piotrkujko Napisano 12 Październik 2017 Napisano 12 Październik 2017 Hej! Chciałem się z Wami podzielić nowym projektem. Na warsztat wziąłem Południcę, postać znaną z mitologii słowiańskiej. Legendy głosiły, że Południca zabijała chłopów pracujących na roli, rzekomo w południe. Chciałem mocno odbić od konceptów znanych z Wiedźmina i nieco ją uczłowieczyć. Właściwie, prawie wszystko Zbrush, czasami wspomagałem się Maxem. Dajcie znać co myślicie, nad czym mógłbym popracować itp. Dzięki!
olaf Napisano 12 Październik 2017 Napisano 12 Październik 2017 piekne. Wianek uroczy ;) Jedyne co rzuca sie w oczy to wiszące w górę strzępki. Moze dodać - jak masz juz w niektorych miejscach - nitki trzymajace te elementy od gory.
michalo Napisano 12 Październik 2017 Napisano 12 Październik 2017 Fajnie ją zbudowałeś - brakujące mięśnie - tak jak piersiowy, tylko jeden element. Fizyka szaty jakoś mi nie pasi - to dla mnie najsłabszy element tej śweitnej pracy. Poza tym, że Południcę wyobrażałem sobie zawsze jako piękną kobietę ;)
piotrkujko Napisano 12 Październik 2017 Autor Napisano 12 Październik 2017 Dzięki za szybką odpowiedź! :) @olaf - co do strzępek, nie zwróciłem na to uwagi, na pewno lepiej się przypatrzę przy kolejnym sculpcie @michalo - szatę robiłem w Marvelousie (zapomniałem dopisać) i mocno uwierzyłem w fizykę tego programu ;) Swoją drogą, mój komputer słabo ciągnie tego MD, i przy particle distance typu 5, naprawdę zdycha, szukam jakiejś mądrej alternatywy
michalo Napisano 12 Październik 2017 Napisano 12 Październik 2017 Spróbuj może z lżejszym avatarem. Myślę, że nic wydajniejsszego niż MD nie ma. Chyba, ze ręczny sculpt w ZB.
genitalius Napisano 12 Październik 2017 Napisano 12 Październik 2017 sculpt postaci jest dosc interesujacy, jednakze przyobleczony w te ciuszki, sporo traci, anatomia draperii do pocwiczenia zdecydowanie. Render zbrushowy duzo lepiej pokazuje wdziek sculptu niz render z teksturkami z pierwszego rzutu
Rekomendowane odpowiedzi