Skocz do zawartości

gonnog

Members
  • Liczba zawartości

    95
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

gonnog's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

7

Reputacja

  1. Szybę rób jako zwykły box, a nie 2 powierzchnie. A co do perspektywy to poczytaj o Vray physical Camera. Możesz fizycznie oddalić kamerę od obiektów i zwiększyć Zoom factor.
  2. Pierwsza bardzo ładna. Na prawdę mi się podoba. Jednak widać dużo szumu. Na drugiej niestety trochę słabo z materiałami. Nie wiem jakie Cycles ma możliwości w tej materii, ale: beton jest "płaski", niepotrzebny "noise" na papryce, w rzeczywistości powierzchnia jest bardziej gładka, na patelni widać szumy, rzeczy na desce, zwłaszcza nóż. Przydałby się delikatny chamfer na krawędzi blatu, wygląda nienaturalnie ostro.
  3. Sroka8888 - bardzo ładna zielenina. Jak robiłeś żeby tak ładnie "rosła" między kamieniami? Nic nic się nie przenika, wygląda naturalnie.
  4. Weź to wyślij mailem do kogos z Lamborghini. Za taki wkład pracy to bym ci dał się takim przejechać :D:D:D:D
  5. KoMic - może brak punktu odniesienia daje takie wrażenie? Może za duże okna, projekt z netu więc wszystko możliwe. shadowsexpe - trawa to moje vray proxy rozsiane scatterem
  6. Witam Domek sobie skleiłem z projektu z netu, głównie żeby trochę się postprodukcją pobawic. Wszelakie komentarze mile widziane. Render (Sporo było w nim błędów wszelakich, starałem się usunąc je w postpro) I postpro
  7. Rzeczywiście. Wrzuce to do wipa. Dzięki
  8. Taki tam 4fun domek Render i post pro.
  9. dzięki za czysty render tez :P ładna trawka
  10. Super światło. Można prosic o zrzut z viewportu całej sceny?
  11. Witam Jest jakiś sposób na renderowanie jednego, wybranego materiału ze sceny? Tzn obiektów które go posiadają. Ewentualnie wybranych obiektów ze sceny (i ich kanałów alfa). Tak, żeby po złożeniu w programie graficznym wyglądało identycznie jak render całościowy??
  12. A nie lepiej przed ts? Albo daj 1 iterację, zmapuj i daj więcej potem.
  13. Maksymalna jesli chodzi o Material Editora. Jak chcesz więcej to po prostu skasuj ten materiał (zaznaczając żeby wykasowano tylko z ME a nie ze sceny!!) i zrob w tym miejscu nowy. Ten skasowany bedzie w scenie, bez obaw, wystarczy go wybrac pipetą i bedziesz miał do niego dostęp.
  14. Może dałeś na materiał ścian vrayDirt w difuse? Przynajmniej tak to wygląda.
  15. Bardzo mi się podobało. I tyle co trzeba to zrozumiałem. Klaun extra pomysł. Racja że jakością przypomina gry sprzed paru lat, ale jak na taki staż w 3d to i tak super. Czasem brakowało mi widoku na jego ręce, np. jak walił w drzwi, no i trochę niespójne językowo. Ogólnie super
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności