Gość netint Napisano 30 Październik 2004 Napisano 30 Październik 2004 Własciwie to nie jestem pewien czy powinienem to pokazywac. Jestem początkujący w maxie. I nie mam dużo doświadczenia. Chciałem przedstawic moj projekt samochodu. Nie ma zadnego modelu robiłem go z głowy :D chciałem zebyscie mi powiedzieli co mam źle i jak to moge poprawić. Przedstawiony render zawiera nie tylko samochód ale chciał bym abyscie sie na nim skupilli. Modelowałem go z plane editable poly. '
xMark Napisano 30 Październik 2004 Napisano 30 Październik 2004 gdybys sie do niego przylozyl mogloby cos z tego byc, no i te swiatla....
Piotr Dobosz Napisano 30 Październik 2004 Napisano 30 Październik 2004 eeee:) nei ejst tak zle:) tylko postaw go na ziemi:) o ile dobrze widze:) zmien swiatla:) tyl musisz dopracowac. pozatym ladnie jak na pierwszy model:) pozdrawiam i popracuj nad tym jeszcze troszke a bedzie oki:) pozdrawiam
AGmakonts Napisano 30 Październik 2004 Napisano 30 Październik 2004 od maski w tył jest nawet nawet daj więcej ostrych krawędzi i normalne światła
Gość netint Napisano 30 Październik 2004 Napisano 30 Październik 2004 Wiem wiem ja nad nim cały czas pracuje
oizo Napisano 30 Październik 2004 Napisano 30 Październik 2004 dziwne, dziwne ;/ jeskies takie niedopracowane ;/ proponuje popracowac nad tym i to solidnie [troche wiecej szczegulow itp a powinno byc git ] "V"
Batou Napisano 30 Październik 2004 Napisano 30 Październik 2004 Jak na początkującego nie jest źle. Fajnie że zrobiłeś coś własnego. Głównym błędem jest moim zdaniem urwanie linii bocznej (na wysokości klamki). O ile tył wygląda fajnie tak dalej zupełnie niepotrzebnie urywasz ciągłość siatki przed przednim lusterkiem. Trzeba było pociągnąć ją dalej aż do przednich świateł. Lepiej wyglądała by bryła auta. Lusterka są za małe. Przednia szyba ma bardzo dziwny kształt, lekko wklęsły. Cały przód auta jest mało ciekawy. Trzeba by było mocniej zarysować zderzak , inaczej rozwiązać przednie światła itp. Pracuj dalej.
Gość netint Napisano 31 Październik 2004 Napisano 31 Październik 2004 NO juz troche poprawiłem:] Teraz chyba lepiej
LittleDog Napisano 31 Październik 2004 Napisano 31 Październik 2004 No jak na poczatkujacego, dobrze wyglada ! Przekaze ci cos co kiedys sam uslyszalem: Nie wszedzie trzeba uzyc meshsmootha
illy Napisano 31 Październik 2004 Napisano 31 Październik 2004 dawaj jak juz po 2 rendery lo-poly i z meshsmooth
Gość netint Napisano 31 Październik 2004 Napisano 31 Październik 2004 Oto render z meshsmooth aha i mam pytanie ak za pomoca mental ray uzyskac coś takiego jak tutaj http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=7924
Luke3D Napisano 31 Październik 2004 Napisano 31 Październik 2004 Jak na samochód "z głowy" to jest nawet fajny... spróbuj troche pokombinować z materiałami i światła by się przydały. powodzenia
gutek Napisano 31 Październik 2004 Napisano 31 Październik 2004 na moje oko te lusterko chyba za małe jest, hehe i te progi choćby do zbierania śniegu ale to już kwesita gustu, a jak na pierwszy model to extra
Gość netint Napisano 31 Październik 2004 Napisano 31 Październik 2004 Mam mały problemik zrobiłem sobie osobno światełka. I mam pewien problem. Jak mam je połaczyc aby vertexy zwiateł znaczy krawędzi połaczyły mi sie z tymi w zamochodzi jak robie attach to jest sobono :(
sir_Bols Napisano 31 Październik 2004 Napisano 31 Październik 2004 zrob attach a potem zwelduj vertexy
chveti Napisano 31 Październik 2004 Napisano 31 Październik 2004 zderzak jest oczywiście osobną częścią samochodu....pamiętasz? oddziel go
paweb Napisano 1 Listopad 2004 Napisano 1 Listopad 2004 Oto nowy samochód po cięciach budżetowych :] NIe wiem zupełnie jak zrobić przód samochodu :(
Salvator Napisano 1 Listopad 2004 Napisano 1 Listopad 2004 tak jak zrobiłeś tył, tylko,że na odwróŧ :P a tak na serio to zrób ogólny zarys, a potem odetnij i detalizuj.
paweb Napisano 1 Listopad 2004 Napisano 1 Listopad 2004 Włansie zrobiłem takie cos (załacznik 1) ale mam problemik po dadnie mesh smooth rozwala sie zaznaczam wszystkie polygony srodkowe i daje zeby mesh smooth ich nie obejmował a mimo to działa na nie :( Robiłem to booleanem :(
illy Napisano 1 Listopad 2004 Napisano 1 Listopad 2004 najlepiej zrob deatach tej dziurkowanej czesci albo rozwiaz inaczej
illy Napisano 1 Listopad 2004 Napisano 1 Listopad 2004 no zderzak juz klasa, wiec teraz podobnymi srodkami zrob caly samochod
rafalski Napisano 1 Listopad 2004 Napisano 1 Listopad 2004 auto zmyslone - fajne. ale jak chodzi o dolne spojlery (te co wygladaja jak rozlana czekolada) to ja jestem na NIE. Ale to tylko moje obiektwne zdanie. To wyglada jakby tunning robil 10 latek :) PS> Sorry, to nie miala byc krytyka modelu :)
paweb Napisano 2 Listopad 2004 Napisano 2 Listopad 2004 No troche modernizacji i mam na razie takie coś biore sie za światła :]
paweb Napisano 2 Listopad 2004 Napisano 2 Listopad 2004 Sorka za 2 post ale nie mogłem zmienic załacznika zobaczcie teraz co zmodziłem. Swiatełka moze nie sa 1 klasa ale narazie starczy :]
rafalski Napisano 2 Listopad 2004 Napisano 2 Listopad 2004 swiatla wloty powietrza i lusterka jakies nieproporcjonalne ale bez tego cosia na dole 100% lepiej. :)
Knysha Napisano 2 Listopad 2004 Napisano 2 Listopad 2004 Hmm no juz o wiele lepiej. Pracuj pracuj :).
Piotr Dobosz Napisano 2 Listopad 2004 Napisano 2 Listopad 2004 moim zdaniem on troszke powinien byc szerszy ale to jest tylko moje zdanie:)
paweb Napisano 2 Listopad 2004 Napisano 2 Listopad 2004 Teraz poprawiona troche siatka koło swiateł. Ale chyba coś jest tam jeszcze skopane przy nadkolu ten face co idzie od swiateł tam na nadklu są 2 obok siebie i takie dziwny efekt sie robi
RuMuN Napisano 3 Listopad 2004 Napisano 3 Listopad 2004 masakra szyba :D z msh hmm szybke zrobil bym innaczej :D aha ten wlot to troche za "wiejski" ;)
asblaze Napisano 3 Listopad 2004 Napisano 3 Listopad 2004 Podziwiam ludzi z zacięciem do samochodów ;)
illy Napisano 3 Listopad 2004 Napisano 3 Listopad 2004 szybe szybciej skasujesz i pociagniesz od nowa niz poprawiajac :D
paweb Napisano 3 Listopad 2004 Napisano 3 Listopad 2004 No troche poprawiona siateczka :] Aha mam pytanie jak zrobic ten klosz na moje swiatła. Znaczy tą szybke co jest na zewnątrza :]
illy Napisano 3 Listopad 2004 Napisano 3 Listopad 2004 musisz troche powiekszy drugie polygony od dolu w szybie
uncle Napisano 4 Listopad 2004 Napisano 4 Listopad 2004 w zyciu nie widzialem samochodu zrobionego z jednego kawalka blachy
paweb Napisano 4 Listopad 2004 Napisano 4 Listopad 2004 w zyciu nie widzialem samochodu zrobionego z jednego kawalka blachy Co co elementy mają byc osobno. Robiłem swiatła i zdezak osobno ale potem przyłaczyłem do samochodu. TO moj pierwszy samochód. A tak apropo poprawiona szybka plik siatka1. I mam pewien problem pokazane w pliku siatka2 i bryka nie wiem dlaczego nadkole tak robie sie kanciaste. Znaczy wiem ale nie wiem jak to poprawic :(
RuMuN Napisano 4 Listopad 2004 Napisano 4 Listopad 2004 Co co elementy mają byc osobno. Robiłem swiatła i zdezak osobno ale potem przyłaczyłem do samochodu. TO moj pierwszy samochód. A tak apropo poprawiona szybka plik siatka1. I mam pewien problem pokazane w pliku siatka2 i bryka nie wiem dlaczego nadkole tak robie sie kanciaste. Znaczy wiem ale nie wiem jak to poprawic :( hmm sprobuj tak moze pomoze. usun edge te co sie lacza w jednego werexa i zrob nowe za pomoca funkcji CUT w subobject --> eges
illy Napisano 5 Listopad 2004 Napisano 5 Listopad 2004 poprzesuwaj edge zaznaczone na czerwono w miejsca zaznaczone na zielono
paweb Napisano 6 Listopad 2004 Napisano 6 Listopad 2004 Robie od nowa tak jak mi skilo poradził oto co zrobiłem. Tylko mowie nigdy nie robiłem nic takiego :D osobno czesci :D
prabab Napisano 6 Listopad 2004 Napisano 6 Listopad 2004 Mógłbyś spróbować użyć modifiera "optimize"? Ciekawi mnie co się stanie :)
paweb Napisano 9 Listopad 2004 Napisano 9 Listopad 2004 Najnowsze moje dzieło :) miałem problemy z dzwiami i edytowałem z poziomy meshsmooth zeby dopsować do reszty nie wyem do do prawdołowe ale udało sie:D
nielot007 Napisano 9 Listopad 2004 Napisano 9 Listopad 2004 oooo ale krzywo:D prostuj siatke i to szybko:D:D ale jest coraz lepiej jeszcz kilkadzisiat razy go poprostujesz i bedzi super:):)
illy Napisano 9 Listopad 2004 Napisano 9 Listopad 2004 tam gdzie sa dziwne przejscia miedzy odcieniami szarosci, poobracaj obiekt we viewporcie i zobaczysz
Salvator Napisano 9 Listopad 2004 Napisano 9 Listopad 2004 prabab co ty wymyślasz ;] co render to w siatce większy ms;] daj to w isoline.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się