Gość netint Napisano 30 Październik 2004 Share Napisano 30 Październik 2004 Własciwie to nie jestem pewien czy powinienem to pokazywac. Jestem początkujący w maxie. I nie mam dużo doświadczenia. Chciałem przedstawic moj projekt samochodu. Nie ma zadnego modelu robiłem go z głowy :D chciałem zebyscie mi powiedzieli co mam źle i jak to moge poprawić. Przedstawiony render zawiera nie tylko samochód ale chciał bym abyscie sie na nim skupilli. Modelowałem go z plane editable poly. ' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xMark Napisano 30 Październik 2004 Share Napisano 30 Październik 2004 gdybys sie do niego przylozyl mogloby cos z tego byc, no i te swiatla.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Dobosz Napisano 30 Październik 2004 Share Napisano 30 Październik 2004 eeee:) nei ejst tak zle:) tylko postaw go na ziemi:) o ile dobrze widze:) zmien swiatla:) tyl musisz dopracowac. pozatym ladnie jak na pierwszy model:) pozdrawiam i popracuj nad tym jeszcze troszke a bedzie oki:) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 30 Październik 2004 Share Napisano 30 Październik 2004 od maski w tył jest nawet nawet daj więcej ostrych krawędzi i normalne światła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość netint Napisano 30 Październik 2004 Share Napisano 30 Październik 2004 Wiem wiem ja nad nim cały czas pracuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oizo Napisano 30 Październik 2004 Share Napisano 30 Październik 2004 dziwne, dziwne ;/ jeskies takie niedopracowane ;/ proponuje popracowac nad tym i to solidnie [troche wiecej szczegulow itp a powinno byc git ] "V" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Batou Napisano 30 Październik 2004 Share Napisano 30 Październik 2004 Jak na początkującego nie jest źle. Fajnie że zrobiłeś coś własnego. Głównym błędem jest moim zdaniem urwanie linii bocznej (na wysokości klamki). O ile tył wygląda fajnie tak dalej zupełnie niepotrzebnie urywasz ciągłość siatki przed przednim lusterkiem. Trzeba było pociągnąć ją dalej aż do przednich świateł. Lepiej wyglądała by bryła auta. Lusterka są za małe. Przednia szyba ma bardzo dziwny kształt, lekko wklęsły. Cały przód auta jest mało ciekawy. Trzeba by było mocniej zarysować zderzak , inaczej rozwiązać przednie światła itp. Pracuj dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość netint Napisano 31 Październik 2004 Share Napisano 31 Październik 2004 NO juz troche poprawiłem:] Teraz chyba lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LittleDog Napisano 31 Październik 2004 Share Napisano 31 Październik 2004 No jak na poczatkujacego, dobrze wyglada ! Przekaze ci cos co kiedys sam uslyszalem: Nie wszedzie trzeba uzyc meshsmootha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 31 Październik 2004 Share Napisano 31 Październik 2004 dawaj jak juz po 2 rendery lo-poly i z meshsmooth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość netint Napisano 31 Październik 2004 Share Napisano 31 Październik 2004 Oto render z meshsmooth aha i mam pytanie ak za pomoca mental ray uzyskac coś takiego jak tutaj http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=7924 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 31 Październik 2004 Share Napisano 31 Październik 2004 te wloty są chyba za duże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 31 Październik 2004 Share Napisano 31 Październik 2004 wlacz finalgathering Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke3D Napisano 31 Październik 2004 Share Napisano 31 Październik 2004 Jak na samochód "z głowy" to jest nawet fajny... spróbuj troche pokombinować z materiałami i światła by się przydały. powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutek Napisano 31 Październik 2004 Share Napisano 31 Październik 2004 na moje oko te lusterko chyba za małe jest, hehe i te progi choćby do zbierania śniegu ale to już kwesita gustu, a jak na pierwszy model to extra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość netint Napisano 31 Październik 2004 Share Napisano 31 Październik 2004 Mam mały problemik zrobiłem sobie osobno światełka. I mam pewien problem. Jak mam je połaczyc aby vertexy zwiateł znaczy krawędzi połaczyły mi sie z tymi w zamochodzi jak robie attach to jest sobono :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sir_Bols Napisano 31 Październik 2004 Share Napisano 31 Październik 2004 zrob attach a potem zwelduj vertexy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 31 Październik 2004 Share Napisano 31 Październik 2004 zderzak jest oczywiście osobną częścią samochodu....pamiętasz? oddziel go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweb Napisano 1 Listopad 2004 Share Napisano 1 Listopad 2004 Oto nowy samochód po cięciach budżetowych :] NIe wiem zupełnie jak zrobić przód samochodu :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Salvator Napisano 1 Listopad 2004 Share Napisano 1 Listopad 2004 tak jak zrobiłeś tył, tylko,że na odwróŧ :P a tak na serio to zrób ogólny zarys, a potem odetnij i detalizuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweb Napisano 1 Listopad 2004 Share Napisano 1 Listopad 2004 Włansie zrobiłem takie cos (załacznik 1) ale mam problemik po dadnie mesh smooth rozwala sie zaznaczam wszystkie polygony srodkowe i daje zeby mesh smooth ich nie obejmował a mimo to działa na nie :( Robiłem to booleanem :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 1 Listopad 2004 Share Napisano 1 Listopad 2004 najlepiej zrob deatach tej dziurkowanej czesci albo rozwiaz inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweb Napisano 1 Listopad 2004 Share Napisano 1 Listopad 2004 Dzisiaj zmodziłem to : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 1 Listopad 2004 Share Napisano 1 Listopad 2004 no zderzak juz klasa, wiec teraz podobnymi srodkami zrob caly samochod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalski Napisano 1 Listopad 2004 Share Napisano 1 Listopad 2004 auto zmyslone - fajne. ale jak chodzi o dolne spojlery (te co wygladaja jak rozlana czekolada) to ja jestem na NIE. Ale to tylko moje obiektwne zdanie. To wyglada jakby tunning robil 10 latek :) PS> Sorry, to nie miala byc krytyka modelu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweb Napisano 2 Listopad 2004 Share Napisano 2 Listopad 2004 No troche modernizacji i mam na razie takie coś biore sie za światła :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweb Napisano 2 Listopad 2004 Share Napisano 2 Listopad 2004 Sorka za 2 post ale nie mogłem zmienic załacznika zobaczcie teraz co zmodziłem. Swiatełka moze nie sa 1 klasa ale narazie starczy :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalski Napisano 2 Listopad 2004 Share Napisano 2 Listopad 2004 swiatla wloty powietrza i lusterka jakies nieproporcjonalne ale bez tego cosia na dole 100% lepiej. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knysha Napisano 2 Listopad 2004 Share Napisano 2 Listopad 2004 Hmm no juz o wiele lepiej. Pracuj pracuj :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Dobosz Napisano 2 Listopad 2004 Share Napisano 2 Listopad 2004 moim zdaniem on troszke powinien byc szerszy ale to jest tylko moje zdanie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweb Napisano 2 Listopad 2004 Share Napisano 2 Listopad 2004 Teraz poprawiona troche siatka koło swiateł. Ale chyba coś jest tam jeszcze skopane przy nadkolu ten face co idzie od swiateł tam na nadklu są 2 obok siebie i takie dziwny efekt sie robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RuMuN Napisano 3 Listopad 2004 Share Napisano 3 Listopad 2004 masakra szyba :D z msh hmm szybke zrobil bym innaczej :D aha ten wlot to troche za "wiejski" ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweb Napisano 3 Listopad 2004 Share Napisano 3 Listopad 2004 Własnie nie wiem jak zrobic