pim_pon
Members-
Liczba zawartości
74 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Szczecin/Warszawa/Harrogate
pim_pon's Achievements
Newbie (1/14)
20
Reputacja
-
Starość Aksolotla - nowy spot Platige promujący nową książkę Jacka Dukaja
pim_pon odpowiedział adek → na temat → Aktualności (mam newsa)
Ja wczoraj przymierzałem się w pracy do wydruku Startroopera. Na drukarce Form1+ wraz z supportami to około £9. Przy warstwie 0,1mm około 6h. Z tym tylko, że po załadowaniu stl okazało się, że siatka słaba. Nie wiem kto i w czym dłubał ale bida. -
Sprawdź sobie Iiyama X2483HSU, nowy kosztuje 699zł na Allegro. Super sprawa za te pieniądze: http://allegro.pl/monitor-24-iiyama-prolite-x2483hsu-fullhd-gratis-i4778558136.html Sam się do niego przymierzami wpadnie do mnie w tym miesiącu
-
Jeśli może być profilowana mysz to warto zastanowić się nad Logitech Performance MX: http://www.logitech.com/pl-pl/product/performance-mouse-mx
-
NoTextures - nowa strona z gotowymi teksturami
pim_pon odpowiedział le_chu → na temat → Aktualności (mam newsa)
Każda z darmowych próbek to jedna część całości. Np jedna płytka parkietu w rozdziałce 1024 x1024 spokojnie wystarczy aby ułożyć z tego parkiet do wizki -
Mam dość dziwny problem i nie mogłem nigdzie znaleźć jego rozwiązania. W scenie mam obiekt. Następnie tworzę ośmiokąt które jest od niego nieco oddalone. Kiedy obracam widokiem w viewporcie to kiedy ośmiokąt jest na tle tego obiektu to znika: W Quad View ten ośmiokąt jest poprawnie oddalony od czerwonej bryły i w widoku góra i przód wyświetlany jest prawidłowo. W widoku z prawej przenika się z modelem... Oba obiekty mają materiały. Sprawdzałem wektor normalny ośmiokąta i jest skierowany w dobrą stronę(w kierunku do obserwatora) W czym może być problem? Rozwiązanie: Problem powstał przez opcję X-Ray (Panel Properties->Display - X-Ray) Główny obiekt w scenie miał włączoną opcję X-Ray. Pozostałe były tworzone poprzez Detach głównego, a więc zachowały to własność. Nowo tworzony obiekt był już bez X-Ray`a i stąd te przenikania pomimo pozycji nowopowstałego :)
-
Blender Mam model w quadach. W jaki najszybszy sposób przerobić do na trisy? Z góry dzięki za pomoc:)
-
Podobają mi się techniczne ficzery ale biała postać kojarzy mi się tylko z Kung Fu Pandą:/
-
Obiekt3d: Lego Hot Rod 42022 - scena sugestie
pim_pon odpowiedział pim_pon → na temat → Work in progress (WIP)
ikkiz dziękuję za szczegółową odpowiedź;) Wprowadzone zmiany: Enviroment map: mapka hdri z hdri pack_2_by_zbyg Tło: gradient z photoshopa, nie ma pasów Ogniskowa kamery zmniejszona do 55mm, lekkie domalówki rozmycia w photoshopie Jak to teraz wygląda? Cóż jeszcze mogę zmienić? -
Obiekt3d: Lego Hot Rod 42022 - scena sugestie
pim_pon odpowiedział pim_pon → na temat → Work in progress (WIP)
Właśnie z materiałem opony miałem nie lada zagwozdkę. Na początku chciałem oddać miękką gumę ale później postanowiłem wzorować się na obrazku z instrukcji modelu: Zastanawiałem się również nad sceną lego ale mam wrażenie, że wstawiając ten model w scenę "brick" render nada efekt zabawki i nie będzie odbierany poważnie:/ -
Witam wszystkich, Pierwsze kroki w 3D stawiałem z 3Ds Max. Aktualnie pracuję w SolidWorks`ie choć zazdrosnym okiem spoglądam na Blendera. Szybkość w jakim się rozwija potrafi wprawić w osłupienie. Model to świeżutki lego: Hot Rod 08/14 Proszę o pomoc w ulepszeniu poniższego renderu. Chciałbym aby efekt był "wooow", a użytkownicy tego forum mają niezłego skilla i wierzę, że ktoś będzie w stanie mi pomóc:P Może jakaś inna scena? Kolory? Ustawienie modelu? Model: SolidWorks (część po części) Render: PhotoView360 (zintegrowany SW) Leciutkie post: Photoshop (m.in. korekcja kontrastu i jasności)
-
@Gallon88 Też parę lat temu miałem wizję podobną do Twojej. Byłem zafascynowany 3ds Maxem, miałem ciekawe projekty jednak wraz z postępem studiów (Mechatronika, dziennie, WAT) doszedłem do wniosku że te dwie drogi nie mają punktu wspólnego. Porzuciłem Maxa na rzecz SolidWorksa który miażdży jeśli chodzi o rozwiązania techniczne. Moja rada. Wybierz program który jest zbieżny ze studiami. Np. w Solidzie możesz wykonać skomplikowaną powierzchniówkę i animację która na pewno powali na kolana i komisję i przyszłego pracodawcę, wymaga to jednak mnóstwo dupogodzin.
-
Gdzieś mi się o oczy obił odpowiedni poradnik ale nie mogę znaleźć. Koniecznie przejrzyj sobie prace jednego z mistrzów naszego forum: kliment woroszyłow w którymś wątku dokładnie opisał jak robić takie podziały:) Witam na forum
- 5 odpowiedzi
-
- detale
- modelowanie
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Assasin Creed III - Cinematic Trailer
pim_pon odpowiedział Dobrotek → na temat → Aktualności (mam newsa)
W momencie w którym assassin wbija się w kolumnę nie mogę oprzeć sie wrażeniu, że oglądam słabszą wersję W2. Niby więcej postaci i większe zamieszanie ale nie oddaje takiego dynamizmu walki ani nie tworzy napięcia jak podczas tamtej walki na statku. Być może zbyt długi -
Ja nie dawno stałem przed podobnym problemem. Studiuję Techniki komputerowe w szeroko pojętej mechatronice czyli w skrócę CAD/CAM/CAE + mnóstwo innych bzdurek. Zastanawiałem się nad wykorzystaniem Maxa w pracy dyplomowej. Miałem parę pomysłów: Model nadwozia auta połączony z symulacją wytrzymałościową, animację procesu technologicznego itp. Jednak przedstawiając pomysł nie mogłem znaleźć osoby która miałaby na uczelni większą styczność z Maxem więc przeszedłem na temat: "Elektroniczny poradnik do projektowania procesów technologicznych obróbki skrawaniem". Jeśli nie bawiłeś się wcześniej żadnym programem podobnym do Maxa to nie stworzysz nic godnego uwagi, więc odpuść i przejdź na normalny dla twego kierunku temat:)
- 14 odpowiedzi
-
- grafika
- inżynierska
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Jeśli chodzi o silniki renderujace to nie mam pomysłu na taką pracę pod względem zagadnień inżynieryjnych. Sam zastanawiałem się nad pracą inż. z wykorzystaniem maxa ale chciałem polecieć coś bardziej w projektowanie elementu np. nadwozia auta. Model CAD+wytrzymałościówka+porównanie materiałowe itp a dopiero na koniec końców wizka w maxie. Możesz jeszcze zmienić temat?