Skocz do zawartości

Kura.

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Kura. dodał odpowiedź w temacie → w Inne
    Dzięki za info. mam nadzieję że problem nie powróci, ale warto widzieć na co zwrócić uwagę na przyszłość.
  2. Kura. dodał odpowiedź w temacie → w Inne
    Dzięki Panowie za pomoc! Na tą chwilę udało mi się z tym poradzić, podbiłem AA do 64x i wydaje się git. Jednak dalej eksperymentuje, więc pewnie niebawem będę miał jakieś pytania :)
  3. Kura. dodał odpowiedź w temacie → w Inne
    Hej, Co jest przyczyną brzydkiego bakowania w SPP, okolice rowków. Sitaka wydaje się rozłożona prawidłowo nie ma overlappingu 4096x4096
  4. Kura. dodał odpowiedź w temacie → w Hardware
    Hej Panowie, Stoję przed wyborem monitora, jest to ostatnia rzecz która została mi do skończenia biura. Mam m28u dokupiłem m32u z którego nie jestem zadowolony, podświetlenie matrycy zostawia wiele do życzenia. Zastanawiam się nad Oledem MSI 321URX lub IPS LG ultragear 32gr93u który wydaję się najbardziej bezpieczny i rozsądny jak na tą chwilę na rynku. Głowię praca statyczna czytanie wiadomo viewpointy blender max, modelowanie. Bez gier, ew. rendery edycja zdjęć. Myślałem też nad dość świeżym 32M2N6800M, ale niestety raczej odpada za minimalną jasność, nie lubię jasnych monitorów, praktycznie cały czas działam na ~50 nitach. Jakie macie swoje doświadczenia, może ktoś z Was ma coś co może polecić? Myślę że najlepiej 31.5 4k ale jeśli będzie na prawdę jakiś wypas to przeżyję te 27 cali. Aby miał +100Hz bo zauważyłem że proarty mają cięte odświeżanie co też nie za bardzo wchodzi w grę, mamy 2025 rok :) Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.
  5. Kura. dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Stary rysunek tradycyjnie, karta + ołówek :D
  6. Kura. odpowiedział mrkrzysiek → na odpowiedź w temacie → Galeria
    Piękna robota! 🔥
  7. Kura. odpowiedział Akierek → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Szacun za wytrwałość, dawno mnie tu nie było, widać że robisz postępy, jak zawsze kibicuje i oby tak dalej 😉
  8. Kura. odpowiedział Kura. → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Ok, wszystko działa. Dziękuję wam pięknie Panowie 😉
  9. Kura. dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Cześć Czy w maxie istnieje możliwość kopiowania z mirrorem na druga stronę elementów zawieszenia, tak żeby ta literka w nazwie z "FL" zmieniała się na "FR" po skopiowaniu. Tych elementów jest około 500 mam zrobioną lewą stronę, mam zamiar to odbić mirrorem i ręcznie pozmieniać nazwy każdego elementu z osobna, czy ew. jest jakaś szybsza metoda? Dzięki za pomoc. Pzdr.
  10. Kura. odpowiedział Akierek → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Problem od lat jest ten sam... Na jakiej podstawie robisz te auta? Używasz blueprints, wszystkich możliwych rzutów? Warto poświęcić dużo czasu na przygotowanie sobie dobrych materiałów, później będzie dużo łatwiej. Ogólnie mocno skupiłbym się na odwzorowaniu detalu, bo tutaj jest powtarzalność, po za tym mam wrażenie że ignorujesz rady bardziej doświadczonych kolegów i wracasz do tych samych niedbałych nawyków, chociażby spójrz na opony. Jak dalej tak pójdzie to już nic z tego nie będzie. Moja rada w miarę możliwości, pooglądaj sobie jak są zbudowane inne modele, na ich bazie możesz spróbować robić swój, niech posłuży Ci na początek jako skan, wtedy będzie miał każdy detal i złapiesz proporcje. Na Twoim miejscu skupiłbym się na autach do których masz dostęp w 3d i możliwe najlepszy dostęp do materiałów, zdjęć itd. Myślę że warto wziąć sprawę na poważnie, nabrać pokory, trochę zmieć podejście, bo potencjał na prawdę widać i szkoda byłoby to zmarnować, tym bardziej że tyle czasu już poświęciłeś. Zwróć uwagę, wszystko jest jakby trochę inne, rowki zdecydowanie za duże, wielkość otworów w zderzaku itd. Postaw na jakość i odwzorowanie oryginału powoli i dokładnie z analizą każdego szczegółu a wszystko będzie dobrze. Powodzenia
  11. Kura. odpowiedział Kura. → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Będziemy robić jeszcze coś bardziej hi na pokaz pod TurboSmooth. Na razie zlecenia pod typowy gameart, więc czasu też mało, w renderach też można powiedzieć raczkuję, wiec będzie większe pole do popsiu na jakiś lepszych modelach, patrząc daleko daleko w przód. Pozdr.
  12. Kura. odpowiedział Kura. → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Dzięki panowie! 🙂 Tak to typowy gameart, zapomniałem napisać, cordoba ma troszkę ponad 200k tris. Co do perspektyw dzięki za info. postaram się coś z tym zrobić, przy kolejnej pracy.
  13. Kura. odpowiedział Kura. → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Dzięki piękne za odpowiedź, sporo pracy mnie czeka tego nie da się ukryć 🙂 Ogólnie rysuje raczej bardzo rzadko, ale popracuje nad proporcjami i cieniami 🙂
  14. Kura. obserwuje zawartość → Teczka 3D - Gabloty Kury
  15. Kura. odpowiedział Kura. → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Kolejna część moich prac, ciąg dalszy eksperymentowania z renderami oraz kartka A4 ołówek, luźne ćwiczenia. Chrysler zbudowany na bazie zdjęć. Oceny mile widziane. