Skocz do zawartości

pim_pon

Members
  • Liczba zawartości

    74
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Szczecin/Warszawa/Harrogate

pim_pon's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

20

Reputacja

  1. Ja wczoraj przymierzałem się w pracy do wydruku Startroopera. Na drukarce Form1+ wraz z supportami to około £9. Przy warstwie 0,1mm około 6h. Z tym tylko, że po załadowaniu stl okazało się, że siatka słaba. Nie wiem kto i w czym dłubał ale bida.
  2. pim_pon

    Budżetowy monitor do 3D

    Sprawdź sobie Iiyama X2483HSU, nowy kosztuje 699zł na Allegro. Super sprawa za te pieniądze: http://allegro.pl/monitor-24-iiyama-prolite-x2483hsu-fullhd-gratis-i4778558136.html Sam się do niego przymierzami wpadnie do mnie w tym miesiącu
  3. pim_pon

    mysz komputerowal - dylemat

    Jeśli może być profilowana mysz to warto zastanowić się nad Logitech Performance MX: http://www.logitech.com/pl-pl/product/performance-mouse-mx
  4. Każda z darmowych próbek to jedna część całości. Np jedna płytka parkietu w rozdziałce 1024 x1024 spokojnie wystarczy aby ułożyć z tego parkiet do wizki
  5. Mam dość dziwny problem i nie mogłem nigdzie znaleźć jego rozwiązania. W scenie mam obiekt. Następnie tworzę ośmiokąt które jest od niego nieco oddalone. Kiedy obracam widokiem w viewporcie to kiedy ośmiokąt jest na tle tego obiektu to znika: W Quad View ten ośmiokąt jest poprawnie oddalony od czerwonej bryły i w widoku góra i przód wyświetlany jest prawidłowo. W widoku z prawej przenika się z modelem... Oba obiekty mają materiały. Sprawdzałem wektor normalny ośmiokąta i jest skierowany w dobrą stronę(w kierunku do obserwatora) W czym może być problem? Rozwiązanie: Problem powstał przez opcję X-Ray (Panel Properties->Display - X-Ray) Główny obiekt w scenie miał włączoną opcję X-Ray. Pozostałe były tworzone poprzez Detach głównego, a więc zachowały to własność. Nowo tworzony obiekt był już bez X-Ray`a i stąd te przenikania pomimo pozycji nowopowstałego :)
  6. Blender Mam model w quadach. W jaki najszybszy sposób przerobić do na trisy? Z góry dzięki za pomoc:)
  7. Podobają mi się techniczne ficzery ale biała postać kojarzy mi się tylko z Kung Fu Pandą:/
  8. ikkiz dziękuję za szczegółową odpowiedź;) Wprowadzone zmiany: Enviroment map: mapka hdri z hdri pack_2_by_zbyg Tło: gradient z photoshopa, nie ma pasów Ogniskowa kamery zmniejszona do 55mm, lekkie domalówki rozmycia w photoshopie Jak to teraz wygląda? Cóż jeszcze mogę zmienić?
  9. Właśnie z materiałem opony miałem nie lada zagwozdkę. Na początku chciałem oddać miękką gumę ale później postanowiłem wzorować się na obrazku z instrukcji modelu: Zastanawiałem się również nad sceną lego ale mam wrażenie, że wstawiając ten model w scenę "brick" render nada efekt zabawki i nie będzie odbierany poważnie:/
  10. Witam wszystkich, Pierwsze kroki w 3D stawiałem z 3Ds Max. Aktualnie pracuję w SolidWorks`ie choć zazdrosnym okiem spoglądam na Blendera. Szybkość w jakim się rozwija potrafi wprawić w osłupienie. Model to świeżutki lego: Hot Rod 08/14 Proszę o pomoc w ulepszeniu poniższego renderu. Chciałbym aby efekt był "wooow", a użytkownicy tego forum mają niezłego skilla i wierzę, że ktoś będzie w stanie mi pomóc:P Może jakaś inna scena? Kolory? Ustawienie modelu? Model: SolidWorks (część po części) Render: PhotoView360 (zintegrowany SW) Leciutkie post: Photoshop (m.in. korekcja kontrastu i jasności)
  11. @Gallon88 Też parę lat temu miałem wizję podobną do Twojej. Byłem zafascynowany 3ds Maxem, miałem ciekawe projekty jednak wraz z postępem studiów (Mechatronika, dziennie, WAT) doszedłem do wniosku że te dwie drogi nie mają punktu wspólnego. Porzuciłem Maxa na rzecz SolidWorksa który miażdży jeśli chodzi o rozwiązania techniczne. Moja rada. Wybierz program który jest zbieżny ze studiami. Np. w Solidzie możesz wykonać skomplikowaną powierzchniówkę i animację która na pewno powali na kolana i komisję i przyszłego pracodawcę, wymaga to jednak mnóstwo dupogodzin.
  12. Gdzieś mi się o oczy obił odpowiedni poradnik ale nie mogę znaleźć. Koniecznie przejrzyj sobie prace jednego z mistrzów naszego forum: kliment woroszyłow w którymś wątku dokładnie opisał jak robić takie podziały:) Witam na forum
  13. W momencie w którym assassin wbija się w kolumnę nie mogę oprzeć sie wrażeniu, że oglądam słabszą wersję W2. Niby więcej postaci i większe zamieszanie ale nie oddaje takiego dynamizmu walki ani nie tworzy napięcia jak podczas tamtej walki na statku. Być może zbyt długi
  14. Ja nie dawno stałem przed podobnym problemem. Studiuję Techniki komputerowe w szeroko pojętej mechatronice czyli w skrócę CAD/CAM/CAE + mnóstwo innych bzdurek. Zastanawiałem się nad wykorzystaniem Maxa w pracy dyplomowej. Miałem parę pomysłów: Model nadwozia auta połączony z symulacją wytrzymałościową, animację procesu technologicznego itp. Jednak przedstawiając pomysł nie mogłem znaleźć osoby która miałaby na uczelni większą styczność z Maxem więc przeszedłem na temat: "Elektroniczny poradnik do projektowania procesów technologicznych obróbki skrawaniem". Jeśli nie bawiłeś się wcześniej żadnym programem podobnym do Maxa to nie stworzysz nic godnego uwagi, więc odpuść i przejdź na normalny dla twego kierunku temat:)
  15. Jeśli chodzi o silniki renderujace to nie mam pomysłu na taką pracę pod względem zagadnień inżynieryjnych. Sam zastanawiałem się nad pracą inż. z wykorzystaniem maxa ale chciałem polecieć coś bardziej w projektowanie elementu np. nadwozia auta. Model CAD+wytrzymałościówka+porównanie materiałowe itp a dopiero na koniec końców wizka w maxie. Możesz jeszcze zmienić temat?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności