Pablo Napisano 2 Maj 2003 Napisano 2 Maj 2003 moze pomieszaj te kolory z texturka co??? i daj mu troche \" sliskosci\"... pozdro
Sharp Napisano 2 Maj 2003 Autor Napisano 2 Maj 2003 Hmmm....a więc tak: wiem, że wygląda to nieco ciemno:) ale jak mówiłem wcześniej przemalowałem go na czarno-teraz wygląda chyba bardziej mrocznie...
SiD Napisano 2 Maj 2003 Napisano 2 Maj 2003 Superowy , zmien mu tlyko kolor renderu bo mało co widac , ale tak wogóle to superrrrrandzki :)) [piwo][piwo]
Sharp Napisano 2 Maj 2003 Autor Napisano 2 Maj 2003 A oto początki inkubatora, Tyranid w środku nie jest jeszcze odpowiednio ustawiony...
Sharp Napisano 2 Maj 2003 Autor Napisano 2 Maj 2003 aaa...i takie pytanko: jak najefektowniej zrobić szkło (szybę) oraz jakis plyn znajbujacy sie w szklanym naczyniu tak zeby coś znajdujące sie w środku(zanurzony w plynie) wyglądało jak najrealniej...jak ktoś oglądał Dzień Niepodległości i scene \"freak show\" (jak bohaterowie ogladali martwe alieny w strefie 51) to wie o co chodzi dokładniej :)
SiD Napisano 3 Maj 2003 Napisano 3 Maj 2003 Niesamowita praca , ciemny stwór , wezz nałuz textury albo daj podnim jakies swiatlo bo nie widac goscia wogólee , praca jest superrrandka :) [piwo] [piwo]
Sharp Napisano 3 Maj 2003 Autor Napisano 3 Maj 2003 tekstury na tyranidzie sa nalozone w 90%, tylko swiatlo nie pada jeszcze tam gdzie trzeba, bedzie ustawione takie niebieskawe albo zielonkawe swiatlo oswietlajace stwora z gory i z dolu. A co do samej jasnosci to mniej wiecej z takim natezeniem bedzie oswietlenie...i chyba tak bardzo nie jest ciemno za nic nie widac:), ....
Sharp Napisano 3 Maj 2003 Autor Napisano 3 Maj 2003 A tu jedno z planowanych, końcowych ujęc...brakuje jeszcze oczywiście kabli i jakiś mocowan tyranida...oświetlenie chyba takie zostanie. Co do ogona to zeby sie nikt nie czepiał:nie chcilo mi sie go jeszcze zginać:)...........
dawid Napisano 3 Maj 2003 Napisano 3 Maj 2003 chyba jednak popraw oświetlenie, jest zbyt malo kontrastowe
Sharp Napisano 3 Maj 2003 Autor Napisano 3 Maj 2003 tzn sam czysty rendering wyszedl nieco ciemny więc wszystko rozjasnilem w photoshopie i dladego wszystko jest takie szarawe, ale oto rendering rozjaśniony w maxie: (wszelkie komentarze w tym krytyczne na temat m.in oświetlenia bardzo mile widziane-musze to oświetlenie maxymalnie dokladnie dopracować:D)
Sharp Napisano 4 Maj 2003 Autor Napisano 4 Maj 2003 Hmm...wiecie co? Tak patrze sobie na tło i takie czarne wydaje mi się być nieco nudne....kurde, szkoda, że nie można dawać tła ale może zamiast tego tła dać jakiś klimatyczny gradient albo lekką mgiełkę zanikającą powoli w oddali...no nie jestem pewien, może wy byście mieli jakieś ciekawe pomysły...:) ?
