Skocz do zawartości

gonnog

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. gonnog odpowiedział mirass → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Szybę rób jako zwykły box, a nie 2 powierzchnie. A co do perspektywy to poczytaj o Vray physical Camera. Możesz fizycznie oddalić kamerę od obiektów i zwiększyć Zoom factor.
  2. gonnog odpowiedział odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Pierwsza bardzo ładna. Na prawdę mi się podoba. Jednak widać dużo szumu. Na drugiej niestety trochę słabo z materiałami. Nie wiem jakie Cycles ma możliwości w tej materii, ale: beton jest "płaski", niepotrzebny "noise" na papryce, w rzeczywistości powierzchnia jest bardziej gładka, na patelni widać szumy, rzeczy na desce, zwłaszcza nóż. Przydałby się delikatny chamfer na krawędzi blatu, wygląda nienaturalnie ostro.
  3. Sroka8888 - bardzo ładna zielenina. Jak robiłeś żeby tak ładnie "rosła" między kamieniami? Nic nic się nie przenika, wygląda naturalnie.
  4. Weź to wyślij mailem do kogos z Lamborghini. Za taki wkład pracy to bym ci dał się takim przejechać :D:D:D:D
  5. gonnog odpowiedział gonnog → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    KoMic - może brak punktu odniesienia daje takie wrażenie? Może za duże okna, projekt z netu więc wszystko możliwe. shadowsexpe - trawa to moje vray proxy rozsiane scatterem
  6. gonnog dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Witam Domek sobie skleiłem z projektu z netu, głównie żeby trochę się postprodukcją pobawic. Wszelakie komentarze mile widziane. Render (Sporo było w nim błędów wszelakich, starałem się usunąc je w postpro) I postpro
  7. Rzeczywiście. Wrzuce to do wipa. Dzięki
  8. Taki tam 4fun domek Render i post pro.
  9. dzięki za czysty render tez :P ładna trawka
  10. Super światło. Można prosic o zrzut z viewportu całej sceny?
  11. gonnog dodał odpowiedź w temacie → w V-Ray
    Witam Jest jakiś sposób na renderowanie jednego, wybranego materiału ze sceny? Tzn obiektów które go posiadają. Ewentualnie wybranych obiektów ze sceny (i ich kanałów alfa). Tak, żeby po złożeniu w programie graficznym wyglądało identycznie jak render całościowy??
  12. gonnog odpowiedział Logos → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    A nie lepiej przed ts? Albo daj 1 iterację, zmapuj i daj więcej potem.
  13. Maksymalna jesli chodzi o Material Editora. Jak chcesz więcej to po prostu skasuj ten materiał (zaznaczając żeby wykasowano tylko z ME a nie ze sceny!!) i zrob w tym miejscu nowy. Ten skasowany bedzie w scenie, bez obaw, wystarczy go wybrac pipetą i bedziesz miał do niego dostęp.
  14. gonnog odpowiedział jakubm → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Może dałeś na materiał ścian vrayDirt w difuse? Przynajmniej tak to wygląda.
  15. Bardzo mi się podobało. I tyle co trzeba to zrozumiałem. Klaun extra pomysł. Racja że jakością przypomina gry sprzed paru lat, ale jak na taki staż w 3d to i tak super. Czasem brakowało mi widoku na jego ręce, np. jak walił w drzwi, no i trochę niespójne językowo. Ogólnie super

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności