-
oswietlenie strony
Bardzo źle nie jest. Zauważ że zaznaczone punkty są daleko od źródła światła, więc normalną koleją rzeczy będzie tam ciemniej niż przy oknie. Poza tym efekt jaki chcesz osiągnąć może to być wynik grzebania w Photoshopie. Spróbuj jednak z ustawieniami GI
-
Jadalnia - nauka
Proporcje fakt leżą, a właściwie wiszą. Najbardziej jednak drażni mnie podłoga. Jak zauważył poprzednik mniejszy bump i reflect. Poza tym nie wiadomo skąd pada światło. Przedmioty są płaskie przez to. Rozumiem że z okien i wykuszy ale trzeba by zróżnicować. Wstawianie gotowców typu czajnik itp chyba dobrze nie robi ogólnemu wrażeniu. Trzeba to jednak pewnie traktować jako naukę światła? modelowania?
-
Okrągłe boki
Może pokombinuj ze smooth?
-
Mewerlika Problemów Kilka
A masz zainstalowanego V-ray-a? Na środkowej fotce widać że modelując uzywał ktoś V-ray-a. Pewnie jakies materiały które po imporcie gubi.
-
Oświetlenie pokoju, interior, ciemna scena, mr area spot
Ja interiory najczęściej świecę daylight system-em + mr Sky Portal w oknach. To daje dość dużą kontrolę światła i efekty zadowalające jeśli chcesz uzyskać oświetlenie przypominające naturalne.
-
Nowoczesny salon
Też nie jestem specjalistą i też się wciąż uczę. Napiszę jednak co mnie razi: coś z proporcjami między stolikiem a zestawem kanapa/fotele. Pejzaż za oknem - wygląda jak płaski obrazek. Może przepal go trochę. Czym świeciłeś scenę?
-
Odpowiedni metal
Samą teksturą tego nie zrobisz. Materiał to też zdolność dobijania światła, otoczenia, nierówności na nim. Musisz przyjrzeć się jakimś zdjęciom oryginalnych mieczy i luf i na podstawie tego spróbować uzyskać podobny efekt.Tyle mogę pomóc.
-
szumy w renderze / mental ray
Czy korzystasz z jakiś domyślnych parametrów w Mentalu? Spróbuj zwiększyć antaliasing, ewentualnie rozdzielczość obrazka. może przy wyższych ustawieniach problem zniknie. W samym rogu sufitu robi Ci się dziwne światło. Jakby było tam dodatkowe źródło światła lub dziura.
-
Problem z Chamferem - trójkąty.
Podejrzewam że ta krawędź bardziej pionowa też będzie później chamferowana. Może kiedy zaznaczasz krawędzie zaznacz również tę. Wtedy jest szansa że w miejscu gdzie pojawił się trójkąt będzie czworobok. Zresztą najważniejszy jest efekt końcowy. Jeśli po mesh smooth jest ok to co się przejmujesz że są trójkąty ;)
-
Jedna tekstura dla wielu modeli
Gorzej jak masz w modelu mesh smooth lub co insze. Wtedy chyba sposób podany przez Blejsoid nie wystarczy. Pozostaje złączyć model, później weld itp. . Dopiero później uvw unwrap
-
Hotel
Bardzo fajny model budynku. Otoczenie moim zdaniem też OK. Jedyne co mnie drażni to te odbicia w oknach. Sprawiają wrażenie jak się na nie patrzy że budynek to ściana a przez okna widać co jest o drugiej stronie :)
-
Lączenie świateł
chyba po prostu zlinkuj światło z obiektem. ikona przedstawia dwa kwadraciki połączone ogniwami łańcucha.
-
MS dla kawałka obiektu ? jak... | | Model końcowy...
Wydaje mi się że wystarczy zaznaczyć odp. poligony czy krawędzie i z tak zaznaczonymi zastosować MS. Co do grupowania - myslę że ma np. w animacji. W renderingu raczej nie.
-
[3ds max] prośba o pomoc w sprawie modelingu i materiałow
Jak już będziesz miał wymodelowaną piłkę to chyba najlepiej użyć modyfikatora FFD. Jednak to chyba nie wystarczy. Trzeba bedzie dodać edge aby uzyskać efekty pogniecenia. Co do materiałów to zależy przez co renderujesz czy przez Mental Ray'a czy V-ray'a a może przez coś innego. Masz referkę czyli fotkę którą dołączyłeś. Jeśli chcesz uzyskać taki sam efekt to przy modyfikacji materiału przyglądaj się referce.
-
Vieport top w max 2009
mirach - to nie to. wtdy pokazałby się napis user albo co inszego. Pewnie jest tak jak pisał Quadysz Quadysz - gówienka nie irytują. Możliwe że przez przypadek tak właśnie było. Jak wrócić do normalnego widoku z góry?
Macias4
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta