adek Napisano 17 Sierpień 2017 Napisano 17 Sierpień 2017 Vlado Koylazov, Co-founder oraz Head of Software Development w firmie Chaos Group prezentuje wersję silnika renderującego V-Ray dla Unreal Engine. Pełna treść: V-Ray dla Unreal Engine
michalo Napisano 18 Sierpień 2017 Napisano 18 Sierpień 2017 Myślę, że to bardzo fajna wiadomość. Dobra alternatywa renderująca dla, np użytkowników ZB i PS.
olaf Napisano 18 Sierpień 2017 Napisano 18 Sierpień 2017 najgorsza prezentacja jaka ostatnio widziałem. Chaos powinien mieć kogoś od tego i nie zawracac głowy CTO.
michalo Napisano 18 Sierpień 2017 Napisano 18 Sierpień 2017 Ciekawe jaka cena? Jak 250 to spoko ;) Prezentacja słaba - to prawda niestety.
Maciek Jutrzenka Napisano 18 Sierpień 2017 Napisano 18 Sierpień 2017 o jiz, Jest to jedna z najbardziej istotnych spraw, jaka miała miejsce się zdarzyć i tak spd. prezentacje to podziwiam. Jest jedno zasadnicze pytanie. Czy unreal może używać tego samego materiału co Vray, jeśli nie.. to w sumie bieda. Booo gdyby było tak że unreal engine byłby podglądem a potem na sam koniec odpalamy sobie rendering już finalny na vray'u to był by naprawdę mega sztos a tak lel. Zdaje się że trzeba czekać na eve&cycles w blenderze.
martin-flash Napisano 18 Sierpień 2017 Napisano 18 Sierpień 2017 Ciekawe czy jak ktoś ma wersję V-ray do 3ds max to do Unreala dadzą gratis?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się