Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich!

Do bitwy przyst臋puj臋 pierwszy raz. Postawowi艂em zaj膮膰 si臋 stworzeniem Tyranida z Warhammera 40k.

Historia owego zwierz膮dka przedstawia si臋 nast臋puj膮co: pewnego poranka weso艂y Tyranid pas艂 si臋 beztrosko na 艂膮ce a偶 przyszed艂 Marines i sprzeda艂 mu head-shoot\'a. Smutne:) ,ale jaki艣 czas p贸藕niej przyszed艂 Imperator i postanowi艂 biednego Tyranidka wskrzesi膰. Do tego celu u偶y艂 jaki艣 mega jonowych przyrz膮d贸w i tak w艂a艣nie powsta艂 super Tyranid-cyborg. Od tej chwili Tyranid i Imperator 偶yli d艂ugo i szcz臋艣liwie :D.

Historia ciutk臋 naci膮gana;) ale nie o to w tym wszystkim chodzi...bedzie to Tyranid Warrior z powszczepianymi w sk贸r臋 r贸偶nymi metalowymi cz臋艣ciami, jednocze艣nie b臋dzie te偶 nieco poraniony i brudny. Jak to wszystko wyjdzie czas pokaze, narazie pozostaje mi jedynie zyczyc sobie powodzenia...

[Edited on 9-4-2003 by Tesaurus]

  • Odpowiedzi 220
  • Wy艣wietle艅 20,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Originally posted by Sharp

Historia ciutk臋 naci膮gana;)

Mi sie wydala calkiem prawdopodobna:) Nie wyobrazam sobie tyranida-cyborga, tym bardziej czekam na pierwsze efekry.

Napisano

no 艂adna historyjka heh

ciekawe jak te stworzebie wygl膮da :)

Napisano
  • Autor

Postanowilem zacz膮膰 od nogi,oto naj艣wi偶szy obrazek:

Napisano

no zapowiada sie niezle :):..

P.S

nie przesadz za bardzo z mechanika bo Cie zdyskwalifikuja....

Napisano
  • Autor

M贸j plan dzia艂ania to zrobienie pierw prawie ca艂ego ,czystego Tyranida a potem dopiero dodawanie metalowych dupereli,a na koncu oczywiscie tekturki.

Z tym ostatnim moga byc nieco wieksze problemy ale mam nadzieje ze mi w tym pomozecie:D...

Napisano
  • Autor

No w艂a艣nie, z t膮 cz臋艣ci膮 udow膮 tak wysz艂o bo w sumie dawalem 3 edit mesche by pomiedzy mini dodawac szczegoly-troche glupia metoda, mialo byc inaczej ale jakos tak sie zagalopowalem ze teraz nie da juz sie wrocic do poprzedniego staku bo cala siatka sie popieprzy ,trzeba by to zrobic odnowa ale mi sie nie chce(moze pozniej sie tym zajme)...teraz juz wiem jak tego unikn膮膰 - uczymy si臋 wko艅cu na w艂asnych b艂臋dach:D

Napisano

wow musisz miec dobry komp u mnie taka oberacyjka jzu sie muli hehe ale wykonanie modelu jest superr

powoli zaczynam wierzyc ze to bedzie bardzo trudna bitwa :)

Napisano
  • Autor

No...przy calym modelu w trybie wireframe chodzi nawet ca艂kiem dobrze, duzo gorzej jest na trybie smooth...a to dopiero jadna noga czyli ok 10% calego modelu:) Ciekawe czy moj komp przetrwa do konca bitwy:D???

Napisano

Model swietny, ale taka prosba na przyszlosc.. dawajcie screeny z Viewportow jesli chodzi o Wireframe... sa bardziej czytelne.

Pozdrawiam

Gith

Napisano

spoko tylko mi sie wydaje ze te nogi powinny byc bardziej masywniejsze w sczegolnosci w tej gornej czesci....

Napisano

tak ... tez mi sie tak wydaje ... po za tym sa super . Szczegolowosc to jest to :) ale cos czuje ze juz Ci to ciezko chodzi w wievportach :D mimo to jak utrzymasz taka szczegolowosc dla reszty modelu to duze szanse na wyroznienia.

Napisano
  • Autor

heh...dzieki MJ ,rzeczywiscie ta szczegolowosc wplywa na nawigacje w oknach ale mam nadzieje ze zaowocuje to fajniejszym efektem...

Napisano
  • Autor

Chcia艂bym:)...b臋d臋 musia艂 wtedy usprawni膰 moj膮 nawigacj臋 po ca艂ym obiekcie-jak narazie jest ok 40 000 face\'贸w

Napisano
  • Autor

Update-wyrenderowalem w trybie szkieletowym(nie jak wczesniej prosil mnie Gith bo naprawde bybloby duzo gorzej cokolwiek widzec). Ca艂y dzien pracowalem nad tym ku膰kiem po艣rodku n贸g...wymaga to jednak jeszcze nieco poprawek.

Napisano

a dasz normalnego rendera....? bo tutaj az tak bardzo tego \"kciuka\" nie widac...

Napisano
  • Autor

KUciek, to jest kuciek ;) W艂a艣nie postanowi艂em 偶e zmienie temu ku膰kowi takie co艣 wi臋c to mo偶e potrwac...ale spokojnie, jak tylko bedzie to jakos wygladac odrazu wam pokaze:)

Napisano

swietnie wyglada poki co ladna siatke zamiesciles !

i czekam z niecierpliwoscia na poprawki

Napisano
  • Autor

No! nareszcie skonczylem ta czesc (kuciek:)) , no moze prawie skonczylem...;) Dodalem tez troche Bump\'a

Napisano
  • Autor

I jeszcze jeden renderek na zakonczenie kolejnego ciezkiego dnia:)

Napisano

a czy nie nadal te nogi powinny byc bardziej masywniejsze?

poza tym to mi sie to coraz bardziej podoba:)

Napisano
  • Autor

Hmmm...masywniejsze?, mi wygl膮daj膮 na takie akuracik zwalszcza ze caly czas mam przed sob膮 figurke tyranida. My艣le ze jak bedzie juz gotowy caly tu艂贸w to wtedy bedzie widoczne gdzie bedzie trzeba umasywnic noge i ogolnie dopracowac proporcje.

A moglbys mi jeszcze powiedziec ktora czesc nogi powinna byc masywniejsza, moze jestem mniej spostrzegawczy od ciebie:)...

Napisano

no tyranidzi w艂a艣nie takie maj膮:) ale figurka fugurk膮, a fizyka robi swoje, wydaje mi si臋 z臋 uda powinny by膰 troch臋 masywniejsze; tyranidzi s膮 cholernie szybcy, a do tego s膮 chyba potrzebne wydajne mi臋艣nie, noooo chyba ze maj膮 inne mi臋艣nie ni偶 ludzie, ja tam sie nie znam, wole Marines贸w :P muahahaha

ej powala mnie szczeg贸艂owo艣膰... niesamowite, ty tego wog贸le texturowa膰 nie b臋ziesz musia艂! tak trzymaj

PS. toturial pom贸g艂?:)

Napisano
  • Autor

Pomogl,oj pom贸gl...dzieki, bez tego jeszcze ze dwa dni meczylbym sie nad tym.No dobra, umi臋艣nie to ,rzeczywiscie bedzie to fajniej wygladac, wyt艂ocz臋 tez wiecej miesni na nogach- wko艅cu trzeba po co艣 wykorzysta膰 tak g臋st膮 siatke...:D

Napisano

Ejj co to za spiski przeciwko innym uczestnikom? Dawac link do tutka:D

Napisano
  • Autor

www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/joanmenu.asp -genialne, 艣wietne, naprawde!

Napisano

nie ma lepszego:D

a tak nawiasem () to zapraszam na mojego threada, bo tam TAAAKIMIII LITERAAMI NAPISA艁EM LINKA DO TEGO TUTKA:D

heh pozdawiam

PS. Sharp, mo偶esz pokaza膰 zbli偶enie na miednice, bo co艣 mi tam nie gra

Napisano

no chodzilo mi o uda tak jak napisal Blood ( od teraz jestes Blood :D )...i jescze jedno bys mogl dac lepsze prezjscie pomiedzy tymi nogami a miedniaca...tzn te laczenie bo wyglda jakby tam byl sam cylinder

Napisano

HEHEHE Blood, mo偶e by膰:D

a Ty mozesz by膰 PAB[lol2] hehe

a i by艂bym zapomnia艂; Sharp ty chyba cos m贸wi艂e艣 o jakich艣 cyborgach, czy mi si臋 zdawa艂o:D bo ci臋 z bitwy wyklucz膮:D

Napisano

buahha PAB :D:D:...u mnie to raczej nie pasuje ..a u Ciebie BLOOD pasuje :][lol]

Napisano
  • Autor

Nie ma tam zadego laczenia bo jeszcze nad tym nie pracowalem. Zlozy艂em to tylko tak na szybko wczoraj...cierpliwo艣ci:)

Napisano
  • Autor

A co do cyborga to b臋dzie to cyborg, nie martw si臋, jak m贸wi艂em wcze艣niej dopiero b臋d臋 sie zajmowa艂 metalowymi duperelami na ko艅cu, jak zrobie ca艂y, czysty model a zw艂aszcza g艂ow臋 bo g艂owa bedzie p贸艂 normalna p贸l ucybernetyzowana:D

Napisano

HEHE wiesz 偶e mamy nawet tak samo na imie:D hehe

dobra niech ci zostanie to \"Pablo\"

a Blood mo偶e by膰

ale nie r贸bmy se czata z threada Sharpa:D

Napisano

oki Blood :]

A co do Topicu...to jak ta glowa mniej wiecej bedzie wygladac? mass jakies referencje?

Napisano
  • Autor

B臋dzie wygl膮dac strassssznie:D . Wyszperalem w sieci fotki ale tak srednio widac szczegoly...

Napisano

uuuuu no esktra !! jak tak zrobisz to masz u mnie [piwo] ( czyli przegralem :D )

powodzenia

Napisano
  • Autor

Oj, cos czuje ze bede miec jeszcze duzo problemow ze zrobieniem tego modelu...

A oto update:

Napisano

kurcze no fajniaste baudzo to jest :)))

i mam pytanie - ta taka faktura tej \'hityny\' to jest bump??

heh sam kiedys gralem w warhammera40k :))))))

Napisano
  • Autor

Temu pacerzowi zrobilem dosc gesta siatke wiec czemu by nie uzyc modyfikatora noise? A do tego jeszcze dalem bump\'a:D -dwa w jednym

Napisano
  • Autor

Jeszcze jedno , fajne zdjecie Tyranida znalaz艂em...podoba mi si臋 jego pozycja, chyba w podobnej zrobie mojego. I jeszcze jedno, dolna para \'\'艂ap\'\' to b臋dzd膮 takie fajne 艂apy z pazurami a g贸rna jak widzimy poni偶ej.

Tak wi臋c do dzie艂a! :D

Napisano

N to 艂膮dnie bede musia艂 sie starac i walczyc mocno

Napisano

no mo jesli textury beda tak dobre jak ( zapowiadajacy sie model ) to mysle ze bedzie to jaedna z leprzych prac ;D powoadzenia

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci