Jeżeli chodzi o wypalanie constraint to nie wiedziałem,że w ogóle jest coś takiego;)
Wiesz wydaje mi się,że wszystko zależy od tego, ile ma trwać animacja.
Ja miałem 150 klatek. obrót bryły co 40 frames. Pomiędzy dodałem 3 klatki kluczowe, animowałem tylko location z.
Może i jest to szydełkowanie, ale wydaje mi się,że zrobiłem to szybciej niż miałbym kombinować z empty;)
Z innych jeszcze rozwiązań,(przed chwilą wpadło mi do głowy) to można by było przelecieć pythonem bounding box.
Kiedyś nawet wykorzystywałem coś takiego do ustawienia obiektów na osi z
grab_z=100 for i in range(8):
if(obj.bound_box[i][2] grab_z=obj.bound_box[i][2]
obj.location.z=-grab_z
Zakluczować i przelecieć wszystkie klatki. Wtedy powinno być idealnie:D
W każdym razie zrobiłem ręcznie jak "chińczyk", i jest dobrze;)