Jump to content

Gandalf244442

Members
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Gandalf244442

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Myslibórz
  1. Byłoby super gdybyś mógł zgłosić ten bug, dzięki za odpowiedź!
  2. Czy tylko u mnie tak jest, że w wersji 2.72, nie widać na timeline keyframe'ów przypisanych dla nodów? W NLA wszystko oczywiście jest, ale przeskakiwanie do niego co chwilę jest raczej nieproduktywne.
  3. Dobra jestem w kropce, jest jakiś skrót klawiszowy, który po extrude w planie o kształcie prostokąta pozwala proporcjonalnie skalować wszystkie boki? To znaczy, żeby boki extrudowanego prostokątnego plane były w takiej samej odległości od macierzystego plane. Nie chodzi mi o Blenderową opcję proportional editing.
  4. Pytanie, jakieś pół roku temu oglądałem przyzwoity tutorial o modellingu z użyciem multiresolution, gotowy model był przerabiany na low-poly z użyciem opcji, która umożliwiała przesuwanie vertexów oddzielnego obiektu w edit mode po powierzchni gotowej postaci, coś jak vertex slide, tylko, że na powierzchni innego obiektu. Ktoś może kojarzy, o które ustawienie chodzi?
  5. Czy ktoś z forumowiczów zna Freestyle w Blenderze na tyle, żeby podpowiedzieć jakich opcji użyć by zaznaczał krawędzie symulacji płonącego ognia, zamiast jego domain? Pytanie tyczy się Internala.
  6. Hej! Problem wygląda tak. Mam emiter cząsteczek Bilboard z załączonym ImageSequence. 1. Da się wydłużyć czas sekwencji klatek? Powiedzmy 1 klatka filmu importowanego przez 3 klatki renderuw Blenderze. 2. Czy sekwnecja może zaczynać się dopiero po "narodzinach" cząsteczki? Teraz niezależnie od życia cząsteczek widzę wszędzie tę samą klatkę sekwencji fimu.
  7. Zazwyczaj robię sekwencję obrazów PNG, ale co jeśli chcę je złożyć właśnie w Blenderze? Chyba, że Blender nie nadaje się do tego pod kątem otrzymanej jakości, poczytam o tym Virtualdub.
  8. Cześć wszystkim, jak w temacie chodzi o zakładkę Encoding. Natrafiłem dzisiaj na taką fajną tabelkę https://support.google.com/youtube/answer/1722171?rd=1 Chodzi mi konkretnie o te dwa tabelaryczne zestawienia "Szybkośc transmisji bitów", nie wiem za bardzo jak to się ma do ustawień w zakładce Encoding Blendera. Faktycznie, jest Rate z opcją Bitrate, jest Rate z Minimum Bitrate oraz Maximum Bitrate oraz magiczne Buffer, do tego jakieś Mux -> Rate. Nie wiem co z czym wiązać. No i tu wracam do pytania, jak to się ma do jakości? Załóżmy chcę wrzucić na YT film w formacie MP4 720p i co dalej? Widziałem kilka przykładowych filmików z rozdzielczością 720p, a ich jakość kręciła się wokół pikselizacji i czystego obrazu, czyżby z tym związek miała zakładka Encoding? Zależy mi - jak chyba każdemu - udostępniać materiał w najlepszej jakości. Googluję za pomocnymi informacjami, zakładam, że ktoś potrafi wytłumaczyć o co chodzi, temat jest rozległy, więc proszę o pomoc.
  9. @slayer2004 W opcjach wystarczy zaznaczyć Full Sample, to powinno rozwiązać twój problem. Załączam obrazek. http://i.imgur.com/MXNxofy.jpg
  10. Witam zaciekawiła mnie dziś kolejna kwestia. Renderuję obraz z opcją full sample i edytuję go w compositingu. W trakcie edycji, znika efekt anti aliasingu, co w efekcie daje stos pikselizowanych obiektów. Tak jakby zapisane informacje o anty-aliasingu robiły puf. Ktoś z was się z tym jeszcze spotkał? Wersja Blender najnowsza zwykła.
  11. Um co do Cyclesa ok. Ale ja się pytam o Internal w Blenderze.
  12. Jak dodać na pojedynczym materiale 2 różne tekstury z których pierwsza Tyczy się całego mesha, a druga jest tylko i wyłącznie przyporządkowana do danej jego części? Nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić, a chciałbym dodać detale w rodzaju numeru to pojazdu który właśnie tworzę. Nie w cyclesie.
  13. Cześć. Tak sobie siedzę spokojnie i naszła mnie dzika myśl. System particles generujący obiekt, który docelowo również generuje cząsteczki. Istnieje może jakaś wtyczka do Blendera, która umożliwia uzyskanie właśnie efektu generowania obiektów generujących nowe obiekty? Ot choćby znienawidzone przez większość cząsteczki alpha jako ogon wystrzelonych rac.
  14. Hum. Zrodziła się tutaj bardzo ciekawa psychologiczna sytuacja. Teraz możesz Dziadku ze zdwojoną siłą wygłaszać swój pogląd na świat, oceniając cudze dzieła, bo masz się czym pochwalić i powiedzieć prosto w twarz "Ja to zrobiłem bez Hollywoodu i cieszy się uznaniem!". Już mam ciarki, wyczekuję kolejnych spin na forum ^.^, ale powtórzę się, z kilku stron wcześniej. Gratulacje i nie łam się więcej, do pracy obie ręce potrzebne, a znając Ciebie znajdujesz jej sobie dużo, dużo i jeszcze trochę. Powrotu do zdrowia i kolejnych coraz lepszych prac.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy