Phantom Napisano 17 Maj 2003 Napisano 17 Maj 2003 taka moja osobista rada...chyba tak właśnie zrób...o wiele lepszy efekt...spróbuj zrobić żywą figurke... pozdro...
boowa Napisano 17 Maj 2003 Napisano 17 Maj 2003 ...no ale mam nadzieję, że po bitwie wsadzisz go do tego inkubatora i dokończysz budowę klimatu..... .... a tak szczerze to gdy wyrenderujesz to w wyższej rozdzielczości to będzie widać szczegóły....... nawet w tym baniaku :) pozdrawiam [piwo]
Sharp Napisano 18 Maj 2003 Autor Napisano 18 Maj 2003 A więc tak: przyznaje się bez bicia:), że spieprzyłem textury.......ale to doświadczenie texturowania tak skomplikowanego obiektu jak Tyranid jest trudną rzeczą zawłaszcza jak takie coś właściwie robi się pierwszy raz(texturowałem wczesniej tylko mechaniczne modele ale i tak z marnym skutkiem). Model właściwie też jako obiekt organiczny robiłem pierwszy raz, wczesniej tylko modele np ze Star Warsów.........z całą tą bitwą rzuciłem sie się tak łaściwie na głęboką wodę ale tu chodzi o to aby się czegoś nauczyć-ja się nauczyłem wielu rzeczy i bardzo się z tego cieszę:), napewno zaowocuje to dużym postępem przy moich przyszłych projektach(zwłaszcza texturowania). Oto prawie finalny render, ostatnie kliknięcie myszką bedzie zapewne jutro:) :
Pablo Napisano 18 Maj 2003 Napisano 18 Maj 2003 powiadasz ze nie umiesz texturowac......aha....uwazaj bo......mnie sie to podoba:))) pozdr [piwo] GJ !!
Phantom Napisano 18 Maj 2003 Napisano 18 Maj 2003 no o wiele lepiej...może mocniejsze światełko oraz inna pozycja...tak jak np. Zergowie...klata do przodu ręce na bok :D pozdro...
Sharp Napisano 18 Maj 2003 Autor Napisano 18 Maj 2003 Ciesze sie Pablo ze komuś sie to podoba ,mnie troche tez:) ale to i tak za mało, jestem doskonalym przykladem na to ze szczątkowa znajomosc Photoshopa =klęska bo sam model to nie wszystko:( Co do zmiany postawy to nie chce mi sie juz z tym pieprzyć, popracuje tylko jeszcze troche jutro nad tymi nieszczesnymi texturami i finito, koniec, nareszcie zabiore sie za star warsy:D
Sharp Napisano 18 Maj 2003 Autor Napisano 18 Maj 2003 no napisałem o zmianie postawy:) Phantom, skoro tak sie upominasz to ze swiatlem tez jeszcze pokombinuje:D aaaa i też sie ciesze ze tobie tez sie podoba:D
felav Napisano 18 Maj 2003 Napisano 18 Maj 2003 Nowa texturka i bez tego inkubatora duzo lepsza, moze daj jej jeszcze wiekszy kontrast, albo faktycznie moceniej oswietl, az szkoda zeby taki dopracowany model tonal w mroku ;)
Sharp Napisano 19 Maj 2003 Autor Napisano 19 Maj 2003 tak sobie klikałem, klikałem i takie niewiadomo co wyszło:) ,może to ostatni render, może nie.........kto wie?
adamkos Napisano 19 Maj 2003 Napisano 19 Maj 2003 bardzo lubie klimaty WH. model wyszedl rewelacyjny. natomiast co do renderow to moze sprobuj jeszcze dodac mu jakies gi... hmm - fajnie to wyglada mimo ze ciemno.
Sharp Napisano 19 Maj 2003 Autor Napisano 19 Maj 2003 dzieki:). Po bitwie biore sie maxymalnie za shopa, postaram się walnac mu calkiem nowe textury i moze otworze nawe tu jakąs mała galeryję m. in z tym modelem.......:)
Phantom Napisano 19 Maj 2003 Napisano 19 Maj 2003 bravo...możesz licznyć na moją i pewnie nie tylko moją pomoc co do photoshopa :D modelik super...ale to jush wiesh :P
Sharp Napisano 19 Maj 2003 Autor Napisano 19 Maj 2003 To świetnie! Jak pisałem wczesniej kupiłem sobie książke od szopa i jak dotąd udalo mi się dojsc do 50 strony:D, jeszcze tylko jakieś 120:)...jakby co to juz wiem do kogo sie kierowac.....a Phantom, nie masz Gadu-Gadu przypadkiem?
Sharp Napisano 20 Maj 2003 Autor Napisano 20 Maj 2003 No...to jednak był ostatni render ale po bitwie jeszcze bede nad tym modelem pracował. Teraz tylko podsumowanie dla jury: Tyranid warrior - a creature from the Warhammer 40000 game. In my project Tyranid was killed by enemy in a battle. But Empire to create as much as possible soldiers raised Tyranid from the dead. Now this creature fights only on the Emperor\'s side. Software I used: 3DS max4.2 , photoshop , Deep Paint 2.0
adek Napisano 26 Maj 2003 Napisano 26 Maj 2003 model fajny ale można było jeszcze poprawić to światlo. Strasznie dziwnie to wygląda - widać ,że światło rzucane jest z przodu, za postacią jest ciemno a cień pada prawie przed postać ...
Sharp Napisano 26 Maj 2003 Autor Napisano 26 Maj 2003 Heh dzieki, nad sceną jeszcze będe pracować, oświetlenie rzeczywiscie jest beznadziejne bo po zobaczeniu jak bardzo cienko wyszły textury dałem se z tym spokój i tak na szybko dałem to światło. Obecnie pracuje nad robieniem textur w photoshopie i juz mniej więcej wiem jak takie rzeczy jak textrowanie robi sie prawidłowo...więc niedługo zajme się od nowa nad texturą.........szkoda ze nie będzie to już się liczyło na pracę końcową bitwy ale przecież będą jeszcze kolejne bitwy w ktorych moze wezme udział...
Sharp Napisano 14 Czerwiec 2003 Autor Napisano 14 Czerwiec 2003 hmmm....16 miejsce, jestem mile zaskoczony ,niespodziewalem sie ze tez żałosne textury jakoś zostaną przyjęte przez jury...:D. No fajnie, napewno zmotywuje mnie to do dalszej, jeszcze bardziej efektownej pracy... w bitwie IV napewno nie wezme udzialu ale moze w następnej...
Pablo Napisano 14 Czerwiec 2003 Napisano 14 Czerwiec 2003 Sharo gratuluje [soczek] ja bylem pietro nizej czyli 17 :))) pozdr
Sharp Napisano 14 Czerwiec 2003 Autor Napisano 14 Czerwiec 2003 no widzisz...jakoś poradziliśmy sobie z tymi cholernymi texturami.....:D
Rekomendowane odpowiedzi