - z Twojego doświadczenia, ile czasu zajmuje Ci opracowanie od początku (tzn. od "czystego modelu") do końca (finalny render bez samego renderowania) takiego modelu np. tego hełmu? Z czystej ciekawości.
medwed Napisano 20 Luty 2017 Napisano 20 Luty 2017 Loozack -Zobacz Emilkę po przeróbce https://www.artstation.com/artwork/laQda
Sroka8888 Napisano 20 Luty 2017 Autor Napisano 20 Luty 2017 Dzięki wszystkim za miłe słowa. Planeta + teren pod nią to 100% VUE , jest masa różnych tutków jak to zrobić. Teoria do tego jest , reszta to już kwestia waloru,światła,kadru materiału, skali itp... tak by wszystko grało ze sobą. Co do hełmu to za darmo możesz sobie go pobrać z strony Quixela do nauki materiałów . Także model masz ma on normalkę ( subdiv na nim robi błędy wiec odradzam - trójkąty) to do substance - jak już ogarniasz to 2-3h max wypalasz mapy / robisz scenkę 1 materiał na całość szukasz światła w HDR + kadru (1h max) render - na GPU to 5-10 sek masz prawie odszumione - zostawiasz na 2-5 min na FHD i masz. 5 min serio . Emili to 10min na CPU , HULK ma bardzo dużo indirectów to na 15min na gpu na 2k po wysokości . a potem zabawa z CC w ps i koniec. Ostatnio na Fb wrzuciłem animacje chodu Adama z Unity w HD poświecone HDR - 15 sek na ramkę GPU. Z dofem i MB.
jaras Napisano 20 Luty 2017 Napisano 20 Luty 2017 bardzo ładne renderki. To co nie jest podpisane "Indigo" to z Arnolda ?
Sroka8888 Napisano 20 Luty 2017 Autor Napisano 20 Luty 2017 jaras: dziękuje, i tak i nie :) Filmowe kardy to np: Arnold. 15 sec ramka na GPU 760
Hokmah Napisano 21 Luty 2017 Napisano 21 Luty 2017 (edytowane) Mega sztosik ! Świetnie się to wygląda i aż mi szkoda, że więcej z tych rzeczy nie ma "w ruchu". Czekam na więcej zdecydowanie ! :)) Edytowane 21 Luty 2017 przez Hokmah
Ania Napisano 21 Luty 2017 Napisano 21 Luty 2017 Planeta mi się wydaje zbyt nierówna, oprócz tego nie ma się czego czepiać, świetna robota.
karol755 Napisano 15 Marzec 2017 Napisano 15 Marzec 2017 co wchodzę na to forum to dostaję kopa butem w twarz z napisem "jesteś cienias ! nic nie umiesz !" aż strach sprawdzać co tu wstawiacie prace są MEGA SUPER DUPER a ja idę teraz płakać w ciemnym kącie
Rekomendowane odpowiedzi