Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej,

 

Kilka ujęć, trochę dla zabawy, trochę dla testu nowego sposobu pozyskiwania tekstur z normal mapami.

 

table_002.jpg

 

basil_vol_02_14_PhysCamera003.RGB_color.jpg

 

table_001.jpg

 

table_006.jpg

 

table_003.jpg

 

table_004.jpg

 

table_001_clay.jpg

 

Software: 3ds max + V-Ray RT GPU.

 

Pozdrawiam,

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 3,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

na oszczu noża :)

rendery świetne jedyne co trochę odstaje to kryształki soli, reszta bez zarzutu, chylę czoła :)

Napisano

No świetne rendery, cieszą oko. Spory realizm.

Jedynie mi się to ujęcie (nr 6) z małą głębią ostrości nie podoba, bo jak dla mnie prawie nic na nim nie ma :D ale to już kwestia gustu powiedzmy ;)

 

Brawo!

Napisano

Świetnie to wygląda, tylko kuleczki pieprzu chyba trochę zbyt brązowe a za mało czarne.

Napisano

Bardzo mi się podoba, świetne zbliżenia, lubuję się w takich ujęciach!

Napisano

Powtórzę to co wyżej było napisane, świetne obrazki, bardzo miłe dla oka :)

 

Napisałbyś coś o czasach renderów tych ujęć z mocnym dofem?

Napisano

też chętnie się dowiem o renderach. Co do zdj. nr 6 też się zgadzam.

Edytowane przez ewulson

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności