Skocz do zawartości

Kura.

Members
  • Liczba zawartości

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Kura. w dniu 24 Grudzień 2020

Użytkownicy przyznają Kura. punkty reputacji!

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Świebodzice

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Kura.'s Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

53

Reputacja

  1. Szacun za wytrwałość, dawno mnie tu nie było, widać że robisz postępy, jak zawsze kibicuje i oby tak dalej 😉
  2. Ok, wszystko działa. Dziękuję wam pięknie Panowie 😉
  3. Cześć Czy w maxie istnieje możliwość kopiowania z mirrorem na druga stronę elementów zawieszenia, tak żeby ta literka w nazwie z "FL" zmieniała się na "FR" po skopiowaniu. Tych elementów jest około 500 mam zrobioną lewą stronę, mam zamiar to odbić mirrorem i ręcznie pozmieniać nazwy każdego elementu z osobna, czy ew. jest jakaś szybsza metoda? Dzięki za pomoc. Pzdr.
  4. Problem od lat jest ten sam... Na jakiej podstawie robisz te auta? Używasz blueprints, wszystkich możliwych rzutów? Warto poświęcić dużo czasu na przygotowanie sobie dobrych materiałów, później będzie dużo łatwiej. Ogólnie mocno skupiłbym się na odwzorowaniu detalu, bo tutaj jest powtarzalność, po za tym mam wrażenie że ignorujesz rady bardziej doświadczonych kolegów i wracasz do tych samych niedbałych nawyków, chociażby spójrz na opony. Jak dalej tak pójdzie to już nic z tego nie będzie. Moja rada w miarę możliwości, pooglądaj sobie jak są zbudowane inne modele, na ich bazie możesz spróbować robić swój, niech posłuży Ci na początek jako skan, wtedy będzie miał każdy detal i złapiesz proporcje. Na Twoim miejscu skupiłbym się na autach do których masz dostęp w 3d i możliwe najlepszy dostęp do materiałów, zdjęć itd. Myślę że warto wziąć sprawę na poważnie, nabrać pokory, trochę zmieć podejście, bo potencjał na prawdę widać i szkoda byłoby to zmarnować, tym bardziej że tyle czasu już poświęciłeś. Zwróć uwagę, wszystko jest jakby trochę inne, rowki zdecydowanie za duże, wielkość otworów w zderzaku itd. Postaw na jakość i odwzorowanie oryginału powoli i dokładnie z analizą każdego szczegółu a wszystko będzie dobrze. Powodzenia
  5. Będziemy robić jeszcze coś bardziej hi na pokaz pod TurboSmooth. Na razie zlecenia pod typowy gameart, więc czasu też mało, w renderach też można powiedzieć raczkuję, wiec będzie większe pole do popsiu na jakiś lepszych modelach, patrząc daleko daleko w przód. Pozdr.
  6. Dzięki panowie! 🙂 Tak to typowy gameart, zapomniałem napisać, cordoba ma troszkę ponad 200k tris. Co do perspektyw dzięki za info. postaram się coś z tym zrobić, przy kolejnej pracy.
  7. Dzięki piękne za odpowiedź, sporo pracy mnie czeka tego nie da się ukryć 🙂 Ogólnie rysuje raczej bardzo rzadko, ale popracuje nad proporcjami i cieniami 🙂
  8. Kolejna część moich prac, ciąg dalszy eksperymentowania z renderami oraz kartka A4 ołówek, luźne ćwiczenia. Chrysler zbudowany na bazie zdjęć. Oceny mile widziane. Pozdrawiam
  9. Siemanko, witam po miesięcznej przerwie. W wolnych chwilach coś tam sobie dłubie, myślę że idę małymi kroczkami do przodu, jednak mam świadomość jak długa droga jeszcze mnie czeka. Na razie trochę eksperymentuje i staram się wychwycić co najbardziej mi odpowiada. Uwagi mile widziane, pozdrawiam😉 Tak prezentuje się pagoda:
  10. Cześć wszystkim! Panie i Panowie🙂 Postanowiłem założyć wątek, żeby pochwalić się wam moimi samochodami. Wahałem się czy robić to teraz gdyż w renderingu raczkuje, ale postanowiłem że nie ma na co czekać! W końcu to może właśnie dzięki waszej pomocy, uda mi się osiągnąć lepszy poziom i obejście. Na początek skromnie moje stare 300c, które traktuje raczej jako królika doświadczalnego, bilet na lepsze możliwości. Każdy model oczywiście w całości wykonany przeze mnie. Żeby nie było nudno wrzucam też poprzedni model, mercedesa w124 i carrery GT😉 P.S. Wiem że niektóre materiały są na szybko, szczególnie wnętrze, model jest dość stary i myślę że nie ma sensu spędzać przed nim więcej czasu, lecimy dalej💪
  11. Kura.

    weekendowóz

    Siatka na nadkolach musi być idealnie równa, inaczej zawsze będzie krzywo. Najlepiej zrobić cylinder i trzymać się jego vetexów, osobiście zawsze zaczynam od nadkola a później robię resztę, wtedy zawsze jest równo i nie trzeba poprawiać. Wywaliłbym też te dwa edge które zaznaczyłem na fotce. Reszta wygląda na prawdę obiecująco.
  12. Kura.

    weekendowóz

    Podoba mi się ten model, jest na prawdę nieźle, jedynie nadkola nie trzymają swoich okrągłości. Tak jak wyżej pokaż siatkę to będzie można powiedzieć coś więcej. Powodzenia w dalszych pracach, będę śledził ten temat. Trzymam kciuki i liczę że zobaczę VW ukończonego w 100%. Pozdro
  13. Na prawdę robi wrażenie, obserwuje ten projekt od bardzo bardzo dawna na prawdę szacunek za wytrwałość. Wiem jaki to ogrom prac. Powodzenia w dalszych działaniach;)
  14. Witaj, te zawartości dostępne są kiedy edytujesz model. Przejdź do Editable Poly, następnie którejś zakładki "Selection". Wtedy powinny się pojawić.
  15. Zapomniałem napisać. Koła nie są mojego autorstwa są to jakieś pierwsze lepsze do przymiarki także na razie nie zwracajcie na nie uwagi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności