Szybę rób jako zwykły box, a nie 2 powierzchnie.
A co do perspektywy to poczytaj o Vray physical Camera.
Możesz fizycznie oddalić kamerę od obiektów i zwiększyć Zoom factor.
Pierwsza bardzo ładna. Na prawdę mi się podoba. Jednak widać dużo szumu.
Na drugiej niestety trochę słabo z materiałami. Nie wiem jakie Cycles ma możliwości w tej materii, ale: beton jest "płaski", niepotrzebny "noise" na papryce, w rzeczywistości powierzchnia jest bardziej gładka, na patelni widać szumy, rzeczy na desce, zwłaszcza nóż. Przydałby się delikatny chamfer na krawędzi blatu, wygląda nienaturalnie ostro.
KoMic - może brak punktu odniesienia daje takie wrażenie? Może za duże okna, projekt z netu więc wszystko możliwe.
shadowsexpe - trawa to moje vray proxy rozsiane scatterem
Witam
Domek sobie skleiłem z projektu z netu, głównie żeby trochę się postprodukcją pobawic. Wszelakie komentarze mile widziane.
Render (Sporo było w nim błędów wszelakich, starałem się usunąc je w postpro)
I postpro
Witam
Jest jakiś sposób na renderowanie jednego, wybranego materiału ze sceny? Tzn obiektów które go posiadają. Ewentualnie wybranych obiektów ze sceny (i ich kanałów alfa). Tak, żeby po złożeniu w programie graficznym wyglądało identycznie jak render całościowy??
Maksymalna jesli chodzi o Material Editora. Jak chcesz więcej to po prostu skasuj ten materiał (zaznaczając żeby wykasowano tylko z ME a nie ze sceny!!) i zrob w tym miejscu nowy. Ten skasowany bedzie w scenie, bez obaw, wystarczy go wybrac pipetą i bedziesz miał do niego dostęp.
Bardzo mi się podobało. I tyle co trzeba to zrozumiałem. Klaun extra pomysł. Racja że jakością przypomina gry sprzed paru lat, ale jak na taki staż w 3d to i tak super. Czasem brakowało mi widoku na jego ręce, np. jak walił w drzwi, no i trochę niespójne językowo. Ogólnie super