Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich!

Do bitwy przystępuję pierwszy raz. Postawowiłem zająć się stworzeniem Tyranida z Warhammera 40k.

Historia owego zwierządka przedstawia się następująco: pewnego poranka wesoły Tyranid pasł się beztrosko na łące aż przyszedł Marines i sprzedał mu head-shoot\'a. Smutne:) ,ale jakiś czas później przyszedł Imperator i postanowił biednego Tyranidka wskrzesić. Do tego celu użył jakiś mega jonowych przyrządów i tak właśnie powstał super Tyranid-cyborg. Od tej chwili Tyranid i Imperator żyli długo i szczęśliwie :D.

Historia ciutkę naciągana;) ale nie o to w tym wszystkim chodzi...bedzie to Tyranid Warrior z powszczepianymi w skórę różnymi metalowymi częściami, jednocześnie będzie też nieco poraniony i brudny. Jak to wszystko wyjdzie czas pokaze, narazie pozostaje mi jedynie zyczyc sobie powodzenia...

 

[Edited on 9-4-2003 by Tesaurus]

  • Odpowiedzi 220
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Originally posted by Sharp

Historia ciutkę naciągana;)

 

Mi sie wydala calkiem prawdopodobna:) Nie wyobrazam sobie tyranida-cyborga, tym bardziej czekam na pierwsze efekry.

Napisano

Mój plan działania to zrobienie pierw prawie całego ,czystego Tyranida a potem dopiero dodawanie metalowych dupereli,a na koncu oczywiscie tekturki.

Z tym ostatnim moga byc nieco wieksze problemy ale mam nadzieje ze mi w tym pomozecie:D...

Napisano

No właśnie, z tą częścią udową tak wyszło bo w sumie dawalem 3 edit mesche by pomiedzy mini dodawac szczegoly-troche glupia metoda, mialo byc inaczej ale jakos tak sie zagalopowalem ze teraz nie da juz sie wrocic do poprzedniego staku bo cala siatka sie popieprzy ,trzeba by to zrobic odnowa ale mi sie nie chce(moze pozniej sie tym zajme)...teraz juz wiem jak tego uniknąć - uczymy się wkońcu na własnych błędach:D

Napisano

wow musisz miec dobry komp u mnie taka oberacyjka jzu sie muli hehe ale wykonanie modelu jest superr

powoli zaczynam wierzyc ze to bedzie bardzo trudna bitwa :)

Napisano

No...przy calym modelu w trybie wireframe chodzi nawet całkiem dobrze, duzo gorzej jest na trybie smooth...a to dopiero jadna noga czyli ok 10% calego modelu:) Ciekawe czy moj komp przetrwa do konca bitwy:D???

Napisano

Model swietny, ale taka prosba na przyszlosc.. dawajcie screeny z Viewportow jesli chodzi o Wireframe... sa bardziej czytelne.

 

Pozdrawiam

Gith

Napisano

tak ... tez mi sie tak wydaje ... po za tym sa super . Szczegolowosc to jest to :) ale cos czuje ze juz Ci to ciezko chodzi w wievportach :D mimo to jak utrzymasz taka szczegolowosc dla reszty modelu to duze szanse na wyroznienia.

Napisano

heh...dzieki MJ ,rzeczywiscie ta szczegolowosc wplywa na nawigacje w oknach ale mam nadzieje ze zaowocuje to fajniejszym efektem...

Napisano

Update-wyrenderowalem w trybie szkieletowym(nie jak wczesniej prosil mnie Gith bo naprawde bybloby duzo gorzej cokolwiek widzec). Cały dzien pracowalem nad tym kućkiem pośrodku nóg...wymaga to jednak jeszcze nieco poprawek.

Napisano

KUciek, to jest kuciek ;) Właśnie postanowiłem że zmienie temu kućkowi takie coś więc to może potrwac...ale spokojnie, jak tylko bedzie to jakos wygladac odrazu wam pokaze:)

Napisano

Hmmm...masywniejsze?, mi wyglądają na takie akuracik zwalszcza ze caly czas mam przed sobą figurke tyranida. Myśle ze jak bedzie juz gotowy caly tułów to wtedy bedzie widoczne gdzie bedzie trzeba umasywnic noge i ogolnie dopracowac proporcje.

A moglbys mi jeszcze powiedziec ktora czesc nogi powinna byc masywniejsza, moze jestem mniej spostrzegawczy od ciebie:)...

Napisano

no tyranidzi właśnie takie mają:) ale figurka fugurką, a fizyka robi swoje, wydaje mi się zę uda powinny być trochę masywniejsze; tyranidzi są cholernie szybcy, a do tego są chyba potrzebne wydajne mięśnie, noooo chyba ze mają inne mięśnie niż ludzie, ja tam sie nie znam, wole Marinesów :P muahahaha

 

ej powala mnie szczegółowość... niesamowite, ty tego wogóle texturować nie bęziesz musiał! tak trzymaj

 

PS. toturial pomógł?:)

Napisano

Pomogl,oj pomógl...dzieki, bez tego jeszcze ze dwa dni meczylbym sie nad tym.No dobra, umięśnie to ,rzeczywiscie bedzie to fajniej wygladac, wytłoczę tez wiecej miesni na nogach- wkońcu trzeba po coś wykorzystać tak gęstą siatke...:D

Napisano

nie ma lepszego:D

 

a tak nawiasem () to zapraszam na mojego threada, bo tam TAAAKIMIII LITERAAMI NAPISAŁEM LINKA DO TEGO TUTKA:D

 

heh pozdawiam

 

PS. Sharp, możesz pokazać zbliżenie na miednice, bo coś mi tam nie gra

Napisano

no chodzilo mi o uda tak jak napisal Blood ( od teraz jestes Blood :D )...i jescze jedno bys mogl dac lepsze prezjscie pomiedzy tymi nogami a miedniaca...tzn te laczenie bo wyglda jakby tam byl sam cylinder

Napisano

HEHEHE Blood, może być:D

 

a Ty mozesz być PAB[lol2] hehe

 

a i byłbym zapomniał; Sharp ty chyba cos mówiłeś o jakichś cyborgach, czy mi się zdawało:D bo cię z bitwy wykluczą:D

Napisano

A co do cyborga to będzie to cyborg, nie martw się, jak mówiłem wcześniej dopiero będę sie zajmował metalowymi duperelami na końcu, jak zrobie cały, czysty model a zwłaszcza głowę bo głowa bedzie pół normalna pól ucybernetyzowana:D

Napisano

kurcze no fajniaste baudzo to jest :)))

 

i mam pytanie - ta taka faktura tej \'hityny\' to jest bump??

 

heh sam kiedys gralem w warhammera40k :))))))

Napisano

Temu pacerzowi zrobilem dosc gesta siatke wiec czemu by nie uzyc modyfikatora noise? A do tego jeszcze dalem bump\'a:D -dwa w jednym

Napisano

Jeszcze jedno , fajne zdjecie Tyranida znalazłem...podoba mi się jego pozycja, chyba w podobnej zrobie mojego. I jeszcze jedno, dolna para \'\'łap\'\' to będzdą takie fajne łapy z pazurami a górna jak widzimy poniżej.

Tak więc do dzieła! :D




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności