Skocz do zawartości

  • Blender Market kończy 10 lat i rozdaje prezenty!

    adek Dodany przez adek, w Artykuł, , 19 komentarzy, 875 wyświetleń

    Blender Market, platforma wspierająca niezależnych artystów korzystających z Blendera, świętuje swoje dziesiąte urodziny. To wyjątkowa okazja, aby podziękować społeczności artystycznej za lata współpracy i kreatywności.

    W ramach "celebracji", Blender Market oferuje swoim użytkownikom wyjątkowe prezenty - darmowe dodatki i narzędzia dla Blendera! To doskonała okazja, aby zgłębić jeszcze więcej możliwości, jakie oferuje ta popularna platforma modelowania 3D.

    Przez 10 kolejnych dni będą pojawiać się nowe dodatki do pobrania ("prezenty").

    Zaczynamy od dzisiaj tj. 11 czerwca i jako pierwszy prezent Blender Market rozdaje - Retopoflow - Retopology Toolkit For Blender.

    Pamiętajcie o odwiedzaniu tej strony codziennie przez 10 kolejnych dni. Za darmo (jak to mówią) to chyba uczciwa cena 😎

    Sprawdź: https://blendermarket.com/birthday

     

    • Like 3

    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    3 dnia przegapiłem i jak patrzę to dawali AI companion XD 

    Pierwszego Retopoflow w wersji ealry Alpha, drugiego Population ale tylko 2% populacji a dzisiaj Divine Cut ale jako miesięczna subskrypcja która zaczyna się od razu 🙂

    Trochę to wygląda jak ten "masive giveaway" to takie wersje dema i beta testy 🙂  

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    No właśnie. Oszukali nas... Dałem im nic i nic nie dostałem! Skandal!

    A najlepsze, że jedyny z tego sensowny dla mnie na razie retopoflow i tak mi się nie uruchomił... pewnie z jakimś innym moim plugiem ma konflikt. Ale liczę, że mam upgrade to pełnej wersji za darmo 🙂

    • Like 2
    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    No właśnie... ale v4 na githubie nie widać... może tego już tak nie wypuszczą. W każdym razie, przypominam... jakby ktoś kupił, to GPL pozwala udostępnić kolegom czy też kompletnie nieznajomym, zupełnie legalnie. 😂

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    V4 to nawet oficjalnie jeszcze nie za bardzo działa więc trochę nie ma sensu to na githuba dawać i updatować 5 razy dziennie 🙂 Stabilna wersja pewnie wskoczy. Podobno ma bardzo dobrą perfomancję w porównaniu do v3 a na to chyba były największe narzekania, że opcje super ale wydajność padaka jak w maji 🙂 

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Wczoraj rzucili Better Lighting V2【Full】w końcu nie demo, jeszcze można wziąć, ciekawe czy da się te gobosy wyciągnąć ale zgaduję, że nie bardzo bo wyglądają na proceduralne i większość jest animowana 😕 

    Blender ma tyle gotowców czy tanich dodatków, że nie raz się zastanawiam czy jakoś go nie włączyć do pajplajnu 🙂

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Ja zawsze najpierw szukam gotowca 😄 często znajduję i to darmowego. Nie wszystko da się łatwo przerzucić do innego softu, ale do większości rzeczy, które akurat ja robię mi starcza. Ma tego akurat tyle, tak właśnie dla mnie. Mam zetkę, ale najczęściej wystarcza mi sculpt z blendka, jeżeli już coś modeluję, więc nie odpalałem bodaj z rok. Ma geonody na tyle dla mnie ok, że houdiniego nie mam potrzeby odpalać (czy co gorsza się go uczyć na poważnie).

    Okazuje się, że jestem na tyle beznadziejny, że nie potrafię dojść do limitów darmowego blendka jak @Nezumi. 😜 Więc kasę mogę wydać na siekierę, czy inny strug hehe.

    Mogę narzekać, że nie ma włosów jak xgen, czy cloth sim jak marvelus, czy nie zrobię symulacji tsunami... ale coś Michał Przystań nie dzwonił ostatnio... więc tego typu zleceń brak. Dlatego każdemu (poza gryzoniami ofc 😂) polecam wdrożyć sobie do rurolinki.

    Edytowane przez kengi
    • +1 1
    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    6 minutes ago, kengi said:

    Ja zawsze najpierw szukam gotowca 😄 

    No i prawidłowo, produkcyjne podejście a nie jakiś głupoty jak robienie samemu, to nie lata 90-te a my już nie musimy niczego udowadniać, nie te lata 😄 

    • Like 1
    • kekw 1
    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    7 hours ago, kengi said:

    poza gryzoniami ofc 😂

    Apriszijejtyt 😉

    Nie dotarlem do granic mozliwosci Blendka. Za to Blender dotarl do moich granic wytrzymalosci 😄 

    Ostatnio potrzebowalem prostej broni sredniowiecznej i znalazlem gotowa ale ze byla w jakims formacie z doopy musialbym przepuscic to przez Blendera. Wolalem wymodelowac to i oteksturowac od zera 🤣 Przynajmniej sie poduczylem troche InstaMAT.

    BTW, Na prawde spoko soft, zastepuje mi Paintera, jest legalnie za free (powinno to przemawiac do Blenderowcow 😛 ). Ma tez darmowy bridge do Blendera.

    Zanim dev team Blenderowy napisze jakies porzadne teksturowanie (i porzuci je w polowie bo zaczna cos od zera przepisywac albo robic rewolucje kolejna 😛) to chyba najlepsze rozwiazanie dla Blendka jak chodzi o tekstury.

    • Like 1
    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    @Nezumi No cóż, Blender i malowanie textur to oksymoron. Niestety panowie devowie cierpią na jakąś chorobę. Ciągle tęsknią za miejscem gdzie będą lub byli lub mogą być z tym softem. Jak robią przy Cycclesie to tęsknią do modelowania, jak szperają przy modelowaniu to maślanymi oczkami spoglądają na geonody... i tak w ciągłym ciągu ADHD 😄 Oni już po prostu wygrali życie i żyją sobie w tej fundacji robiąc kawkę, jedząc pączki i łowiąc ryby w firmowej wannie... od czasu do czasu sobie po kodują ale spokojnie, bez pospiechu... są bugi... no cóż... społeczność ogranie problem addonem albo każe się jej spachowac i ludzie dadzą sobie rady 😛  

    No ale dobrze że jest i to za najlepszą ceną na rynku! A więc jak nie musze to nie płacę! I kij w oko korporacjom! Precz z kapitalizmem! Niech żyje wolontariat! 🙂 

    Edytowane przez Mortom
    • Like 1
    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    @Mortom W punkt. Dodatkowo wkurzajaca jest ta arogancja - dawajcie nam kase, ale nie mowcie nam co mamy robic. Macie byc szczesliwi ze cos robimy w ogole. Dont forget to Join the Development Fund!!!". Ech. Szkoda gadac kurna.

    Ale o InstaMAT to serio mowie, ze jest za free (jak nie zarabiasz 100 tysiecy zielonych papierow rocznie. A jak zarabiasz to cie stacna licencje 😄 ), jest bardzo spoko i ma bridge do Blendera. Tak ze w oczekiwaniu na z pewnoscia nadchodzace, genialne, innowacyjne i rewolucyjne rozwiazanie w Blenderze mozna robic fajne teksturki w tym. Bo w odroznieniu od malowania w Blenderze to jest tu i teraz. Nie mam porownania Substance Painterem/Designerem ale mnie osobiscie lezy sofcik. I uwalnia od perspektywy Adobe co od jakiegos czasu jest duzym plusem.

    Edytowane przez Nezumi
    • Like 1
    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    @Destroyer a tam biorę co dają! 😛 Choć to trochę jak by rozdawali lizaki ale zamiast części do lizania dawali ładny papierek z samym patyczkiem w środku 🙂 No ale za darmo więc... 😄 

    Choć milion razy bardziej bym sie ucieszył jak by np. powiedzieli, że na jubileusz skończą porządnie jakiś moduł Blendera... np. Dobrą i szybką symulacje cieczy albo dodali filtr blura do bitmapowych teksturek - wg. devów jest to niemożliwy wyczyn i blura nie będzie bo jak by Bóg (TON) chciał aby blura można było dodać to by tam był! 😄 KROPKA! xD 

    @Nezumi Kurna do InstaMATa zabieram sie jak pies do jeża. Ciągle wmawiam sobie że w następnym projekcie przeprowadzę zwiad bojem... i za każdym razem robie inaczej 😛 

    Edytowane przez Mortom
    • Like 2
    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    15 hours ago, Nezumi said:

    Zanim dev team Blenderowy napisze jakies porzadne teksturowanie

    A jak się podoba malowanie tekstur w mayi? albo sculpting? 😛

     

    2 hours ago, Mortom said:

    @Destroyer a tam biorę co dają! 😛

    No ja też bo "może kiedyś użyję" 😄 Tak jak zbieranie darmowych gier na GOG i EPIC na pierwszym mam ze 230 na drugim blisko pół tysiąca a nigdy tam nic nie kupiłem ale ograłem tak z 10 może więc sumarycznie chyba więcej czas zeszło na zbieranie tego wszystkiego niż samo granie 😄Podobnie jak zbierałem darmowe tygodniowe assety z cubebrusha i ze dwa razy przeglądałem porządnie gdy potrzebowałem czegoś do wystrój wnętrz na zasadzie zapchaj czymś tło ale nie tym co zwykle z uporządkowanych paczek  🙂 

     

     

    Edytowane przez Destroyer
    • Like 1
    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    9 hours ago, Destroyer said:

    A jak się podoba malowanie tekstur w mayi? albo sculpting? 😛

    To w Mayi mozna tekstury malowac? 😄

    Roznica jest taka ze nikt nie twierdzi ze Maya jest we wszystkim najlepsza i ze jest do wszystkiego. Wrecz przeciwnie - uzytkownicy sie przescigaja w jojczeniu na nia.

    Maya jest jak porzadna, naostrzona siekiera - wiem do czego jest, robi ta robote dobrze.

    Blender jest jak scyzoryk z setka specjalistycznych ostrzy. Co wersje zmieniaja polozenie tych ostrzy, wiekszosc z nich jest troche tepa, korkociag jest ale ma dzialac w nastepnej wersji, otwieraczowi zajmuje otwarcie butelki 5 minut i trzeba to robic lewa reka a prawa miec w kieszeni bo inaczej nie zadziala w ogole... Ale bedzie dobrze niebawem. Juz w nastepnej wersji maja dodac nowe ostrza, korkociag zamienic w otwieracz puszek a otwieracz butelek przeprojektowac.

    A ja chce po prostu obciac drzewo i isc do domu 😉

    • Like 1
    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    17 minutes ago, Mortom said:

    Skoro Maya to Siekiera, Blender to tepy scyzoryk to czym jest Hudy? 

    YXiecVh.jpeg

     

    37UQAJz.jpeg

     

    Edytowane przez Destroyer
    • Haha 1
    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach



    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności