Napisano 11 Marzec 20178 l Cześć, Wrzucam mój ostatni prywatny projekt "Cyberpunk" który na dniach ukończyłem. Praktycznie 95% modelu zostało wykonane w zBrush, pozostałe 5% to 3ds Max, rendre miał być w zrobiony w zBrush jednak finalnie wykonałem go w Keyshot.
Napisano 12 Marzec 20178 l Nie obraz sie ale to wyglada na model zrobiony przez kogos kto dobrze opanowal zbrusha hard surface i postanowil skonsumowac swoje umiejetnosci jak najszybciej, nawet nie bazujac na jakimkolwiek koncepcie. W tym modelu wyraznie brak pomyslu z tego powodu.
Napisano 12 Marzec 20178 l Jeśli na poważnie interesuje cię design to zacznij od troszkę mniej skomplikowanych rzeczy, ale bardziej przemyślanych. Detale są oczywiście fajne, ale powinny być one raczej wisienką na torcie. Masz tu mały overpaint w którym wyjaśniam o co chodzi z prostszym, ale bardziej przemyślanym. Może nie jest to najlepszy design z mojej strony(zrobiony na szybko), ale chyba podstawowe "zasady" tutaj zademonstrowałem. Jeśli natomiast interesuje cię bardziej samo modelowanie to korzystaj z konceptów innych ludzi ;) przecież to normalna praktyka wśród modelarzy.
Napisano 12 Marzec 20178 l Mi jako laikowi bardzo się podoba. Widać kawał dobrej roboty, a po wprowadzeniu sugestii Grafta będzie zapewne jeszcze lepiej.
Napisano 20 Marzec 20178 l Ten przykład obrazuje doskonale że sama znajomość softu to nie wszystko, jednak chylę czoło, bo widać że masz dużo samozaparcia, to kwestia czasu kiedy będziesz robił wyczesane sculpty :)
Napisano 28 Marzec 20178 l Mam takie samo zdanie jak poprzednicy. Dodam tylko że ten "black render" o wiele czytelniejszy od materiałowego. Zrobiłeś za duży kontrast zestawiając zbyt dużą liczbę bardzo refleksyjnych materiałów, jak lustro i matowych. W moim odczuciu refleksyjna mogła by być szyba i jakieś tam malutkie elementy metalowe. Reszta powinna być matowa, lub metal malowany, guma, plastik itd. Kolorystycznie też bardzo oszczędnie by nie było chaosu. W taki sposób byś uratował tą pracę. Pracuj nad designem tak jak radzą koledzy/koleżanki. Tak po za tym świetnie Ci idzie, trzymam kciuki.
Napisano 29 Marzec 20178 l Skill w modelowaniu widać. Teraz tylko dograć, to co pisali Ci wcześniej o designie i będzie git. Detale są jak mana. Masz ograniczoną ich ilość na model. Warto nimi podkreślić selling pointy, a jak zostanie jeszcze coś z tej many to można wykorzystać do polishingu i upiększania.
Napisano 30 Marzec 20177 l Autor Dzięki jeszcze raz za konstruktywną opinie i cenne uwagi :) myślę że powinienem więcej pracować z concept artami, gdyż zazwyczaj po prostu siadam przed tabletem i rzeźbie/modeluje. Co do kontrastu to Gryzon ma racje, zbyt dużo dodałem refleksyjnych materiałów i szczególnie tors jest bardzo słabo czytelny... no ale to moja wina :) przy następnym modelu zastosuje się do waszych uwag :)