tą szybe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 3 Listopad 2004 Share Napisano 3 Listopad 2004 Podziwiam ludzi z zacięciem do samochodów ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 3 Listopad 2004 Share Napisano 3 Listopad 2004 szybe szybciej skasujesz i pociagniesz od nowa niz poprawiajac :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweb Napisano 3 Listopad 2004 Share Napisano 3 Listopad 2004 No troche poprawiona siateczka :] Aha mam pytanie jak zrobic ten klosz na moje swiatła. Znaczy tą szybke co jest na zewnątrza :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 3 Listopad 2004 Share Napisano 3 Listopad 2004 musisz troche powiekszy drugie polygony od dolu w szybie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 4 Listopad 2004 Share Napisano 4 Listopad 2004 w zyciu nie widzialem samochodu zrobionego z jednego kawalka blachy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweb Napisano 4 Listopad 2004 Share Napisano 4 Listopad 2004 w zyciu nie widzialem samochodu zrobionego z jednego kawalka blachy Co co elementy mają byc osobno. Robiłem swiatła i zdezak osobno ale potem przyłaczyłem do samochodu. TO moj pierwszy samochód. A tak apropo poprawiona szybka plik siatka1. I mam pewien problem pokazane w pliku siatka2 i bryka nie wiem dlaczego nadkole tak robie sie kanciaste. Znaczy wiem ale nie wiem jak to poprawic :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RuMuN Napisano 4 Listopad 2004 Share Napisano 4 Listopad 2004 Co co elementy mają byc osobno. Robiłem swiatła i zdezak osobno ale potem przyłaczyłem do samochodu. TO moj pierwszy samochód. A tak apropo poprawiona szybka plik siatka1. I mam pewien problem pokazane w pliku siatka2 i bryka nie wiem dlaczego nadkole tak robie sie kanciaste. Znaczy wiem ale nie wiem jak to poprawic :( hmm sprobuj tak moze pomoze. usun edge te co sie lacza w jednego werexa i zrob nowe za pomoca funkcji CUT w subobject --> eges Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 5 Listopad 2004 Share Napisano 5 Listopad 2004 rumun chyba nie o to chodzilo mu:):):) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 5 Listopad 2004 Share Napisano 5 Listopad 2004 poprzesuwaj edge zaznaczone na czerwono w miejsca zaznaczone na zielono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweb Napisano 6 Listopad 2004 Share Napisano 6 Listopad 2004 Robie od nowa tak jak mi skilo poradził oto co zrobiłem. Tylko mowie nigdy nie robiłem nic takiego :D osobno czesci :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweb Napisano 6 Listopad 2004 Share Napisano 6 Listopad 2004 Troche zmodyfikowana werjja :D i poprawiona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prabab Napisano 6 Listopad 2004 Share Napisano 6 Listopad 2004 Mógłbyś spróbować użyć modifiera "optimize"? Ciekawi mnie co się stanie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweb Napisano 9 Listopad 2004 Share Napisano 9 Listopad 2004 Najnowsze moje dzieło :) miałem problemy z dzwiami i edytowałem z poziomy meshsmooth zeby dopsować do reszty nie wyem do do prawdołowe ale udało sie:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 9 Listopad 2004 Share Napisano 9 Listopad 2004 oooo ale krzywo:D prostuj siatke i to szybko:D:D ale jest coraz lepiej jeszcz kilkadzisiat razy go poprostujesz i bedzi super:):) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweb Napisano 9 Listopad 2004 Share Napisano 9 Listopad 2004 A których miejscach ?? :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 9 Listopad 2004 Share Napisano 9 Listopad 2004 tam gdzie sa dziwne przejscia miedzy odcieniami szarosci, poobracaj obiekt we viewporcie i zobaczysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Salvator Napisano 9 Listopad 2004 Share Napisano 9 Listopad 2004 prabab co ty wymyślasz ;] co render to w siatce większy ms;] daj to w isoline. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się