DamianS
Members-
Liczba zawartości
15 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Zielona Góra
DamianS's Achievements
Newbie (1/14)
18
Reputacja
-
Hej, IMHO samo enviro nie urywa głowy, kolorystyka faktycznie na czasie (Gears of War 3), ale jakoś nie widać w tym ogólnego wykończenia - proste ściany i przeczepione do nich duże obiekty udające, że jest inaczej ;) Piszę to, bo nieraz dostawałem zjeby za takie patenty. 3D nie oceniam, bo to nie moja działka. Pozdrawiam
-
Ostatnie materiały zasugerowały, że mamy do czynienia z grą w stylu Dead Space, poruszając się po samych wąskich (ale też niebrzydkich) korytarzach - jestem jednak nadziei, że tak do końca nie jest i zobaczymy wkrótce jakieś ciekawsze, bardziej rozległe miejsca i elementy gameplaya - dlatego ja wciąż jestem ciekaw co dalej i trzymam kciuki :)
-
Kolory to kwestia gustu - IMHO postać robi fajne wrażenie. Dawaj więcej! :)
-
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107165,9266165,Zobacz__jak_wygladal_polski_Hellion_w_akcji__zanim.html?bo=1 Sam filmik wygląda jak próba znalezienia wydawcy - w sumie pomijając takie sobie animacje ( brzmi znajomo? ;)) wygląda ciekawie.
-
Tylko wyrzućcie mnie z Nicolasów, bo ktoś pomyśli, że robię na dwa fronty ;)
-
City Interactive (Warszawa)
-
To i mnie można dopisać :) Nicolas Intoxicate
-
Nie jestem jakimś hardcorem, żeby dzielić się jakimiś super mądrościami, ale co nieco mogę wyjaśnić. No to od początku: 1. Z tego co zauważyłem, to te nazewnictwa często w poszczególnych firmach mogą obejmować nieco inne rzeczy, ale co do Level Designera, to wersja, którą napisałeś jest chyba najbliższa prawdy. Jeśli chodzi o elementy wizualne wrzucane już w trakcie pracy z edytorem, to chyba coś typu Environment Artist (ale tu akurat widziałem różne mixy), choć dobrym określeniem jest też Mesher, aczkolwiek figuruje on rzadko w ofertach pracy. 2. Jeśli wystarczą Ci assety dostarczone z UDK, to tak, ale obawiam się, że nie wystarczą - zatem wszelkie 3ds maxy, Maye itd będą potrzebne. 3. Może ludzie bawiący się tym enginem się wypowiedzą :) 4. Te assety są do edytora UT3 - był jeszcze przed właściwym UDK, więc pewnie będzie sporo problemów z wyświetlaniem. Jeśli jednak chcesz rzucić na nie okiem to powinny zostać wrzucone razem z folderem w którym są do UDK-2010-xx/UDKGame/Content.
-
Do czasu znalezienia innego rozwiązania możesz wyłączyć tymczasowo ambient occlussion.
-
Takie drobne pytanie - gdy jakieś studio odpowiada na moje złoszenie tekstem w stylu: "jesteś fajny, ale nie ma dla Ciebie pracy na tym stanowisku - zachowamy twoje CV w szufladzie do następnej okazji" - jest na co liczyć w przyszłości, czy to raczej grzeczniejsza forma "daj pan spokój"? Swoją drogą - coś nie kochają Level Designerów o tej porze... przynajmniej juniorów ;(
-
Twoja szansa! Tworzenie gry komputerowej.
DamianS odpowiedział rock_studios → na temat → Inne ogłoszenia
Własny silnik? Why? Lepszy od dostępnych obecnie raczej nie będzie ;) Ale ja nie jestem programistą, więc nie będę się wtrącał... tym bardziej, że chcesz stworzyć coś w miarę ambitnego - tak mi się wydaje.- 18 odpowiedzi
-
WIP_UDK moje enviro :]
DamianS odpowiedział Mr_Hyde → na temat → Modyfikacje gier/Projekty niekomercyjne
Naprawdę świetne :) Zawsze zastanawiało mnie, czemu mając tak świetnych polskich grafików (i nie tylko), wciąz przeważają u nas produkcje budżetowe. To tylko moje zdanie, nie znam się zresztą zbyt na tym ;) Mam pytanie do autora: trudno się przesiąść z UT3 na UDK w kwestii tworzenia enviro? Rzecz jasna mam tu na myśli zwyczajne robótki po godzinach for fun. :D -
Witam ponownie Ze względu na sprawy wyższej rangi związane ze szkołą, moje wcześniejsze "wielkie plany" nie wypaliły, jednakże przez pewien sentyment do tegoż wielomiesięcznego projektu chciałbym go rozszerzyć o nowe lokacje itd - jeśli są tu osoby znające się na gameplayu w jakiejkolwiek grze z serii UT i miałyby czas na ewentualne testy w trakcie tworzenia, będę niezmiernie wdzięczy ;) Zależy mi na tym, zwłaszcza, że pierwsza wersja tej mapy otrzymała czwarte miejsce w konkursie MSU w kategorii Best Graphics in Map :)
-
Dzięki wszystkim za opinię :) PAINbringer - masz rację, jednak osoby, które miały do czynienia z tą technologią, wiedzą co może być stworzone samodzielnie, a co nie. Nie uważam tego edytora za jakieś skomplikowane narzędzie, choć nie jest to środowisko dla idiotów (jak np. w Far Cry 2). Oświetlenie trzeba zaplanować samodzielnie i to właśnie daje dużo większe pole do popisu. Kolory inspirowane mapą VCTF-Rails, kierunki świateł ustaliłem sam - w skład wchodzą 4 directional lights + skylight (takie dodatkowe rozświetlenie cieni). Budynki razem z balkonami wykonane zostały przeze mnie - oteksturowane zostały standardowymi materiałami z UT3, ponieważ nie było najzwyczajniej w świecie potrzeby importowania customowych. Nie będę opisywał wszystkiego, bo reszta jest oparta o podobny schemat. Obiekty z UT3 łatwo rozpoznać, ponieważ są to najbardziej standardowe static meshe pokroju okien, blachy, czy śmieci leżących na ziemi. Gdyby nie brak zasobów systemowych, mógłbym zrobić z tego coś dużo lepszego, ale sam pomysł industrialowego otoczenia znudził mi się po latach tworzenia podobnych projektów. Niedługo pokażę obiekty do małej sceny stworzonej w 3ds max pod Unreal Engine 3, ale muszę jeszcze trochę popracować nad teksturami. Peace!
-
Witam wszystkich, Forum przeglądam od lat, ale jakoś nigdy nie miałem odwagi się zarejestrować ;) Oto jedna z moich prac z dziedziny na którą zmarnowałem sporo czasu, a sam nie wiem czy przyda się w życiu ;) Jest to dość nietypowa mapa do UT3 - szczerze mówiąc wolałbym stworzyć coś pod SP, ale co tam. Tworzyłem ją w trakcie wakacji, a z racji tego, że bałem się czasochłonnego mapowania w maxie i zabawy w importowanie - postanowiłem stworzyć budynki i tym podobne w edytorze. Reszta to obiekty z gry. Skutkiem tego jest niewielka przestrzeń (za dużo bsp, hi-resowe lightmapy) i ogólny crap. Na oku już mam kolejny projekt, trochę hybrydowy, ale to trochę potrwa, zwłaszcza, że zbliża się matura :E. Screeny: Download (dla posiadaczy UT3 Titan Pack): -Fileplanet -FileFront