Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Własciwie to nie jestem pewien czy powinienem to pokazywac. Jestem początkujący w maxie. I nie mam dużo doświadczenia. Chciałem przedstawic moj projekt samochodu. Nie ma zadnego modelu robiłem go z głowy :D chciałem zebyscie mi powiedzieli co mam źle i jak to moge poprawić. Przedstawiony render zawiera nie tylko samochód ale chciał bym abyscie sie na nim skupilli. Modelowałem go z plane editable poly.

 

bryka.jpg'

bryka2.jpg

bryka3.png

  • Odpowiedzi 53
  • Wyświetleń 5,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

gdybys sie do niego przylozyl mogloby cos z tego byc, no i te swiatla....

Napisano

eeee:) nei ejst tak zle:) tylko postaw go na ziemi:) o ile dobrze widze:)

zmien swiatla:)

tyl musisz dopracowac.

pozatym ladnie jak na pierwszy model:) pozdrawiam i popracuj nad tym jeszcze troszke a bedzie oki:) pozdrawiam

Napisano

Wiem wiem ja nad nim cały czas pracuje

Napisano

dziwne, dziwne ;/ jeskies takie niedopracowane ;/ proponuje popracowac nad tym i to solidnie [troche wiecej szczegulow itp a powinno byc git ] "V"

Napisano

Jak na początkującego nie jest źle. Fajnie że zrobiłeś coś własnego.

 

Głównym błędem jest moim zdaniem urwanie linii bocznej (na wysokości klamki). O ile tył wygląda fajnie tak dalej zupełnie niepotrzebnie urywasz ciągłość siatki przed przednim lusterkiem. Trzeba było pociągnąć ją dalej aż do przednich świateł. Lepiej wyglądała by bryła auta.

Lusterka są za małe. Przednia szyba ma bardzo dziwny kształt, lekko wklęsły.

Cały przód auta jest mało ciekawy. Trzeba by było mocniej zarysować zderzak , inaczej rozwiązać przednie światła itp. Pracuj dalej.

Napisano

NO juz troche poprawiłem:] Teraz chyba lepiej

Napisano

No jak na poczatkujacego, dobrze wyglada ! Przekaze ci cos co kiedys sam uslyszalem:

Nie wszedzie trzeba uzyc meshsmootha

Napisano

dawaj jak juz po 2 rendery lo-poly i z meshsmooth

Napisano

Oto render z meshsmooth aha i mam pytanie ak za pomoca mental ray uzyskac coś takiego

jak tutaj http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=7924

Napisano

Jak na samochód "z głowy" to jest nawet fajny... spróbuj troche pokombinować z materiałami i światła by się przydały. powodzenia

Napisano

na moje oko te lusterko chyba za małe jest, hehe i te progi choćby do zbierania śniegu ale to już kwesita gustu, a jak na pierwszy model to extra

Napisano

Mam mały problemik zrobiłem sobie osobno światełka. I mam pewien problem. Jak mam je połaczyc aby vertexy zwiateł znaczy krawędzi połaczyły mi sie z tymi w zamochodzi jak robie attach to jest sobono :(

Napisano

zderzak jest oczywiście osobną częścią samochodu....pamiętasz?

oddziel go

Napisano

Oto nowy samochód po cięciach budżetowych :] NIe wiem zupełnie jak zrobić przód samochodu :(

Napisano

tak jak zrobiłeś tył, tylko,że na odwróŧ :P

a tak na serio to zrób ogólny zarys, a potem odetnij i detalizuj.

Napisano

Włansie zrobiłem takie cos (załacznik 1) ale mam problemik po dadnie mesh smooth rozwala sie zaznaczam wszystkie polygony srodkowe i daje zeby mesh smooth ich nie obejmował a mimo to działa na nie :( Robiłem to booleanem :(

Napisano

najlepiej zrob deatach tej dziurkowanej czesci albo rozwiaz inaczej

Napisano

no zderzak juz klasa, wiec teraz podobnymi srodkami zrob caly samochod

Napisano

auto zmyslone - fajne.

ale jak chodzi o dolne spojlery (te co wygladaja jak rozlana czekolada) to ja jestem na NIE.

Ale to tylko moje obiektwne zdanie.

To wyglada jakby tunning robil 10 latek :)

 

PS> Sorry, to nie miala byc krytyka modelu :)

Napisano

No troche modernizacji i mam na razie takie coś biore sie za światła :]

Napisano

Sorka za 2 post ale nie mogłem zmienic załacznika zobaczcie teraz co zmodziłem. Swiatełka moze nie sa 1 klasa ale narazie starczy :]

Napisano

swiatla wloty powietrza i lusterka jakies nieproporcjonalne ale bez tego cosia na dole 100% lepiej. :)

Napisano

Teraz poprawiona troche siatka koło swiateł. Ale chyba coś jest tam jeszcze skopane przy nadkolu ten face co idzie od swiateł tam na nadklu są 2 obok siebie i takie dziwny efekt sie robi

Napisano

masakra szyba :D z msh hmm szybke zrobil bym innaczej :D aha ten wlot to troche za "wiejski" ;)

Napisano

szybe szybciej skasujesz i pociagniesz od nowa niz poprawiajac :D

Napisano

No troche poprawiona siateczka :] Aha mam pytanie jak zrobic ten klosz na moje swiatła. Znaczy tą szybke co jest na zewnątrza :]

Napisano

musisz troche powiekszy drugie polygony od dolu w szybie

Napisano
w zyciu nie widzialem samochodu zrobionego z jednego kawalka blachy

Co co elementy mają byc osobno. Robiłem swiatła i zdezak osobno ale potem przyłaczyłem do samochodu. TO moj pierwszy samochód.

 

A tak apropo poprawiona szybka plik siatka1.

 

I mam pewien problem pokazane w pliku siatka2 i bryka nie wiem dlaczego nadkole tak robie sie kanciaste. Znaczy wiem ale nie wiem jak to poprawic :(

Napisano
Co co elementy mają byc osobno. Robiłem swiatła i zdezak osobno ale potem przyłaczyłem do samochodu. TO moj pierwszy samochód.

 

A tak apropo poprawiona szybka plik siatka1.

 

I mam pewien problem pokazane w pliku siatka2 i bryka nie wiem dlaczego nadkole tak robie sie kanciaste. Znaczy wiem ale nie wiem jak to poprawic :(

hmm sprobuj tak moze pomoze.

 

usun edge te co sie lacza w jednego werexa i zrob nowe za pomoca funkcji CUT w subobject --> eges

Napisano

poprzesuwaj edge zaznaczone na czerwono w miejsca zaznaczone na zielono

Napisano

Robie od nowa tak jak mi skilo poradził oto co zrobiłem. Tylko mowie nigdy nie robiłem nic takiego :D osobno czesci :D

Napisano

Mógłbyś spróbować użyć modifiera "optimize"? Ciekawi mnie co się stanie :)

Napisano

Najnowsze moje dzieło :) miałem problemy z dzwiami i edytowałem z poziomy meshsmooth zeby dopsować do reszty nie wyem do do prawdołowe ale udało sie:D

Napisano

oooo ale krzywo:D

prostuj siatke i to szybko:D:D

ale jest coraz lepiej jeszcz kilkadzisiat razy go poprostujesz i bedzi super:):)

Napisano

tam gdzie sa dziwne przejscia miedzy odcieniami szarosci, poobracaj obiekt we viewporcie i zobaczysz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności