Napisano 21 Październik 20186 l Autor Witam po dlugiej przerwie. Nie przestalismy nad tym pracowac nawet na chwilke, ale jednak praca po godzinach to praca po godzinach. Wakacje tylko blysnely mi przed oczami. Wrzucam tutaj ujecie. Nie ma w nim kompo ani grejdingu. Surowy render, oprocz chyba swiecacego ognia :) Pracujemy ciagle jeszcze nad dwoma ujeciami. Jedno jest juz prawie skonczone, drugie ciagle w robocie. [video=youtube_share;wSe5NCy0KVw] Jezeli widziecie cos co zle wyglada, macie sugestie itd. to sie nie powstrzymujcie i walcie prosto z mostu. Acha, to nie sa wszystkie warstwy wlosow, dlatego taki smieszny czub na przodzie.
Napisano 30 Październik 20186 l Nic nie ma w twoim ostatnim poście. Filmik poprzednik komplementowałem na YT. Tutaj dodam (raczej powtórzę), że wygląda przefajnie.
Napisano 30 Październik 20186 l Autor O kurcze , tak to jest jak si ewrzuca o 12 w nocy :) Po pracy to poprawie.
Napisano 31 Październik 20186 l Autor Poprawka Feedback mile widziany. Michalo koment widzialem pod filmikiem. Dzieki.
Napisano 7 Luty 20196 l Autor [video=youtube;37sIsf-yBig] Podglad sceny z robotem. Jest to dosc "brudny " render, taki bardziej szkicownik, ale zawsze szkoda czasu mi na cale rendery. Ten szot jest juz troche bardziej zaawansowany i niedlugo bedziemy go konczyc. W tym momencie mamy jeszcze dwa szoty na podobnym poziomie zaawansowania, i jeden na poziomie blockingu animacji. Chcieli bysmy zrobic maly teaser pod koniec tego miesiaca, lub na poczatku marca. Czy jest cos co wymaga wiecej uwagi oprocz blyskow od przerwanych renderow i zrabanego zdepthu. Obiecuje ze niedlugo wrzuce praktycznie skonczony render, dlatego przydaloby sie troche podpowiedzi. Milo byloby wiedziec tez jakie macie odczucia patrzac na tego szota, czy lapiecie jakis klimat czy za slabo go tu jeszcze sprzedaje. Dodatkowo pracuje nad karta tytulowa i dzwiekiem, muzyka do tego. Pozdrawiam
Napisano 8 Luty 20196 l Dla mnie to ma mega klimat. Ten focus z lufy na głowę, świetnie prowadzi oko - nie wspominając już o bardzo dobrze wykonanych obiektach. Mam nadzieję, że live action zgra się z cg w takich scenach.
Napisano 8 Luty 20196 l Wygląda imponująco :) Trochę blur na krawędziach się krzaczy tylko. Dawajcie wincyj! Takie króciótkie ujęcia tylko niezdrowo zaostrzają apetyt ;)
Napisano 8 Luty 20196 l Autor Hej dzieki. Co do live action no to pracujemy nad ujeciem gdzie roboty i laska sa razem. Zoabczymy jak wyjdzie. Co do blura, to zdepth ze starego renderu byl i se troche rozjechalo. Juz nie moge na to ujecie patrzec, ale niedlugo je konczymy. Doszlo jeszcze kilka rzeczy do niego :P
Napisano 13 Luty 20196 l Autor Zeby nie byc goloslownym troche nowszy render: Sugestie mile widizane.
Napisano 13 Luty 20196 l Poza tym, że wygląda przecudnie i tylko sprawia, że zacieram łapki a moje oczekiwania ciągle wzrastają (tak jak apetyt) to na końcu sekwencji, jak zza lufy widać kawałek głowy (?) to nie wiem czy tylko ja tak mam, ale od razu tam spoglądam, a focus jest wtedy na głównej głównej postaci.
Napisano 13 Luty 20196 l Autor Dzieki, szczegolnie od Ciebie Blinq Wiesz jak sie samemu ciezko dokancza to wszystko bez pomocy IT i render farm :) - - - Połączono posty - - - Michalo, co do głowy to no mamy problem taki że nie wemy jaki timing zrobić. Na nastepnym ujeciu sa trzy roboty przodem i chcialem jednego to wtarabanić w tym.
Napisano 13 Luty 20196 l Spoko, może to załatwi sprawę - kolejne ujęcie. A macie jakiś kickstarter lub polakpotrafi? Może warto? Była by kasa na renderfarmę ;)
Napisano 13 Luty 20196 l Autor Robimy Teaser skladajacy sie z dwoch ujeć. Potem Robimy dwa, sa juz robine powinny byc za dwa miesiace. I zastanawiam sie nad Kickstarterem, ale troche zniacheca mnie szukanie ludzi, nie lubie byc natarczywy, ale chyba zrobimy kampanie raz. Myslalem zeby zebrac ok 10 k euro na development i trailer. Płace kolegom za koncepty, bo nie chce zeby pracowali za darmo i wogole wiadomo kasa idzie. Spedzilem prawie rok w Montrealu zeby teraz siedizec i to robić, ale za 2-3 miesiace kasa sie skonczy. Mamy instagrama tez: https://www.instagram.com/lula.team/ To ujecie tutaj to exclusive, pokazuje tyko znajomym, ale pomyslalem ze przyda sie troche opinii wiec wrzucilem tutaj.
Napisano 13 Luty 20196 l Rozważcie kogoś z medialną osobowością do prowadzenia kampanii. To na pewno pożre wiele dodatkowych godzin a może być decydujące. Niestety nie potrafię nikogo takiego podpowiedzieć.
Napisano 13 Luty 20196 l Autor Dzieki. Na razie mam kliku zajomych Leadow i Supervisorow z roznych firm którzy pilnują mi jakości, ale wiadomo im więcej ludzi z branzy to przejrzy tym lepiej. Mi sie marzy uzbierac kase i dac postprodukcje do Image Engine. Pracowałem u nich i powiedzmy mnie kojarzą. Może dali by mi upust :P
Napisano 18 Luty 20196 l Autor Tescik do title design nad ktorym pracuje do shorta. [video=youtube;69rr-ws6TM4]
Napisano 19 Luty 20196 l Autor Dzięki. To będzie cały napis Omni i jeszcze siedzę nad napisem girl. Muszę go jakoę wkomponowa. To chyba ostani tydzień pracy nad ujęciem z robotem. I powoli suną dwa nowiutkie ujecia. Dzisiaj kręcimy fejkową reklamę która będize w tle, w jednym z tych ujeć :)
Napisano 27 Luty 20196 l Autor Witam, Potrzebuje opini. Jak to wygląda? Macie jakieś propozycje? Czy to pasuje do naszego stylu shorta. Patrze na to już chwikę i nie wiemczy to wogole ma jakieś wartości estetyczne. Napewno muszę zmienić ruch kamery na wolniejszy i raczej stały. [video=youtube_share;jcCHNi57baw]
Napisano 27 Luty 20196 l O fuk ;) Nie jest. Przynajmniej ja wziąłem go jako nieistotne graffiti tylko jako tło. W ogóle nie zwróciłem na nie uwagi.
Napisano 27 Luty 20196 l Autor No własnie taki feedback dostałem tez od znajomych hehe wiec do poprawy. Dzięki. Wrzuce progress za jakis czas. Powieniem skonczyc ujęcie robota w weekend tak przy okazji. I poczekajcie jak wam pokaże fejkową reklamena bilboarda która robimy do frontalnego ujecia :P
Napisano 27 Luty 20196 l Napis "girl" rzeczywiście niewidoczny na pierwszy rzut oka. W ogóle nie pasuje mi ta animacja rtęci na ścianie - lepiej było na jakimś neutralnym tle.
Napisano 27 Luty 20196 l Autor Wiem o co ci chodzi. Probujemy jakoś pogodzić tematyke w titlesach. Pomyśleliśmy że skoro mamy tam tyle graffiti to dorzucimy ścianę, a napis Omni nawiązuje do maski bohaterki. A z durgiej strony lewitujący napis Girl też słabo. Może to wszystko przyciemnic za omni i napis girl podkręcić?
Napisano 23 Wrzesień 20204 l Autor Pewnie wiekszosc ludzi juz nas nie pamieta, ale nasz maly szorcik powoli powstaje. Wszytko oczywiscie rozbabrane, ale mielismy duzo inych projektow, sami wiecie jak to jest.
Napisano 24 Wrzesień 20204 l Autor Tu animka do tego ujecia. To nie jest najnowsza. Kilka bledow juz jest naprawionych (jak np szarpiaca bron ). runningRobots_zoo_Anim_08.mov
Napisano 24 Wrzesień 20204 l Autor Niedlugo. Konczymy jeszcze jednego shorta, takiego bardziej na luzie zrobionego podczas lockdownu, w tym misiacu. Pewnie go tutaj tez wrzuce w osobnym dziale, ale juz skonczonego. Juz nie pamietam jak sie spi 🙂
Napisano 14 Grudzień 20204 l Autor Hejka Tutaj starszy ju ztes kamey jednego z ujec. Moge sie pochawalic ze tego shota juz prawie konczymy. To niejest najnowsza animka nogi tylnego robota sa poprawione. A tutaj podglad innej sceny.
Napisano 15 Grudzień 20204 l Fajnie że kończycie 🙂 Taka uwaga/pytanie do workflow: czemu do preview animacji nie wrzucicie kilku ważniejszych tekstur, chociażby samo diffuse? Tak to np. w scenie z September 23/24 po dodaniu materiałów może się okazać, że postać w niekorzystnym momencie się zlewa z tłem, albo inne niespodzianki. W ujęciu September 24 ruch kamery do tyłu wydaje mi się za szybki i niepotrzebny, chyba że to celowy zoom z napisu NO FUTURE - tu znowu byłoby to jaśniejsze, gdyby w preview była ta tekstura. Edytowane 15 Grudzień 20204 l przez Ania
Napisano 15 Grudzień 20204 l Autor Hej Ania. mam prevki z teksturami tez. Moze niedlugo wrzuce cos, albo jakas prevke symulacji wody jak wlazi w kaluze. Co do ruchu kamery do tylu to kamera jest na napisie sciany i cofa sie wmiare dynamicznie do tylu. Chcialem zeby bylo widac to grafitti a dwa ze wolny ruch kamery lub statycnza kamera nie oddawala dynamiki ktora chcielismy miec w tymujecie. Dodatkowo bawimy si eforma, w mamencie kiedy robot "zaczepia" o kamere bedizemy mieli jakas rekacje kamery. Pomyslalem sobie ze skoro nad tym robie to nie bede sie powstryzmywal od pomyslow ktore kraża mi po glowie 🙂 Taki jest poczatek tego ujecia. Troche mi teraz zlatuje na cieciu mojego Pandemic Vlog ktoego nikt nie chce ogladac tutaj 😛 a szkoda bo to wersja przed cieciem i przydalyby sie uwagi, ale jak bede mial czas to moze wrzuce dzisiaj kolejny projekt ktory rezyseruje i towrze ze znajomymi od paru miesiecy, tym razem 2d 🙂
Napisano 22 Grudzień 20204 l Autor Pogladowy redner shota ze starsza animacja drugiego robota. I screen z bardziej zaawansowanego shota
Napisano 28 Grudzień 20204 l Autor Szot z kaluza. Troszke starsza wersja bez grafitti i brudu. Teraz brudzimy kaluze. To oczywiscie tylko render podgladowy. Edytowane 28 Grudzień 20204 l przez Tazio
Napisano 26 Styczeń 20214 l Autor Prawie koniec. Kilka detali, podloga z przodu, troche kurzu i swiatlo wolumetryczne.
Napisano 11 Luty 20214 l Autor W tym tyg ten shot bedzie skonczony. A potem nastepny heh. dwoch shotow nie mamy ruszonych pod wzgledem shadingu. Dwoch najtrudniejszych i najladniejszych 😛 W nasepnym tyg zaczynamy z nimi. Do tego trzeba wrzucic roboty i werenderowac i 2 miesiace pozniej jak si ewyrenderuje, bedzie gotowe 😞
Napisano 23 Luty 20214 l Autor Nowy shot idzie bardzo szybko. Znajomy zrobil mi referki z tego metra w berlinie 🙂
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto