Witam, pierwszy raz wstawiam coś na forum. Oto postać jaką tworzę sobie w blenderze od jakiegoś czasu.
Etap modelowania i teksturowania zakończony, eksport do UDK oraz shadery gotowe, rigg odstawiam na później a całość prezentuje poniżej.
trochę statystyk:
-SSS
-teselacja na niektórych elementach
-30292 trójkąty (najwięcej zmarnowane na głowę)
-7 materiałów (oczy, rzęsy, głowa, włosy, tułów, ręce, buty)
-największe mapki w rozmiarze 1024 (diffuse,normal, specular, gloss jako alpha)
-zużycie pamięci w UDK na poziomie 50 MB
-3 kanały UV z czego 2 dla detali (tekst, śrubeki, itp)
test włosów, nie znalazły miejsca w finalnej wersji :D
te również, wzorowane na tych z dema GDC "samaritan" 16k trójkątów MSAA dla maskowanego materiału plus gradient jako displacment dla teselacji