Skocz do zawartości

Paweł Kaczmarczyk

Members
  • Liczba zawartości

    747
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Lublin

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Paweł Kaczmarczyk's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

116

Reputacja

  1. Dzięki. Te prace do Hannibala szły na karty więc finalnie i tak detal by się zgubił. A też w swoich pracach próbuję poszukiwać lekkiego malarskiego stylu - raz lepiej raz gorzej. ;)
  2. Hej, wrzucam kilka co fajniejszych. Z dużym opóźnieniem bo jest tyle miejsc na które trzeba wrzucić.... artstation i fb zawsze na bieżąco jakby co. ;) https://cdnb.artstation.com/p/assets/images/images/006/598/597/large/pawel-kaczmarczyk-cwiczenie-kolor2.jpg?1500221891
  3. Bardzo mi się podoba sposób wymalowania katan i pancerzy, ogólnie sam sposób malowania bardzo mi się podoba. Warto byłoby ewentualnie trochę wzmocnić pozy, szczególnie 3 mało przekonująca bo na obecną chwilę wygląda jak z fotki, troszkę bez dynamiki. Ale to kwestia gustu i stylizacji. Generalnie wery gut dżob. :)
  4. Mi przy malarstwie olejnym (portretowym szczególnie) dało niezłego kopa jak ograniczyłem paletę do minimum kolorów. W moim przypadku rozkminiałem Zorna i jego - biel tytanową, czerń kostną, ochrę i czerwień kadmowa jasna. Zauważ, że nie masz w tej palecie żadnych zimnych kolorów ale możesz je uzyskać po przez zestwienie zdesaturowanych barw (mix bieli i czerni) z tymi ciepłymi. Dzięki temu bardzo szybko można nauczyć się operowania szarościami. W olejach skup się przede wszystkim na kolorze - mieszaj farby tak żeby uzyskać maksymalnie zbliżony dany kolor, analizuj. Nie maluj z głowy, zawsze znajdź dobrą refkę. Staraj się najlepiej malować alla prima, co pozwoli szybciej podejmować decyzje. To tylko takie moje spostrzeżenia, sam mam skrajnie mało czasu na olej, a z tutoriali które mogę polecić to koniecznie Alla Prima - Richarda Schmida. No i samemu branie na warsztat obrazów konkretnych mistrzów (google art bezcenne) i analizowanie w jaki sposób oni to namalowali - przede wszystkim jaką metodą, laserunek, alla prima, czy na tłusto czy na chudo i dlaczego tak a nie inaczej. Próbuj sobie zawsze obraz rozbijać na paletę jakiej mogli użyć, ile kolorów mieli w tubkach a ile uzyskali mieszając. Szukaj w necie informacji o paletach poszczególnych artystów, naśladuj ich. Bo oleje są trudne i zupełnie inne niż digital, im szybciej ogarniesz jakimi metodami się rządzą tym lepiej. :)
  5. Cycki są ale anatomia leży. ;) Czy miałeś jakieś refki? Na początku nawet do prostych szkiców są konieczne. ;)
  6. Dzięki, przyjrzę się temu, chociaż mocno wspierałem się referencjami i szczerze mówiąc nie do końca to widzę. ;) Może coś bardziej zrypałem w nogach i w skrócie perspektywicznym stąd to wrażenie. Konie są piekielnie trudne do malowania. :)
  7. Nie ma to jak car o poranku :)
  8. Mały update, kilka konceptów starszych i nowszych. :)
  9. Świetnie się dzieje w tej teczce :)
  10. Trochę koncept artu, niedługo pewnie pojawi się tego trochę więcej. :)
  11. Hej, co do ostatniej pracy - jest bardzo fajna, nie kombinowałbym z nią zbyt dużo. To co możesz poprawić - lepiej zdefiniować perspektywę schodów, póki co jej nie rozumiem, nie wszystkie schodki są chyba we właściwej perspektywie. Detale i tekstury tam gdzie focus (!) Obecnie jest odwrotnie, najwięcej tekstur jest na najdalszych skałkach na górze, przez co ciągle tam mi ucieka wzrok. Fajnie widzieć takie szybkie postępy. Co do oleju - malujesz coś więcej tradycyjnie? W kopii troche nie siedzi anatomia i proporcje - szczególnie rzuca się w oczy nos i masz nie właściwy walor - chyba, że to kwestia złej jakości zdjęcia. Wydaje mi się też, że Sargent malował bardziej na tłusto. ;)
  12. W portretach bardzo dużo niedociągnięć anatomicznych wyszło - konstrukcje głowy leżą. U pana nr 1 szczęka za długa w relacji do potylicy, nie do końca dobrze umieszczone nos, usta, oczy. U pani nos za duży i nie do końca ma poprawną konstrukcję, szczególnie płatki nozdrzy i mostek. W 3 portrecie jakby cała twarz jest w złej perspektywie, potylica podobnie za krótka, budowa oczu leży. Może trochę zbyt mało przyłożenia do referencji albo ich brak? Trudno mi stwierdzić, ale polecam się gruntowniej zająć tematem. Za to tam gdzie można niedoskonałości anatomiczne przykryć warstwą ubrań, wychodzi to dobrze - np ostatni koncept, albo stara i młoda pani.
  13. Tymi ostatnimi portretami trochę pozamiatałeś, nie ma za bardzo się do czego przyczepić, fajna metodyczna praca, super oddanie koloru. Daj znać czego tam Cie Mariusz uczy i pozdrawiam kolegę z Lublina. :)
  14. Witamy :) Firefox i catwoman póki co w tym zestawieniu najlepiej rokują, ale czekam na coś świeżego. :) Pozdro
  15. Ostatnie studium jeśli chodzi o kolor i walor bardzo fajne. Wygląda, że załapałeś o co chodzi. :) Przyobserwowałbym jeszcze nasycenie w zieleniach, na pierwszym planie. trochę tam sprałeś kolory, a core shadow powinien być mocno nasycony,podobnie jak cienie. Nie przejmuj się póki co oddaniem materiałów, chmurki akurat są bardzo trudne ze względu na subtelne zależności między twardymi i miękkimi krawędziami, plus fakt, ze są materiałem półprzepuszczalnym, co bardzo mocno różnicuje kolor i nasycenie. Grunt, że dobrze wyłapałeś ich formę. Skupiłbym się nadal jeszcze nad analizowaniem waloru, koloru i nasycenia przy bardziej zdefiniowanych obiektach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności