Napisano 30 Październik 200420 l Własciwie to nie jestem pewien czy powinienem to pokazywac. Jestem początkujący w maxie. I nie mam dużo doświadczenia. Chciałem przedstawic moj projekt samochodu. Nie ma zadnego modelu robiłem go z głowy :D chciałem zebyscie mi powiedzieli co mam źle i jak to moge poprawić. Przedstawiony render zawiera nie tylko samochód ale chciał bym abyscie sie na nim skupilli. Modelowałem go z plane editable poly. '
Napisano 30 Październik 200420 l gdybys sie do niego przylozyl mogloby cos z tego byc, no i te swiatla....
Napisano 30 Październik 200420 l eeee:) nei ejst tak zle:) tylko postaw go na ziemi:) o ile dobrze widze:) zmien swiatla:) tyl musisz dopracowac. pozatym ladnie jak na pierwszy model:) pozdrawiam i popracuj nad tym jeszcze troszke a bedzie oki:) pozdrawiam
Napisano 30 Październik 200420 l od maski w tył jest nawet nawet daj więcej ostrych krawędzi i normalne światła
Napisano 30 Październik 200420 l dziwne, dziwne ;/ jeskies takie niedopracowane ;/ proponuje popracowac nad tym i to solidnie [troche wiecej szczegulow itp a powinno byc git ] "V"
Napisano 30 Październik 200420 l Jak na początkującego nie jest źle. Fajnie że zrobiłeś coś własnego. Głównym błędem jest moim zdaniem urwanie linii bocznej (na wysokości klamki). O ile tył wygląda fajnie tak dalej zupełnie niepotrzebnie urywasz ciągłość siatki przed przednim lusterkiem. Trzeba było pociągnąć ją dalej aż do przednich świateł. Lepiej wyglądała by bryła auta. Lusterka są za małe. Przednia szyba ma bardzo dziwny kształt, lekko wklęsły. Cały przód auta jest mało ciekawy. Trzeba by było mocniej zarysować zderzak , inaczej rozwiązać przednie światła itp. Pracuj dalej.
Napisano 31 Październik 200420 l No jak na poczatkujacego, dobrze wyglada ! Przekaze ci cos co kiedys sam uslyszalem: Nie wszedzie trzeba uzyc meshsmootha
Napisano 31 Październik 200420 l Oto render z meshsmooth aha i mam pytanie ak za pomoca mental ray uzyskac coś takiego jak tutaj http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=7924
Napisano 31 Październik 200420 l Jak na samochód "z głowy" to jest nawet fajny... spróbuj troche pokombinować z materiałami i światła by się przydały. powodzenia
Napisano 31 Październik 200420 l na moje oko te lusterko chyba za małe jest, hehe i te progi choćby do zbierania śniegu ale to już kwesita gustu, a jak na pierwszy model to extra
Napisano 31 Październik 200420 l Mam mały problemik zrobiłem sobie osobno światełka. I mam pewien problem. Jak mam je połaczyc aby vertexy zwiateł znaczy krawędzi połaczyły mi sie z tymi w zamochodzi jak robie attach to jest sobono :(
Napisano 31 Październik 200420 l zderzak jest oczywiście osobną częścią samochodu....pamiętasz? oddziel go
Napisano 1 Listopad 200420 l Oto nowy samochód po cięciach budżetowych :] NIe wiem zupełnie jak zrobić przód samochodu :(
Napisano 1 Listopad 200420 l tak jak zrobiłeś tył, tylko,że na odwróŧ :P a tak na serio to zrób ogólny zarys, a potem odetnij i detalizuj.
Napisano 1 Listopad 200420 l Włansie zrobiłem takie cos (załacznik 1) ale mam problemik po dadnie mesh smooth rozwala sie zaznaczam wszystkie polygony srodkowe i daje zeby mesh smooth ich nie obejmował a mimo to działa na nie :( Robiłem to booleanem :(
Napisano 1 Listopad 200420 l auto zmyslone - fajne. ale jak chodzi o dolne spojlery (te co wygladaja jak rozlana czekolada) to ja jestem na NIE. Ale to tylko moje obiektwne zdanie. To wyglada jakby tunning robil 10 latek :) PS> Sorry, to nie miala byc krytyka modelu :)
Napisano 2 Listopad 200420 l Sorka za 2 post ale nie mogłem zmienic załacznika zobaczcie teraz co zmodziłem. Swiatełka moze nie sa 1 klasa ale narazie starczy :]
Napisano 2 Listopad 200420 l swiatla wloty powietrza i lusterka jakies nieproporcjonalne ale bez tego cosia na dole 100% lepiej. :)
Napisano 2 Listopad 200420 l moim zdaniem on troszke powinien byc szerszy ale to jest tylko moje zdanie:)
Napisano 2 Listopad 200420 l Teraz poprawiona troche siatka koło swiateł. Ale chyba coś jest tam jeszcze skopane przy nadkolu ten face co idzie od swiateł tam na nadklu są 2 obok siebie i takie dziwny efekt sie robi
Napisano 3 Listopad 200420 l masakra szyba :D z msh hmm szybke zrobil bym innaczej :D aha ten wlot to troche za "wiejski" ;)
Napisano 3 Listopad 200420 l No troche poprawiona siateczka :] Aha mam pytanie jak zrobic ten klosz na moje swiatła. Znaczy tą szybke co jest na zewnątrza :]
Napisano 4 Listopad 200420 l w zyciu nie widzialem samochodu zrobionego z jednego kawalka blachy Co co elementy mają byc osobno. Robiłem swiatła i zdezak osobno ale potem przyłaczyłem do samochodu. TO moj pierwszy samochód. A tak apropo poprawiona szybka plik siatka1. I mam pewien problem pokazane w pliku siatka2 i bryka nie wiem dlaczego nadkole tak robie sie kanciaste. Znaczy wiem ale nie wiem jak to poprawic :(
Napisano 4 Listopad 200420 l Co co elementy mają byc osobno. Robiłem swiatła i zdezak osobno ale potem przyłaczyłem do samochodu. TO moj pierwszy samochód. A tak apropo poprawiona szybka plik siatka1. I mam pewien problem pokazane w pliku siatka2 i bryka nie wiem dlaczego nadkole tak robie sie kanciaste. Znaczy wiem ale nie wiem jak to poprawic :( hmm sprobuj tak moze pomoze. usun edge te co sie lacza w jednego werexa i zrob nowe za pomoca funkcji CUT w subobject --> eges
Napisano 6 Listopad 200420 l Robie od nowa tak jak mi skilo poradził oto co zrobiłem. Tylko mowie nigdy nie robiłem nic takiego :D osobno czesci :D
Napisano 6 Listopad 200420 l Mógłbyś spróbować użyć modifiera "optimize"? Ciekawi mnie co się stanie :)
Napisano 9 Listopad 200420 l Najnowsze moje dzieło :) miałem problemy z dzwiami i edytowałem z poziomy meshsmooth zeby dopsować do reszty nie wyem do do prawdołowe ale udało sie:D
Napisano 9 Listopad 200420 l oooo ale krzywo:D prostuj siatke i to szybko:D:D ale jest coraz lepiej jeszcz kilkadzisiat razy go poprostujesz i bedzi super:):)
Napisano 9 Listopad 200420 l tam gdzie sa dziwne przejscia miedzy odcieniami szarosci, poobracaj obiekt we viewporcie i zobaczysz
Napisano 9 Listopad 200420 l prabab co ty wymyślasz ;] co render to w siatce większy ms;] daj to w isoline.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto