Napisano 12 Październik 20177 l Hej! Chciałem się z Wami podzielić nowym projektem. Na warsztat wziąłem Południcę, postać znaną z mitologii słowiańskiej. Legendy głosiły, że Południca zabijała chłopów pracujących na roli, rzekomo w południe. Chciałem mocno odbić od konceptów znanych z Wiedźmina i nieco ją uczłowieczyć. Właściwie, prawie wszystko Zbrush, czasami wspomagałem się Maxem. Dajcie znać co myślicie, nad czym mógłbym popracować itp. Dzięki!
Napisano 12 Październik 20177 l piekne. Wianek uroczy ;) Jedyne co rzuca sie w oczy to wiszące w górę strzępki. Moze dodać - jak masz juz w niektorych miejscach - nitki trzymajace te elementy od gory.
Napisano 12 Październik 20177 l Fajnie ją zbudowałeś - brakujące mięśnie - tak jak piersiowy, tylko jeden element. Fizyka szaty jakoś mi nie pasi - to dla mnie najsłabszy element tej śweitnej pracy. Poza tym, że Południcę wyobrażałem sobie zawsze jako piękną kobietę ;)
Napisano 12 Październik 20177 l Autor Dzięki za szybką odpowiedź! :) @olaf - co do strzępek, nie zwróciłem na to uwagi, na pewno lepiej się przypatrzę przy kolejnym sculpcie @michalo - szatę robiłem w Marvelousie (zapomniałem dopisać) i mocno uwierzyłem w fizykę tego programu ;) Swoją drogą, mój komputer słabo ciągnie tego MD, i przy particle distance typu 5, naprawdę zdycha, szukam jakiejś mądrej alternatywy
Napisano 12 Październik 20177 l Spróbuj może z lżejszym avatarem. Myślę, że nic wydajniejsszego niż MD nie ma. Chyba, ze ręczny sculpt w ZB.
Napisano 12 Październik 20177 l sculpt postaci jest dosc interesujacy, jednakze przyobleczony w te ciuszki, sporo traci, anatomia draperii do pocwiczenia zdecydowanie. Render zbrushowy duzo lepiej pokazuje wdziek sculptu niz render z teksturkami z pierwszego rzutu