Guest netint Posted October 30, 2004 Posted October 30, 2004 Własciwie to nie jestem pewien czy powinienem to pokazywac. Jestem początkujący w maxie. I nie mam dużo doświadczenia. Chciałem przedstawic moj projekt samochodu. Nie ma zadnego modelu robiłem go z głowy :D chciałem zebyscie mi powiedzieli co mam źle i jak to moge poprawić. Przedstawiony render zawiera nie tylko samochód ale chciał bym abyscie sie na nim skupilli. Modelowałem go z plane editable poly. '
xMark Posted October 30, 2004 Posted October 30, 2004 gdybys sie do niego przylozyl mogloby cos z tego byc, no i te swiatla....
Piotr Dobosz Posted October 30, 2004 Posted October 30, 2004 eeee:) nei ejst tak zle:) tylko postaw go na ziemi:) o ile dobrze widze:) zmien swiatla:) tyl musisz dopracowac. pozatym ladnie jak na pierwszy model:) pozdrawiam i popracuj nad tym jeszcze troszke a bedzie oki:) pozdrawiam
AGmakonts Posted October 30, 2004 Posted October 30, 2004 od maski w tył jest nawet nawet daj więcej ostrych krawędzi i normalne światła
oizo Posted October 30, 2004 Posted October 30, 2004 dziwne, dziwne ;/ jeskies takie niedopracowane ;/ proponuje popracowac nad tym i to solidnie [troche wiecej szczegulow itp a powinno byc git ] "V"
Batou Posted October 30, 2004 Posted October 30, 2004 Jak na początkującego nie jest źle. Fajnie że zrobiłeś coś własnego. Głównym błędem jest moim zdaniem urwanie linii bocznej (na wysokości klamki). O ile tył wygląda fajnie tak dalej zupełnie niepotrzebnie urywasz ciągłość siatki przed przednim lusterkiem. Trzeba było pociągnąć ją dalej aż do przednich świateł. Lepiej wyglądała by bryła auta. Lusterka są za małe. Przednia szyba ma bardzo dziwny kształt, lekko wklęsły. Cały przód auta jest mało ciekawy. Trzeba by było mocniej zarysować zderzak , inaczej rozwiązać przednie światła itp. Pracuj dalej.
Guest netint Posted October 31, 2004 Posted October 31, 2004 NO juz troche poprawiłem:] Teraz chyba lepiej
LittleDog Posted October 31, 2004 Posted October 31, 2004 No jak na poczatkujacego, dobrze wyglada ! Przekaze ci cos co kiedys sam uslyszalem: Nie wszedzie trzeba uzyc meshsmootha
illy Posted October 31, 2004 Posted October 31, 2004 dawaj jak juz po 2 rendery lo-poly i z meshsmooth
Guest netint Posted October 31, 2004 Posted October 31, 2004 Oto render z meshsmooth aha i mam pytanie ak za pomoca mental ray uzyskac coś takiego jak tutaj http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=7924
Luke3D Posted October 31, 2004 Posted October 31, 2004 Jak na samochód "z głowy" to jest nawet fajny... spróbuj troche pokombinować z materiałami i światła by się przydały. powodzenia
gutek Posted October 31, 2004 Posted October 31, 2004 na moje oko te lusterko chyba za małe jest, hehe i te progi choćby do zbierania śniegu ale to już kwesita gustu, a jak na pierwszy model to extra
Guest netint Posted October 31, 2004 Posted October 31, 2004 Mam mały problemik zrobiłem sobie osobno światełka. I mam pewien problem. Jak mam je połaczyc aby vertexy zwiateł znaczy krawędzi połaczyły mi sie z tymi w zamochodzi jak robie attach to jest sobono :(
chveti Posted October 31, 2004 Posted October 31, 2004 zderzak jest oczywiście osobną częścią samochodu....pamiętasz? oddziel go
paweb Posted November 1, 2004 Posted November 1, 2004 Oto nowy samochód po cięciach budżetowych :] NIe wiem zupełnie jak zrobić przód samochodu :(
Salvator Posted November 1, 2004 Posted November 1, 2004 tak jak zrobiłeś tył, tylko,że na odwróŧ :P a tak na serio to zrób ogólny zarys, a potem odetnij i detalizuj.
paweb Posted November 1, 2004 Posted November 1, 2004 Włansie zrobiłem takie cos (załacznik 1) ale mam problemik po dadnie mesh smooth rozwala sie zaznaczam wszystkie polygony srodkowe i daje zeby mesh smooth ich nie obejmował a mimo to działa na nie :( Robiłem to booleanem :(
illy Posted November 1, 2004 Posted November 1, 2004 najlepiej zrob deatach tej dziurkowanej czesci albo rozwiaz inaczej
illy Posted November 1, 2004 Posted November 1, 2004 no zderzak juz klasa, wiec teraz podobnymi srodkami zrob caly samochod
rafalski Posted November 1, 2004 Posted November 1, 2004 auto zmyslone - fajne. ale jak chodzi o dolne spojlery (te co wygladaja jak rozlana czekolada) to ja jestem na NIE. Ale to tylko moje obiektwne zdanie. To wyglada jakby tunning robil 10 latek :) PS> Sorry, to nie miala byc krytyka modelu :)
paweb Posted November 2, 2004 Posted November 2, 2004 No troche modernizacji i mam na razie takie coś biore sie za światła :]
paweb Posted November 2, 2004 Posted November 2, 2004 Sorka za 2 post ale nie mogłem zmienic załacznika zobaczcie teraz co zmodziłem. Swiatełka moze nie sa 1 klasa ale narazie starczy :]
rafalski Posted November 2, 2004 Posted November 2, 2004 swiatla wloty powietrza i lusterka jakies nieproporcjonalne ale bez tego cosia na dole 100% lepiej. :)
Piotr Dobosz Posted November 2, 2004 Posted November 2, 2004 moim zdaniem on troszke powinien byc szerszy ale to jest tylko moje zdanie:)
paweb Posted November 2, 2004 Posted November 2, 2004 Teraz poprawiona troche siatka koło swiateł. Ale chyba coś jest tam jeszcze skopane przy nadkolu ten face co idzie od swiateł tam na nadklu są 2 obok siebie i takie dziwny efekt sie robi
RuMuN Posted November 3, 2004 Posted November 3, 2004 masakra szyba :D z msh hmm szybke zrobil bym innaczej :D aha ten wlot to troche za "wiejski" ;)
illy Posted November 3, 2004 Posted November 3, 2004 szybe szybciej skasujesz i pociagniesz od nowa niz poprawiajac :D
paweb Posted November 3, 2004 Posted November 3, 2004 No troche poprawiona siateczka :] Aha mam pytanie jak zrobic ten klosz na moje swiatła. Znaczy tą szybke co jest na zewnątrza :]
illy Posted November 3, 2004 Posted November 3, 2004 musisz troche powiekszy drugie polygony od dolu w szybie
uncle Posted November 4, 2004 Posted November 4, 2004 w zyciu nie widzialem samochodu zrobionego z jednego kawalka blachy
paweb Posted November 4, 2004 Posted November 4, 2004 w zyciu nie widzialem samochodu zrobionego z jednego kawalka blachy Co co elementy mają byc osobno. Robiłem swiatła i zdezak osobno ale potem przyłaczyłem do samochodu. TO moj pierwszy samochód. A tak apropo poprawiona szybka plik siatka1. I mam pewien problem pokazane w pliku siatka2 i bryka nie wiem dlaczego nadkole tak robie sie kanciaste. Znaczy wiem ale nie wiem jak to poprawic :(
RuMuN Posted November 4, 2004 Posted November 4, 2004 Co co elementy mają byc osobno. Robiłem swiatła i zdezak osobno ale potem przyłaczyłem do samochodu. TO moj pierwszy samochód. A tak apropo poprawiona szybka plik siatka1. I mam pewien problem pokazane w pliku siatka2 i bryka nie wiem dlaczego nadkole tak robie sie kanciaste. Znaczy wiem ale nie wiem jak to poprawic :( hmm sprobuj tak moze pomoze. usun edge te co sie lacza w jednego werexa i zrob nowe za pomoca funkcji CUT w subobject --> eges
illy Posted November 5, 2004 Posted November 5, 2004 poprzesuwaj edge zaznaczone na czerwono w miejsca zaznaczone na zielono
paweb Posted November 6, 2004 Posted November 6, 2004 Robie od nowa tak jak mi skilo poradził oto co zrobiłem. Tylko mowie nigdy nie robiłem nic takiego :D osobno czesci :D
prabab Posted November 6, 2004 Posted November 6, 2004 Mógłbyś spróbować użyć modifiera "optimize"? Ciekawi mnie co się stanie :)
paweb Posted November 9, 2004 Posted November 9, 2004 Najnowsze moje dzieło :) miałem problemy z dzwiami i edytowałem z poziomy meshsmooth zeby dopsować do reszty nie wyem do do prawdołowe ale udało sie:D
nielot007 Posted November 9, 2004 Posted November 9, 2004 oooo ale krzywo:D prostuj siatke i to szybko:D:D ale jest coraz lepiej jeszcz kilkadzisiat razy go poprostujesz i bedzi super:):)
illy Posted November 9, 2004 Posted November 9, 2004 tam gdzie sa dziwne przejscia miedzy odcieniami szarosci, poobracaj obiekt we viewporcie i zobaczysz
Salvator Posted November 9, 2004 Posted November 9, 2004 prabab co ty wymyślasz ;] co render to w siatce większy ms;] daj to w isoline.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now