boms Napisano 4 Maj 2003 Napisano 4 Maj 2003 hmmm... mgielka chyba odpada (regulamin) :( popracuj jeszcze nad poza... podkul mu ogon pod siebie, skul glowe do klatki piersiowej, itp... tak, zeby pozycja miala charakter tzw. \"pozycji plodowej\" :) pozdroofki
Conq Napisano 4 Maj 2003 Napisano 4 Maj 2003 Hmm, no z tym tłem to faktycznie ciężka sprawa, bo to ono w dużym stopniu decyduje o klimacie. Ale co powiesz na jakieś zwisające kable z góry, tak w ramach dodaku, żeby trochę zasłoniły czarną przestrzeń. Nie można powiedzieć że są tłem, bo by byłyby gdzieś na pierwszym planie. tak nawet przed inkubatorem, takie hmm, jakby rozmazane. A poza tym to pracka jest supernancka !!!! domyślam się że ta mgła to takie bąbęlki z dna inkubatora jakby filtr czy coś :) pozdrawiam
Sharp Napisano 4 Maj 2003 Autor Napisano 4 Maj 2003 nie...to nie bąbelki ,to zwykły kolor szkła...tylko wkurza mnie troche że takie żółtawe jest tylko po bokach ale coś poradze później żeby ta żółć była na większym obszarze:). Co do tych kabli z góry to nawet fajny pomysł ale boje się że będzie to wyglądać nieco tak...że te kable tak znikąd będą zwisać ale spróbuję z tym z chęcią, dzięki Conq:D. Planuję tak wogóle dosyć bogato okakablować i przystroić cały inkubator w środku oczywiście też...więc mam nadzieje, że wszystko nabierze jakby masy, tajemniczości i futurystyki jak z rysunków z rolebooka i z kodeksów warhammera 40k:)
felav Napisano 4 Maj 2003 Napisano 4 Maj 2003 Ładny ten Tyranid, nawet bardzo, mam tylko jedno pytanko czy on bedzie w takiej pozycji czy moze raczej jakiejs bardziej embrionalno - inkubatorowej??
ThreeD Napisano 4 Maj 2003 Napisano 4 Maj 2003 świetny pomysł, świetne wykonanie! tego moje oczy potrzebowaly. patrzę i podziwiam. jeśli chodzi o tą głęboką czerń za inkubatorem, to mógłbyś wrzucić tło niewidoczne dla kamery, żeby na szybie pojawiły się odbicia, połysk i co tam jeszcze dusza zapragnie. Zdaje się że tło widoczne jako odbicie nie jest niezdodne z regulaminem bitwy?
SiD Napisano 5 Maj 2003 Napisano 5 Maj 2003 Ja mam pytanie czy jezlei on jest zamkniety w tym polu siłowym czy co to jest , to czemu jego ogon wystaje pozxa pole ?? moze byc mu ten ogotn tak skrzywił lekko w prawo lub w lewo ciom nie ?
darkelf Napisano 5 Maj 2003 Napisano 5 Maj 2003 czesc! Modeling masz dopracowany na maxa, lepiej sie nie da :). Ale teksturowanie, to chyba nie to, mi sie nie za bardzo podoba. Mam wrazenie, ze jest to tylko jakistam kolorek, bez teksturek. Jezeli chodzi o rysowanie teksturek, to tutaj masz ulatwione zadanie-przeciez masz te figurke. Mozesz bezposrednio z niej sciagnac txtury. Co by sie nie dzialo zycze powodzenia :).
Eden-3d Napisano 5 Maj 2003 Napisano 5 Maj 2003 super wymodelowane ale otoczenie niebardzo znaczy ten inkubator ...[piwo]
Sharp Napisano 5 Maj 2003 Autor Napisano 5 Maj 2003 Hmm...no ciekawe odpowiedzi...:) -felav:postawa będzie chyba tak mniej więcej jak teraz tylko rozszerze nieco szpony tak żeby tyranid wyglądał na takiego uśpionego...do tego będzie chyba też potrzebna lekka zmiana wyrazu pyska -Threed: spróbuję pokombinować z takim lekkim odbiciem...zobaczymy co z tego wyjdzie, chociaż nigdy nie robiłem odbić... -SiD: heh...nie czepiam się tego że nie chce ci się czytać postów bo mi się też nie chce większości postów czytać u innychy:D . Napisałem wcześniej, że nie chce mi się narazie zakrzywiać ogona(ale dzisiaj to nieaktualne:)) A pozatym stwór nie jest w polu siłobym tylko w szklanym pojemniku:) -Darkelf: moim zdaniem nad bazową teksturą nie trzeba się tu wysilać bo tyranid miał być czarny...i taki jest:) Co do tej textury tyranida-figurki to nie wiem czy zerkałeś wcześniej ale właśnie na takie kolory go pierw zrobiłem i wyszło jak tam napisałem plastikowo, dlatego m.in zmieniłem kolor na czarny:) Teksturę, którą użyłem to zwykła standartowa tekstura z kategorii Metal+ jakiś bump...jedyne co mam zamiar dorobić to teksturowe i modelowe szramy i dziury po kulach...ewentualnie urwe mu rękę:) jako większe obrażenie:D -Eden-3D:hmm...inkubator dopiero ma jakieś dwa dni...jeszcze powinienem zdązyć go dopracować:) więc cierpliwości..........
Moann Napisano 5 Maj 2003 Napisano 5 Maj 2003 Jej...no...co tu powiedzieć. generalnie nie lubi nikogo wbijać w dume i łechtać jego ego ale...no napawde kawal dobrej roboty. Jak dla mnie swietne. Czekam na efekt końcowy !!
Sharp Napisano 6 Maj 2003 Autor Napisano 6 Maj 2003 A tu nieco poprawek i dodatków, jeszcze bez tekstur.......
darkelf Napisano 6 Maj 2003 Napisano 6 Maj 2003 hmm no tak, juz widze :) to wszystko przez moje lenistwo... nie chcialo sie przeczytac calego threada :D. Dobra, rob dalej powodzenia. PS. Widzicie moje logo? bo ja nie i nie wiem czemu :(
Sharp Napisano 6 Maj 2003 Autor Napisano 6 Maj 2003 tak, widze czysto i wyraźnie:)-jakiś kościotrup...
Sharp Napisano 6 Maj 2003 Autor Napisano 6 Maj 2003 A tu update z teksturami...tyranidowi nic nie zmieniłem ale wydale mi się, że musze mu przypakować większy bump:)...i ogonek tak się dziwnie zgiął ale to da się naprawić, dzis mi sie nie chce:)
Sharp Napisano 6 Maj 2003 Autor Napisano 6 Maj 2003 i jeszcze jeden obrazek, tu nieco widać niedoróbek ale juz tak mnie tyłek boli od siedzenia przed kompem, że juz nie moge...:D . A i jeszcze jedno, ta przykrywka, tzn góra inkubatora nie będzie najprawdopodobniej widoczna w finalnym renderingu wiec przynajmniej narazie nic na gorze nie robie...
felav Napisano 6 Maj 2003 Napisano 6 Maj 2003 A beda dookola inkubatora jakies reflektory podswietlajace tyranida?
Sharp Napisano 6 Maj 2003 Autor Napisano 6 Maj 2003 tylko na dnie będzie jakiś reflektor, oświetlający obiekt od dołu i niewidoczny drugi z góry, te światła będzie lekko widac jak się rozchodzą w płynie...zobaczymy jak to wyjdzie...:)
felav Napisano 6 Maj 2003 Napisano 6 Maj 2003 Oby jak najlepiej... trzymam kciuki... Dobranoc;) [ziewa][ziewa]
Pablo Napisano 7 Maj 2003 Napisano 7 Maj 2003 hmm....spoko...nawet niezle...tylko w koncowym renderze proponowalbym to bardziej oswietlic....bo cale piekno tego modelu traci w tej ciemnosci..... pzodr
Sharp Napisano 7 Maj 2003 Autor Napisano 7 Maj 2003 Z oświetleniem jeszcze będę sporo pracował ale aby był jakiś klimacik zbyt jasno być nie może:). Postaram się więc aby było widać jak najwięcej i zeby bylo jak najmroczniej...:)
Sharp Napisano 10 Maj 2003 Autor Napisano 10 Maj 2003 A tu nieco poprawek z drobnymi dodatkami z photoshopa...tak właściwie to to dopiro teraz wzialem sie pozadnie za shopa, kupilem sobie taka fajna książke i czytam...kurde, ale mało już czasu zaostało:(
RadX Napisano 10 Maj 2003 Napisano 10 Maj 2003 TO jest w jakimś płynie ? Jeżeli tak to dorzuć bąbelki powietrza wypływające na powierzchnię. [3m się]
Sharp Napisano 10 Maj 2003 Autor Napisano 10 Maj 2003 Tak, on jest w płynie.Są bąbalki ale takie malutkie:)-...będą większe ale pozniej...narazie odrobina Matrixa:D (wersja ogólna, wstępna) :
Sharp Napisano 10 Maj 2003 Autor Napisano 10 Maj 2003 Kurde...poniewaz jest cholernie mało czasu więc daje se siana z inkubatorem i już wiecej sie nim nie bede dokładnie zajmował...teraz pobawie sie w te kable i w tekstury czyli elementy typu dziury po kulach, szramy i takie wtyczki przy stykaniu kabli z ciałem jak w matrixie...tylko to mi właściwie zostało i bąbelki oczywiście:D Render koncowy bedzie w takiej odleglosci jak powyzej, nie bedzie widac reszty inkubatora mimo ze tyle go robilem ale trudno...tak chyba bedzie lepiej wyglądać:)
pazzi Napisano 10 Maj 2003 Napisano 10 Maj 2003 Sharp, dla mnie to ujęcie jest dobre! Właśnie o tym mówiłam wcześniej (że za dużo było tego inkubatora).... Szkoda by było Twojej postaci!!!!!!!! [mruga]
Sharp Napisano 10 Maj 2003 Autor Napisano 10 Maj 2003 No...dokładnie, masz racje zwłaszcza że z daleka nie podobało bi sie m.in dlatego, że musi być taka pusta czerń w tle oraz sam inkubator, taki bez szczegułów(kwestia czasu, którego nie ma:)).Z bliska tego nie widać, jest za to główna postać-i oto chodzi!:D
Conq Napisano 10 Maj 2003 Napisano 10 Maj 2003 Teraz to mnie zatkało [boje się] Po prostu całość jesy wypasista, rewelacja !! Moje gratulacje :) [piwo] Kolorki oświetlenia nadają scenie tego klimatu jakby Obcego :) Mam też taką małą sugestię. Co byś powiedział aby np w ramach tej wody dać cylinder, włożyć do niego tyranida i przypisać cylindrowi odpowiednią texturkę któraby leciutko zniekształcała.
Sharp Napisano 10 Maj 2003 Autor Napisano 10 Maj 2003 hmmm....myslałem nad tym ale tyranid jest juz w cylindrze z mapą o zmniejdzonym opacity, mozna by coś do tego dodać ale nie w maxie chyba, leciutki efekt rozmycia moznaby zrobić w photoshopie(własnie studiuje ksiazke:)) Bede jeszcze nad tym pracowac...dzieki Conq!!!!:D
Sharp Napisano 11 Maj 2003 Autor Napisano 11 Maj 2003 A tu taki techniczny renderk...ech, w następny weekend czeka mnie bardzo dużo pracy bo prace trzeba złozyc ostatecznie to wtorku za tydzień?
Sharp Napisano 16 Maj 2003 Autor Napisano 16 Maj 2003 Nareszcie update........poważniej nad teksturami pracowałem dzisiaj tylko nad głową, reszta mam nadzieje jutro.
Sharp Napisano 16 Maj 2003 Autor Napisano 16 Maj 2003 A tu obrazek nieco rozmazany ze wzgledu na to ze tyranid jest w plynie-tak jest realniej....pobawilem sie tez troche w babelki ale tak średnio to wyglada, moze ma ktos jakiegos fajnego pomysła na zrobienie ładnych bąbelków? Moje robiłem zwykłym super sprayem...
Sharp Napisano 17 Maj 2003 Autor Napisano 17 Maj 2003 Nikt nic nie pisze ale rozumiem ze wszyscy ciężko w maxie zachszniają:)...ja zresztą też nie próżnuję......:)
Phantom Napisano 17 Maj 2003 Napisano 17 Maj 2003 hmm...gdybym nie widział ile pracy włożyłeś w zrobienie Tyranida a dopiero teraz zobaczył ten render...to pomyślał bym że specjalnie zrobiłeś tą ciemną, brzydką wodę aby ukryć wady modelu...wiem że tek nie jest...wg mnie color wody, jej ciemność kompletnie zaciera urok twojej pracy...takie jest moje zdanie...spróbuj to poprawić :D pozdro...
Sharp Napisano 17 Maj 2003 Autor Napisano 17 Maj 2003 hmm....on jest tak oświetlony tylko przez światło, ta woda a raczej tylko zwykły cylinder tylko nieco użółknia postać....Tyranidowi dałem teraz rozmazanie(blur),zniekształcenia spowodowane przez ten płyn(jak wszystko w wodzie) i nieco inne oświetlenie. Ciemno ma być, oczywiście nie zabardzo dla stworzenia klimatu i tajemniczości:), mysle ze natezenie swiatla jest tu jako-tako wporzadku.......
Petrik Napisano 17 Maj 2003 Napisano 17 Maj 2003 zastanaiwam sie po co modelowales ten model tak szczegolowo. przez to ze umiesciles go w tym \"zbiorniku\" niewidac jego walorow.
Phantom Napisano 17 Maj 2003 Napisano 17 Maj 2003 nie no oczywiście...zrobisz jak uważash...wiesz nie wiem jak to jest...w tej bitwie...ale musisz postawić albo na model albo na klimat...nie wiem bo nie czytałem regulaminu...i nie wiem jak jury będą osądzać...czy chodzi im o model czy o klimat kótry owy model buduje...niczego nie sugeruje...:D pozdro...
Sharp Napisano 17 Maj 2003 Autor Napisano 17 Maj 2003 no właśnie pojawiła się alternatywa:wywalam go z inkubatora, zdejmuje kable i daje na jakiś podeścik.......bedzie wtedy wszystko widac wyraźnie i dokładnie:D
Rekomendowane odpowiedzi