-
Uwagi/pytania/propozycje
Czy można wykorzystać elementy modelu wygenerowanego w sofcie takim jak MakeHuman? //edit Nie doczytałem regulaminu.
-
Flowbox FX - narzędzie do przetwarzania i kompozycji obrazów
Projekt super! Pytanie zasadnicze. Testować mają wyłącznie ludzie pracujący na stałe, czy planujecie dać taką możliwość również studentom? Pytam bo formularz zgłoszeniowy nie daje takiej możliwości.
-
Pixarowy sposób na szybki podgląd oświetlenia w scenie
heh...8 lat dla dynamicznie rozwijającego się softu to istna prehistoria...8 tygodni to sporo...
-
CopperCube - gry i aplikacje 3D bez programowania
Ja bym tej fontanny w 2:06 nie pokazywał...
-
Szybkie odpowiedzi na proste pytania. Blender Q&A
Jeżeli chodzi o wypalanie constraint to nie wiedziałem,że w ogóle jest coś takiego;) Wiesz wydaje mi się,że wszystko zależy od tego, ile ma trwać animacja. Ja miałem 150 klatek. obrót bryły co 40 frames. Pomiędzy dodałem 3 klatki kluczowe, animowałem tylko location z. Może i jest to szydełkowanie, ale wydaje mi się,że zrobiłem to szybciej niż miałbym kombinować z empty;) Z innych jeszcze rozwiązań,(przed chwilą wpadło mi do głowy) to można by było przelecieć pythonem bounding box. Kiedyś nawet wykorzystywałem coś takiego do ustawienia obiektów na osi z grab_z=100 for i in range(8): if(obj.bound_box[i][2] grab_z=obj.bound_box[i][2] obj.location.z=-grab_z Zakluczować i przelecieć wszystkie klatki. Wtedy powinno być idealnie:D W każdym razie zrobiłem ręcznie jak "chińczyk", i jest dobrze;)
-
Szybkie odpowiedzi na proste pytania. Blender Q&A
I. Jeżeli chodzi o rodzaj rotacji to zmieniłem na quaterminiony, nie przyniosło to znaczącej poprawy. Dzięki za podesłania dobrego źródła informacji:) II. Prawdę powiedziawszy sam nie wiem jak faktycznie jest to interpolowane, czy po globalnych współrzędnych czy nie. Najprawdopodobniej skończy się na tym,że będę musiał skorzystać z empty i constraint. Nie ukrywajmy jednak,że jest to sprawa trywialna. Mogę użyć child of i animować influence. Problem jest w tym,że musiałbym również bawić się z położeniem bryły w przestrzeni. Wydaje mi się,że jest to aż na zbyt kłopotliwe, myślę,że istnieje jakiś prostszy sposób:) W każdym razie pokombinuje coś jeszcze. III. Jak najbardziej użyłem location oraz rotation;) Dzięki również za ten link.
-
Szybkie odpowiedzi na proste pytania. Blender Q&A
Takie proste pytanko. Mam bryłę którą chcę obrócić nie względem pivot point,a względem krawędzi. [ATTACH=CONFIG]91374[/ATTACH] Tworze sobie transform orientation w edit mode i animuje. W klatkach kluczowych niby wszystko jest OK. [ATTACH=CONFIG]91375[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91376[/ATTACH] ale interpolacja jakoś śmiesznie działa i mam bryłę poniżej dolnej płaszczyzny. [ATTACH=CONFIG]91377[/ATTACH] Ktoś wie co z tym zrobić?
-
Parę pytań o Blendera+porady
Wydaje mi się,że się domyślili;) Popytaj na http://www.blenderartists.org/forum/
-
Corona Alpha v5!
egh... Z tego co jest napisane to masz integracje z maxem,a przewidywana jest wersja pod cineme. Od interface Cinemy też Ci "chce się wymiotować"? Łap malkontencie http://www.blendernation.com/2012/08/14/blender-theme-for-3ds-max/;)
-
Generator modeli/scen SciFi
"Lepiej ściągnąć edukacyjne houdini, poustawiać kilka nodów, eksport do obj..." Można i tak , a jesteś pewien,że nie narusza to warunków licencji? Ja ogólnie jestem pod wrażeniem możliwości. Wydaje mi się,że dużo osób użyje tego do generowania budynków które są w tle. "uważam że 26euro za ten skrypt to za dużo" Mi osobiście nie wydaje się, żeby cena była super wygórowana. Dostajesz fajne narzędzie które możesz wykorzystać wielokrotnie i które jest zintegrowane z 3ds Max. Nie musisz bawić się w export i import. A zmiany masz aktualizowane z każdym kliknięciem. Mi tam się podoba;)
- Animacja 2D: Śnij i żyj
-
generowanie pliku .bat addon
Miałem napisany addon do blendera 2.65 w którym przy pomocy gui generowało się plik.bat. Było to wygodniejsze niż ręczne wpisywanie w notatniku. Automatycznie też wykrywało ścieżkę do blendera. Niestety w 2.66 pozmieniali API w template_list i już nie działało. Wczoraj trochę posiedziałem i napisałem wersję na 2.66. Może się komuś przyda:) http://aleksandersawicki.com/index.html
-
Szybkie odpowiedzi na proste pytania. Blender Q&A
@Szczuro Chodziło mi bardziej o to od czego zależy ortho_scale i jak matematycznie to rozumieć. Ogólnie przed chwilą znalazłem to co mnie interesuje mianowicie http://blenderartists.org/forum/showthread.php?142989-Calculating-amount-an-ortho-cam-can-see
-
Szybkie odpowiedzi na proste pytania. Blender Q&A
Hej. Mam takie małe pytanko. Znajdę, gdzieś w necie informacje odnośnie orthographic camera coś podobnego do http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=725538 Tylko oczywiście odnośnie Blendera.
-
export pointcache
Hej. Ania długo nie odpisywała. Zakładam,że z udostępnieniem importera może być problem. Pobawiłem się trochę maxscriptem, wyszło całkiem fajnie. Jeżeli ktoś jest zainteresowany -http://aleksandersawicki.com/Blend2Max.html . Mój angielski nie jest najlepszy ale sens powinien być jasny:) PS. Pc2 sam w sobie to ciekawa sprawa :)
alexx600
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta