Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, jestem tu nowy z nadzieją znalezienia konstruktywnej krytyki, aby mógł iść dalej na ścieżce grafiki cyfrowej. Z tabletem działam coś koło 4 lat. Poniżej znajdziecie kilkanaście moich starszych i nowszych prac. Ostatnie pół roku bawiłem się w 30 minutowe speedpainty, ale szybko zauważyłem, że brakuje mi nowych pomysłów i moje rysunki stały się bardzo schematyczne. Proszę Was o porady co mam zrobić, aby posunąć się dalej w rozwoju, w jakim kierunku podążać i gdzie popełniam najwięcej błędów. Z góry bardzo dziękuję :)

 

moje stronki:

http://idaisan.deviantart.com/

https://www.facebook.com/idaisanart/

 

 

_commission__after_battle_by_idaisan-d7xteis.jpg

 

rocky_terrain__yt_video_timelapse__by_idaisan-daprsnt.jpgcrystal_cave_2__video__by_idaisan-daqqhkg.jpghaunted_castle_by_idaisan-dasq5q0.jpgfuturistic_vehicle___konkurs_asus_by_idaisan-dazmv0p.jpgone_touch_access___konkurs_asus___bitwa_ii_by_idaisan-db0k0ch.jpggold_and_silver___konkurs_asus_3_by_idaisan-db1ova6.jpgmagic_cave_by_idaisan-db5fq8l.jpg

 

 

 

Teraz wybrane speedpainty (30 min.) :

 

daily_speedpaint_76___the_tallest_building__video__by_idaisan-dav8w8m.jpgdaily_speedpaint_86___row_of_lights__video__by_idaisan-dawox4h.jpgdaily_speedpaint_83___sea_cave__video__by_idaisan-davyfzs.jpgdaily_speedpaint_137___frontline_tank_by_idaisan-db3u37w.jpgdaily_speedpaint_140___golem_yt_video_by_idaisan-db4elcd.jpgdaily_speedpaint_147___love_thy_beast_yt_video_by_idaisan-db5j9ex.jpgdaily_speedpaint_148___antigravity_yt_video_by_idaisan-db5n30y.jpgdaily_speedpaint_150___network_by_idaisan-db5w0al.jpgdaily_speedpaint_153___magnification_yt_video_by_idaisan-db69bs3.jpgdaily_speedpaint_163___into_darkness_yt_video_by_idaisan-db7vm5x.jpgdaily_speedpaint_169___toy_blocks_by_idaisan-db8bgri.jpgdaily_speedpaint_188___a_glitch_by_idaisan-dbc7a03.jpg

 

 

I na koniec 2 landscape'y, szybkie szkice enviro i 2 mattepaintingi.

 

infinite_worlds_by_idaisan-db8g2ep.jpginfinite_worlds_2_by_idaisan-dbc7smj.jpgwarm_up_sketches__01_by_idaisan-dbahvzf.jpgfuture_is_now_by_idaisan-dbar1o6.jpgfuture_is_now_2_by_idaisan-dbb2q26.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Popieram. Tez mi sie najbardziej podobaja. W ogole masz bardzo fajny, charakterystyczny styl - taki pod ksiazki albo okladki plyt i zapewne jestes osoba, ktora zatrudnia sie wlasnie ze wzgledu na styl - graficzny sposob w jaki malujesz poszczegolne elementy, dobor kolorow, sposob budowania planow - co oznacza tez pewna powtarzalnosc.

 

Co moglbys zmienic to na pewno poszerzyc zakres tematow - postacie, wnetrza, ujecia z bliska. Rozne pory dnia - u ciebie sa glownie nocno-wieczorne. A do tego niezaleznie od tego jakim stylem sie poslugujesz - zawsze warto studiowac nature. Bo to co zaobserwujesz w naturze mozesz pozniej przelozyc na swoj styl.

Napisano

Najlepiej prezentują się chyba te efekty, fragmenty, w których kształt wycina się płasko z tła. Czy to światłem, czy to cieniem. Czujesz przestrzeń i perspektywę, ale odnoszę wrażenie, że masz problemy, albo po prostu (nie chce się, brak łatwości) z określeniem bryły obiektów w scenie. Poleciłbym poćwiczyć sobie szybkie konstruowanie samych postaci i obiektów, najlepiej tylko zaznaczając jak pada cień na nich, zamiast bawić się w dokładne cieniowanie.

Fajnie, że dużo brushy a mało fot :)

Napisano

Siema :D Kojarzę Cię nawet z fejsbukowych grupek i konkursu asusa.

Jak wcześniej zostało wspomniane palety kolorów są naprawdę świetnie dobrane. Sama profesjonalistą nie jestem i staż tabletowy mam ponad 2 razy mniejszy, ale myślę, że mogę się wypowiedzieć ;)

W Twoich pracach strasznie dużo rzuca się w oczy - wszędzie jest pełno detalu. Ma to swój urok, bo wszystko jest odpicowane - na przykład jak w pracy z rycerzem w lesie (chyba moja ulubiona z Twoich, choć kosiarz też kosi).

Detal jest dla mnie zajebisty, ale tylko w kluczowych elementach ilustracji. Postarałabym się najwięcej detalu dać przy punkcie uwagi, focal pointcie, a najmniej gdzies w tle. Wraz z coraz większą perspektywą atmosferyczną zanika poziom detalu.

Kolejna rzecz jaka rzuciła mi się w oczy to schematyczność. Nie wiem czy to efekt zamierzony, ale - jakby to ująć - elementy bardzo się powtarzają. Na przykład jak w 2,3,5 pracy. Robisz takie "tunele" (częsty element w twoich pracach jeśli chodzi o jaskinie). W 2 pracy sprawia to, że kompozycja jest lekko nudna, a przez poziom detalu nie wiadomo za bardzo gdzie zawiesić oko (jest co prawda na czym, ale myślę, że może to robić problemy przy np. storytellingu).

Krótko mówiąc kompozycja i powstrzymywanie się od "dziubdziania" (też mam z tym problem, ale chcę pomóc komuś z tego wyjść! :D). Choć widzę po Twoich pracach, jeśli są chronologiczne, że masz z tym progress, bo w dwóch landscape'ach na koniec kompozycje są o wiele ciekawsze i nie takie symetryczne jak na początku.

Ciśnij! :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności