Sharp Napisano 3 Kwiecień 2003 Share Napisano 3 Kwiecień 2003 Witam wszystkich! Do bitwy przystępuję pierwszy raz. Postawowiłem zająć się stworzeniem Tyranida z Warhammera 40k. Historia owego zwierządka przedstawia się następująco: pewnego poranka wesoły Tyranid pasł się beztrosko na łące aż przyszedł Marines i sprzedał mu head-shoot\'a. Smutne:) ,ale jakiś czas później przyszedł Imperator i postanowił biednego Tyranidka wskrzesić. Do tego celu użył jakiś mega jonowych przyrządów i tak właśnie powstał super Tyranid-cyborg. Od tej chwili Tyranid i Imperator żyli długo i szczęśliwie :D. Historia ciutkę naciągana;) ale nie o to w tym wszystkim chodzi...bedzie to Tyranid Warrior z powszczepianymi w skórę różnymi metalowymi częściami, jednocześnie będzie też nieco poraniony i brudny. Jak to wszystko wyjdzie czas pokaze, narazie pozostaje mi jedynie zyczyc sobie powodzenia... [Edited on 9-4-2003 by Tesaurus] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dr. eA Napisano 3 Kwiecień 2003 Share Napisano 3 Kwiecień 2003 Originally posted by Sharp Historia ciutkę naciągana;) Mi sie wydala calkiem prawdopodobna:) Nie wyobrazam sobie tyranida-cyborga, tym bardziej czekam na pierwsze efekry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SiD Napisano 3 Kwiecień 2003 Share Napisano 3 Kwiecień 2003 no ładna historyjka heh ciekawe jak te stworzebie wygląda :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 3 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 3 Kwiecień 2003 Postanowilem zacząć od nogi,oto najświższy obrazek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo Napisano 3 Kwiecień 2003 Share Napisano 3 Kwiecień 2003 no zapowiada sie niezle :):.. P.S nie przesadz za bardzo z mechanika bo Cie zdyskwalifikuja.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 3 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 3 Kwiecień 2003 Mój plan działania to zrobienie pierw prawie całego ,czystego Tyranida a potem dopiero dodawanie metalowych dupereli,a na koncu oczywiscie tekturki. Z tym ostatnim moga byc nieco wieksze problemy ale mam nadzieje ze mi w tym pomozecie:D... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 3 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 3 Kwiecień 2003 I mały update...w trybie szkieletowym: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 3 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 3 Kwiecień 2003 ups,zapomnialem zalaczyc w tamtym poscie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blooddragon Napisano 3 Kwiecień 2003 Share Napisano 3 Kwiecień 2003 Kurcze widze że tu sie niezły model pojawia! tak trzymaj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Petrik Napisano 3 Kwiecień 2003 Share Napisano 3 Kwiecień 2003 dlaczego dajesz taki gigantyczny meshsmooth ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 3 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 3 Kwiecień 2003 No właśnie, z tą częścią udową tak wyszło bo w sumie dawalem 3 edit mesche by pomiedzy mini dodawac szczegoly-troche glupia metoda, mialo byc inaczej ale jakos tak sie zagalopowalem ze teraz nie da juz sie wrocic do poprzedniego staku bo cala siatka sie popieprzy ,trzeba by to zrobic odnowa ale mi sie nie chce(moze pozniej sie tym zajme)...teraz juz wiem jak tego uniknąć - uczymy się wkońcu na własnych błędach:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SiD Napisano 4 Kwiecień 2003 Share Napisano 4 Kwiecień 2003 wow musisz miec dobry komp u mnie taka oberacyjka jzu sie muli hehe ale wykonanie modelu jest superr powoli zaczynam wierzyc ze to bedzie bardzo trudna bitwa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 4 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 4 Kwiecień 2003 No...przy calym modelu w trybie wireframe chodzi nawet całkiem dobrze, duzo gorzej jest na trybie smooth...a to dopiero jadna noga czyli ok 10% calego modelu:) Ciekawe czy moj komp przetrwa do konca bitwy:D??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gith Napisano 4 Kwiecień 2003 Share Napisano 4 Kwiecień 2003 Model swietny, ale taka prosba na przyszlosc.. dawajcie screeny z Viewportow jesli chodzi o Wireframe... sa bardziej czytelne. Pozdrawiam Gith Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 4 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 4 Kwiecień 2003 Najświeższy update: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 4 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 4 Kwiecień 2003 I na zakonczenie ciężkiego dnia renderek :) : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo Napisano 5 Kwiecień 2003 Share Napisano 5 Kwiecień 2003 spoko tylko mi sie wydaje ze te nogi powinny byc bardziej masywniejsze w sczegolnosci w tej gornej czesci.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MJ Napisano 5 Kwiecień 2003 Share Napisano 5 Kwiecień 2003 tak ... tez mi sie tak wydaje ... po za tym sa super . Szczegolowosc to jest to :) ale cos czuje ze juz Ci to ciezko chodzi w wievportach :D mimo to jak utrzymasz taka szczegolowosc dla reszty modelu to duze szanse na wyroznienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 5 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 5 Kwiecień 2003 heh...dzieki MJ ,rzeczywiscie ta szczegolowosc wplywa na nawigacje w oknach ale mam nadzieje ze zaowocuje to fajniejszym efektem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Petrik Napisano 5 Kwiecień 2003 Share Napisano 5 Kwiecień 2003 niezle :) , caly model bedzie mial taka gesta siatke ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 5 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 5 Kwiecień 2003 Chciałbym:)...będę musiał wtedy usprawnić moją nawigację po całym obiekcie-jak narazie jest ok 40 000 face\'ów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 5 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 5 Kwiecień 2003 Update-wyrenderowalem w trybie szkieletowym(nie jak wczesniej prosil mnie Gith bo naprawde bybloby duzo gorzej cokolwiek widzec). Cały dzien pracowalem nad tym kućkiem pośrodku nóg...wymaga to jednak jeszcze nieco poprawek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo Napisano 5 Kwiecień 2003 Share Napisano 5 Kwiecień 2003 a dasz normalnego rendera....? bo tutaj az tak bardzo tego \"kciuka\" nie widac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 5 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 5 Kwiecień 2003 KUciek, to jest kuciek ;) Właśnie postanowiłem że zmienie temu kućkowi takie coś więc to może potrwac...ale spokojnie, jak tylko bedzie to jakos wygladac odrazu wam pokaze:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MeG Napisano 5 Kwiecień 2003 Share Napisano 5 Kwiecień 2003 swietnie wyglada poki co ladna siatke zamiesciles ! i czekam z niecierpliwoscia na poprawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 5 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 5 Kwiecień 2003 No! nareszcie skonczylem ta czesc (kuciek:)) , no moze prawie skonczylem...;) Dodalem tez troche Bump\'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 5 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 5 Kwiecień 2003 I jeszcze jeden renderek na zakonczenie kolejnego ciezkiego dnia:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo Napisano 6 Kwiecień 2003 Share Napisano 6 Kwiecień 2003 a czy nie nadal te nogi powinny byc bardziej masywniejsze? poza tym to mi sie to coraz bardziej podoba:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 6 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2003 Hmmm...masywniejsze?, mi wyglądają na takie akuracik zwalszcza ze caly czas mam przed sobą figurke tyranida. Myśle ze jak bedzie juz gotowy caly tułów to wtedy bedzie widoczne gdzie bedzie trzeba umasywnic noge i ogolnie dopracowac proporcje. A moglbys mi jeszcze powiedziec ktora czesc nogi powinna byc masywniejsza, moze jestem mniej spostrzegawczy od ciebie:)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blooddragon Napisano 6 Kwiecień 2003 Share Napisano 6 Kwiecień 2003 no tyranidzi właśnie takie mają:) ale figurka fugurką, a fizyka robi swoje, wydaje mi się zę uda powinny być trochę masywniejsze; tyranidzi są cholernie szybcy, a do tego są chyba potrzebne wydajne mięśnie, noooo chyba ze mają inne mięśnie niż ludzie, ja tam sie nie znam, wole Marinesów :P muahahaha ej powala mnie szczegółowość... niesamowite, ty tego wogóle texturować nie bęziesz musiał! tak trzymaj PS. toturial pomógł?:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 6 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2003 Pomogl,oj pomógl...dzieki, bez tego jeszcze ze dwa dni meczylbym sie nad tym.No dobra, umięśnie to ,rzeczywiscie bedzie to fajniej wygladac, wytłoczę tez wiecej miesni na nogach- wkońcu trzeba po coś wykorzystać tak gęstą siatke...:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dr. eA Napisano 6 Kwiecień 2003 Share Napisano 6 Kwiecień 2003 Ejj co to za spiski przeciwko innym uczestnikom? Dawac link do tutka:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 6 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2003 www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/joanmenu.asp -genialne, świetne, naprawde! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blooddragon Napisano 6 Kwiecień 2003 Share Napisano 6 Kwiecień 2003 nie ma lepszego:D a tak nawiasem () to zapraszam na mojego threada, bo tam TAAAKIMIII LITERAAMI NAPISAŁEM LINKA DO TEGO TUTKA:D heh pozdawiam PS. Sharp, możesz pokazać zbliżenie na miednice, bo coś mi tam nie gra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo Napisano 6 Kwiecień 2003 Share Napisano 6 Kwiecień 2003 no chodzilo mi o uda tak jak napisal Blood ( od teraz jestes Blood :D )...i jescze jedno bys mogl dac lepsze prezjscie pomiedzy tymi nogami a miedniaca...tzn te laczenie bo wyglda jakby tam byl sam cylinder Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blooddragon Napisano 6 Kwiecień 2003 Share Napisano 6 Kwiecień 2003 HEHEHE Blood, może być:D a Ty mozesz być PAB[lol2] hehe a i byłbym zapomniał; Sharp ty chyba cos mówiłeś o jakichś cyborgach, czy mi się zdawało:D bo cię z bitwy wykluczą:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo Napisano 6 Kwiecień 2003 Share Napisano 6 Kwiecień 2003 buahha PAB :D:D:...u mnie to raczej nie pasuje ..a u Ciebie BLOOD pasuje :][lol] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 6 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2003 Nie ma tam zadego laczenia bo jeszcze nad tym nie pracowalem. Zlozyłem to tylko tak na szybko wczoraj...cierpliwości:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 6 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2003 A co do cyborga to będzie to cyborg, nie martw się, jak mówiłem wcześniej dopiero będę sie zajmował metalowymi duperelami na końcu, jak zrobie cały, czysty model a zwłaszcza głowę bo głowa bedzie pół normalna pól ucybernetyzowana:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blooddragon Napisano 6 Kwiecień 2003 Share Napisano 6 Kwiecień 2003 HEHE wiesz że mamy nawet tak samo na imie:D hehe dobra niech ci zostanie to \"Pablo\" a Blood może być ale nie róbmy se czata z threada Sharpa:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo Napisano 6 Kwiecień 2003 Share Napisano 6 Kwiecień 2003 oki Blood :] A co do Topicu...to jak ta glowa mniej wiecej bedzie wygladac? mass jakies referencje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 6 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2003 Będzie wyglądac strassssznie:D . Wyszperalem w sieci fotki ale tak srednio widac szczegoly... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo Napisano 6 Kwiecień 2003 Share Napisano 6 Kwiecień 2003 uuuuu no esktra !! jak tak zrobisz to masz u mnie [piwo] ( czyli przegralem :D ) powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 6 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2003 Oj, cos czuje ze bede miec jeszcze duzo problemow ze zrobieniem tego modelu... A oto update: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 6 Kwiecień 2003 Share Napisano 6 Kwiecień 2003 kurcze no fajniaste baudzo to jest :))) i mam pytanie - ta taka faktura tej \'hityny\' to jest bump?? heh sam kiedys gralem w warhammera40k :)))))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 6 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2003 Temu pacerzowi zrobilem dosc gesta siatke wiec czemu by nie uzyc modyfikatora noise? A do tego jeszcze dalem bump\'a:D -dwa w jednym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 6 Kwiecień 2003 Share Napisano 6 Kwiecień 2003 hehe spryciarz :)))))))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp Napisano 6 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2003 Jeszcze jedno , fajne zdjecie Tyranida znalazłem...podoba mi się jego pozycja, chyba w podobnej zrobie mojego. I jeszcze jedno, dolna para \'\'łap\'\' to będzdą takie fajne łapy z pazurami a górna jak widzimy poniżej. Tak więc do dzieła! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SiD Napisano 6 Kwiecień 2003 Share Napisano 6 Kwiecień 2003 N to łądnie bede musiał sie starac i walczyc mocno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azazel Napisano 6 Kwiecień 2003 Share Napisano 6 Kwiecień 2003 no mo jesli textury beda tak dobre jak ( zapowiadajacy sie model ) to mysle ze bedzie to jaedna z leprzych prac ;D powoadzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi