Skocz do zawartości

_Silent_

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. _Silent_ odpowiedział Quentin → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    1 dlaczego ma pasek na penisie i tyłku? Podejrzewam, że to mało wygodne 2 za nisko ramiona względem rozbudowanego karku 3 dłonie jakieś grabiaste i duże Reszta git choć bardziej bad-assowo wyglądałby z maską zasłaniającą również nos. Z kolei mógłbyś odsłonić mu czoła.
  2. _Silent_ odpowiedział jatat → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Więc to wina shaderów. Btw, na skrzydłach rozciąga teksturę.
  3. _Silent_ odpowiedział Smoku → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Ostatnie najlepsze: fajne kolory, piękna oponka, i odbicie słońca. W dwóch pierwszych nie podoba mi się przesadzone postpro, szczególnie kiczowate flary.
  4. Problemem tej pani zarówno podczas chodzenia jak i skoku są nienaturalnie proste plecy. Reszta lux ;)
  5. _Silent_ odpowiedział jatat → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Powoli do przodu. Zmień jednak te kolorki bo trochę zbyt pastelowe się wydają.
  6. _Silent_ odpowiedział nailgun → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    To i ja dopiszę, że bardzo fajny model. Z pewnością zasługuje na scenę terenową ;)
  7. _Silent_ odpowiedział jatat → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Google: photoshop grunge brushes
  8. _Silent_ odpowiedział Bohomaz → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Trochę przepalone.
  9. _Silent_ odpowiedział Lelum → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Cała scenka - jakkolwiek ładna - sprawia wrażenie ledwie tła i nie jestem pewien czy stół z owocami jest w stanie udźwignąć brzemię osi wokół której wodzić będzie wzrok patrzącego ;) Nie wiem jak z anatomią u Ciebie, ale jakby do tej sali wchodził(w ubłoconych butach!) szeregowy aliancki żołnierz to byłoby kozacko :P
  10. Praca relaksacyjna z którą miałem same problemy (1GB RAMu = renderowanie po kawałku). Linki dla mniej ogarniętych historycznie i politycznie: http://en.wikipedia.org/wiki/Samuel_Adams http://en.wikipedia.org/wiki/Boston_Tea_Party http://en.wikipedia.org/wiki/Tea_Party_movement http://en.wikipedia.org/wiki/Ron_Paul Użyte loga nie moje. Konstytucja również nie jest mojego autorstwa (szkoda). 3DMax+VRAY+PS http://i.imgur.com/3xSN7.jpg
  11. Trochę na opak Ci to wyszło - disp powienien byc zdecydowanie bardziej kontrastowy. Pamiętaj: co jaśniejsze to wyżej i odwrotnie. Twoja mapka jest mało kontrastowa więc w rezultacie płaska i to widać na renderach. W kolorowej teksturze przerwy pomiędzy deskami powinny wyraźnie(lepiej lub gorzej) odznaczać się od reszty. Pozaznaczaj je, zrób czarne, resztę natomiast wyciągaj w górę (rozjaśnij) nawet do całkowitego białego. Jeśli masz problem ze zrobieniem zaznaczeń, po prostu stwórz czarny wąski prostokąt, a następnie poprzez kopiowanie porozmieszczaj go tam gdzie powinny być szpary (+lekki blur bo to stare deski).
  12. _Silent_ odpowiedział Logos → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Planujesz zrobić z tego scenkę? Jakieś takie dynamiczne cudo z wylatującymi rakietami i masą kurzu byłoby osom ;)
  13. A pokaż te mapki bump i disp(przede wszystkim).
  14. _Silent_ odpowiedział 3DDeo → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    "lampeczki", "feleczki", "troszeczkę", "przodek", "światełkami", "boczki", "furka", "renderki" Kurna, ogarnij się.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności