Napisano 17 Sierpień 20177 l Vlado Koylazov, Co-founder oraz Head of Software Development w firmie Chaos Group prezentuje wersję silnika renderującego V-Ray dla Unreal Engine. Pełna treść: V-Ray dla Unreal Engine
Napisano 18 Sierpień 20177 l Myślę, że to bardzo fajna wiadomość. Dobra alternatywa renderująca dla, np użytkowników ZB i PS.
Napisano 18 Sierpień 20177 l najgorsza prezentacja jaka ostatnio widziałem. Chaos powinien mieć kogoś od tego i nie zawracac głowy CTO.
Napisano 18 Sierpień 20177 l Ciekawe jaka cena? Jak 250 to spoko ;) Prezentacja słaba - to prawda niestety.
Napisano 18 Sierpień 20177 l o jiz, Jest to jedna z najbardziej istotnych spraw, jaka miała miejsce się zdarzyć i tak spd. prezentacje to podziwiam. Jest jedno zasadnicze pytanie. Czy unreal może używać tego samego materiału co Vray, jeśli nie.. to w sumie bieda. Booo gdyby było tak że unreal engine byłby podglądem a potem na sam koniec odpalamy sobie rendering już finalny na vray'u to był by naprawdę mega sztos a tak lel. Zdaje się że trzeba czekać na eve&cycles w blenderze.
Napisano 18 Sierpień 20177 l Ciekawe czy jak ktoś ma wersję V-ray do 3ds max to do Unreala dadzą gratis?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto