Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 220
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

...no ale mam nadzieję, że po bitwie wsadzisz go do tego inkubatora i dokończysz budowę klimatu.....

 

.... a tak szczerze to gdy wyrenderujesz to w wyższej rozdzielczości to będzie widać szczegóły....... nawet w tym baniaku :)

 

pozdrawiam [piwo]

Napisano

A więc tak: przyznaje się bez bicia:), że spieprzyłem textury.......ale to doświadczenie texturowania tak skomplikowanego obiektu jak Tyranid jest trudną rzeczą zawłaszcza jak takie coś właściwie robi się pierwszy raz(texturowałem wczesniej tylko mechaniczne modele ale i tak z marnym skutkiem). Model właściwie też jako obiekt organiczny robiłem pierwszy raz, wczesniej tylko modele np ze Star Warsów.........z całą tą bitwą rzuciłem sie się tak łaściwie na głęboką wodę ale tu chodzi o to aby się czegoś nauczyć-ja się nauczyłem wielu rzeczy i bardzo się z tego cieszę:), napewno zaowocuje to dużym postępem przy moich przyszłych projektach(zwłaszcza texturowania). Oto prawie finalny render, ostatnie kliknięcie myszką bedzie zapewne jutro:) :

Napisano

Ciesze sie Pablo ze komuś sie to podoba ,mnie troche tez:) ale to i tak za mało, jestem doskonalym przykladem na to ze szczątkowa znajomosc Photoshopa =klęska bo sam model to nie wszystko:(

Co do zmiany postawy to nie chce mi sie juz z tym pieprzyć, popracuje tylko jeszcze troche jutro nad tymi nieszczesnymi texturami i finito, koniec, nareszcie zabiore sie za star warsy:D

Napisano

no napisałem o zmianie postawy:) Phantom, skoro tak sie upominasz to ze swiatlem tez jeszcze pokombinuje:D aaaa i też sie ciesze ze tobie tez sie podoba:D

 

Napisano

Nowa texturka i bez tego inkubatora duzo lepsza, moze daj jej jeszcze wiekszy kontrast, albo faktycznie moceniej oswietl, az szkoda zeby taki dopracowany model tonal w mroku ;)

 

Napisano

bardzo lubie klimaty WH. model wyszedl rewelacyjny. natomiast co do renderow to moze sprobuj jeszcze dodac mu jakies gi... hmm - fajnie to wyglada mimo ze ciemno.

Napisano

dzieki:). Po bitwie biore sie maxymalnie za shopa, postaram się walnac mu calkiem nowe textury i moze otworze nawe tu jakąs mała galeryję m. in z tym modelem.......:)

Napisano

To świetnie! Jak pisałem wczesniej kupiłem sobie książke od szopa i jak dotąd udalo mi się dojsc do 50 strony:D, jeszcze tylko jakieś 120:)...jakby co to juz wiem do kogo sie kierowac.....a Phantom, nie masz Gadu-Gadu przypadkiem?

Napisano

No...to jednak był ostatni render ale po bitwie jeszcze bede nad tym modelem pracował. Teraz tylko podsumowanie dla jury:

 

Tyranid warrior - a creature from the Warhammer 40000 game. In my project Tyranid was killed by enemy in a battle. But Empire to create as much as possible soldiers raised Tyranid from the dead. Now this creature fights only on the Emperor\'s side.

 

Software I used: 3DS max4.2 , photoshop , Deep Paint 2.0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Napisano

model fajny ale można było jeszcze poprawić to światlo. Strasznie dziwnie to wygląda - widać ,że światło rzucane jest z przodu, za postacią jest ciemno a cień pada prawie przed postać ...

Napisano

Heh dzieki, nad sceną jeszcze będe pracować, oświetlenie rzeczywiscie jest beznadziejne bo po zobaczeniu jak bardzo cienko wyszły textury dałem se z tym spokój i tak na szybko dałem to światło.

Obecnie pracuje nad robieniem textur w photoshopie i juz mniej więcej wiem jak takie rzeczy jak textrowanie robi sie prawidłowo...więc niedługo zajme się od nowa nad texturą.........szkoda ze nie będzie to już się liczyło na pracę końcową bitwy ale przecież będą jeszcze kolejne bitwy w ktorych moze wezme udział...

Napisano

hmmm....16 miejsce, jestem mile zaskoczony ,niespodziewalem sie ze tez żałosne textury jakoś zostaną przyjęte przez jury...:D. No fajnie, napewno zmotywuje mnie to do dalszej, jeszcze bardziej efektownej pracy... w bitwie IV napewno nie wezme udzialu ale moze w następnej...

 




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności