Skocz do zawartości

mjasinski

Members
  • Liczba zawartości

    87
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

mjasinski's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

27

Reputacja

  1. W każdej nawet najbardziej prozaicznej, przesadzonej, czy tez surowej opinii jest ziarno prawdy, a więc każdy komentarz jest wartościowy. Nie ma co podgrzewać atmosfery;)
  2. Dajcie już spokój. Pewnie 90% wypowiadających się nie osiągnęło by takiej jakości a dyskutują. Kto nie biegnie nigdy się nie przewróci (a raczej potknie w tym przypadku). Nie bronie nikogo ale komu się nie zdarzyło, że ktoś wam pojechał tak naprawdę za to że budżet bądź czas określił pewien poziom a nie brak umiejętności, chociaż tak to wygląda. PS ..ale fakt, Unia nie jest taka piękna jak mówią;)
  3. mjasinski

    animacja 3d: Green Corner

    Skit popieram twoje zdanie. Za siłę przebicia daje 5. Co co DOFa to przecież ze wszystkim się przesadza żeby tylko nie było szaro-bure, czyli realistyczne;) takie błędne koło.
  4. Zgadzam się co do tych terminów. Szkoda że takie projekty trzeba robić po godzinach walcząc z czasem zamiast dbać o szczegóły i dopieszczając całość. Mam nadzieje że szybko odespaliście zarwane nocki. Pozdro
  5. Zieleń rewelacyjna, jezdnia faktycznie zbyt "czysta" i ostre ścieżki aut. Ale generalnie jakby popracować 1-2 dni nad postprodukcją to nikt by się nie doczepił do niczego, więc jak dla mnie zaje... materiał. Pozdrawiam mistrzu wiaduktów ;)
  6. Chłopaki czy możecie potwierdzić fakt, iż animacja będzie dołączona go GW i czy znacie już termin wydania? Z góry dzięki za info.
  7. Porównanie z Auschwitz miało służyć wzmocnieniu odczucia iż jest to delikatny temat. Tak naprawdę tu i tu ginęli ludzie i dla wielu jest to nadal osobista tragedia, stąd mój niepokój. Ale gdyby mądrze podejść do tematu... Może ktoś w PI już nad tym działa, ale na pewno powinni to przedyskutować, gdyż udane projekty warto kontynuować a jest na to wiele sposobów, niekoniecznie gra.
  8. ZbyszkuLLL pomysł z grą np. o Powstaniu Warszawskim marketingowo bardzo dobry, gdyż na pewno taka lekcja historii trafiłaby do bardzo szerokiej grupy docelowej, nie tylko w wieku szkolnym, o wiele skuteczniej niż jakikolwiek podręcznik. Przy dobrym scenariuszu można stworzyć coś więcej, niż zwykłą "strzelankę", bo jak dziś trafić do młodzieży nie wykorzystując nowych form przekazu. Ale czy taki przekaz nie wypaczy prawdziwej historii. Z drugiej strony może mogole nie wypada w ten sposób podchodzić do tematu, to tak jakby zorganizować paintball-a na terenie Auschwitz. Marketingowcy do dzieła, warto wykorzystać tak udany efekt cieżkiej pracy tylu osób. A może po prostu interaktywna mapa w muzeum, gdzie można przybliżyć wybrany obszar miasta i przełączyć się na współczesny obraz.
  9. Potwierdzam odczucia kilku poprzedników, iż jest to pierwsza produkcja PI, która mnie poruszyła (może ze względu na szacunek do ludzi z tamtego okresu, których historii mogłem słuchać będąc dzieckiem). Na pewno odwiedzę muzeum, może nie 1ego ani 2 sierpnia ale po ustaniu tłumów których inwestorowi oraz realizatorom życzę. Swoją drogą jestem ciekaw jak wyszła Sebie stereoskopia, pomyśleć że jeszcze niedawno pokazywałem Ci jak się to robi. Dobra robota chłopaki. A najbardziej podoba mi się Wisła, która nadaje realizmu. Tor kamery też bardzo sprytnie dobrany do makabrycznie dużych scen. Ciekaw jestem czy trasę wyznaczyliście wg. kursu Liberatora, czy też kurs ten był akurat najbardziej wygodny (zbieżny) do odwzorowania spośród zapewne wieku takich tras wykonywanych przez lotnictwo.
  10. Specular faktycznie świetny, robiony pod ujęce czy masz jakiś przepis? Front w pełni zasłużony.
  11. mjasinski

    Animacja3d: 11.45 wip

    Całkiem ładna buźka
  12. Wykonanie 3d b.fajne, ale jeśli byłaby to praca w 2d nie darowałbym Ci proporcji twarzy, szczególnie te oczyska. Chociaż w 3d oczy też mogą być bardzo fajne, chociażby jak tu : http://roja-huchez.cgsociety.org/gallery/774811/ i tu http://roja-huchez.cgsociety.org/gallery/779698/ Może nie tak szkliste ale czy dodanie lekkiego wyrazu tej twarzy nie podziałało na Waszą wyobraźnię..?
  13. Ja czepiałbym się bardziej tła bo zasłaniając butelki, lampy i rant blatu zostaje nam płaska podmalówka, chyba że to celowe działanie tworzące klimat. Zaczynam troche rysować postacie w 2D więc wiem, iż nawet bardzo drobne nieścisłości w proporcjach detalu anatomii przekładają się w znaczący sposób w odbiór całościowy. Jak dla mnie pracka wykonana w takim czasie naprawdę trzyma poziom. Widziałem dużo gorsze na froncie. Powodzenia
  14. Wizualka świetna, aż się czuje lato. Jeśli to Twoje dzieło to mam sporo uwag co do błędów projektowych - jeśli nie Twoje to jeszcze lepiej ;) - zaokrąglony blat przylegający do samej ściany to ciągły syf w szczelinie i wylęgarnia bakterii - zupełnie niezagospodarowana góra - wnęka z 2 ujęcia na wprost też jest nieprzyjemna - wnęki z g-k na przyprawy itp w kuchni się nie sprawdzą bo kto je będzie ciągle malował - mikrofale czy piecyki raczej nie powinno się montować w bezpośrednim sąsiedztwie urządzeń chłodzących - po wyjęciu gorącego naczynia z piecyka powinno być blisko miejsce (dużo miejsca) na łatwe i szybkie odstawienie na blacie, a tu go jest mało - system klik klik w meblach z lakieru przekształca się w użytkowaniu w system klap klap :) ja zrezygnowałem z tego patentu w swojej kuchni na szczęście przed montażem - nie wiem gdzie jest zmywarka ale gdy będziesz musiał zaprojektować kuchnię to zlokalizuj ją w sąsiedztwie zlewozmywaka (rada dobrego wujka) Ale nie słuchaj mnie, wizka jest bardzo spoko a mi pozostało zboczenie zawodowe z dawnych lat.
  15. Ja może się powtórzę, ale trzeba się cieszyć, że w polskich filmach zaczyna się coś dziać, więc zamiast marzyć o piksarach itp. trzeba zacząć działać a nie ganić. Jestem mile zaskoczony, iż ten making of w ogóle powstał. Pozdrawiam ostatnio bardzo zwariowane sardynki gdziekolwiek one są ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności