Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Trochę rzeczy niekomercyjnych:

Szlifowanie wszystkiego od modelów (uv,po dobre normalki ) subdiv , itp... po prawidłowe tekstury w PBR metalic roughness i PBR specular roughness po shadery Alsurface/ Indigo aż na kadrach i compo i gradingu kończąc.

Soft: Maya, Max, Cinema4d, Vue, Agisoft, Arnold, Indigo, Nuke, Photoshop , Nik Color Efex, Substance Painter, Quixel ...

Modele: Darmowe do nie komercyjnych zastosowań, zakupione, Envy od 0 robione proceduralnie

Tekstury: 100% od początku robione od nowa.

Shadery: Alsurface/ Indigo (Diff+Spec +Coating )

Światło: HDR

Kadry ręcznie.

Compo PS+NIK+NUKE

 

Kierunek Realizm i przyjemny obrazek dla oka.

 

W międzyczasie będę tu coś dorzucał coś nowego.

 

 

Zh2u27k.jpg

Fjx31oP.jpg

SOSRnKz.jpg

UnxVvYF.jpg

 

 

b4WUwnF.jpg

V9QaUoR.jpg

evy9lzq.jpg

PlmqYQ9.jpg

 

 

gVkzqYY.jpg

Psgzg5q.jpg

70O7Xir.jpg

 

 

jJ9SwrQ.jpg

hoQTftZ.jpg

 

Yg6NRne.jpg

 

hJ5ot20.jpg

CwZHCAS.jpg

 

XLuCIoS.jpg

 

 

 

 

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak na moje niekształcone oko - świetne to jest!

Pytanie zadam choć odpowiedź pewnie znam ("różnie":D) - z Twojego doświadczenia, ile czasu zajmuje Ci opracowanie od początku (tzn. od "czystego modelu") do końca (finalny render bez samego renderowania) takiego modelu np. tego hełmu? Z czystej ciekawości.

Napisano

Dzięki wszystkim za miłe słowa.

Planeta + teren pod nią to 100% VUE , jest masa różnych tutków jak to zrobić. Teoria do tego jest , reszta to już kwestia waloru,światła,kadru materiału, skali itp... tak by wszystko grało ze sobą.

 

Co do hełmu to za darmo możesz sobie go pobrać z strony Quixela do nauki materiałów . Także model masz ma on normalkę ( subdiv na nim robi błędy wiec odradzam - trójkąty) to do substance - jak już ogarniasz to 2-3h max wypalasz mapy / robisz scenkę 1 materiał na całość szukasz światła w HDR + kadru (1h max) render - na GPU to 5-10 sek masz prawie odszumione - zostawiasz na 2-5 min na FHD i masz. 5 min serio . Emili to 10min na CPU , HULK ma bardzo dużo indirectów to na 15min na gpu na 2k po wysokości . a potem zabawa z CC w ps i koniec.

 

Ostatnio na Fb wrzuciłem animacje chodu Adama z Unity w HD poświecone HDR - 15 sek na ramkę GPU. Z dofem i MB.

Napisano (edytowane)

Mega sztosik ! Świetnie się to wygląda i aż mi szkoda, że więcej z tych rzeczy nie ma "w ruchu". Czekam na więcej zdecydowanie ! :))

Edytowane przez Hokmah
Napisano

co wchodzę na to forum to dostaję kopa butem w twarz z napisem "jesteś cienias ! nic nie umiesz !"

aż strach sprawdzać co tu wstawiacie

prace są MEGA SUPER DUPER

a ja idę teraz płakać w ciemnym kącie




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności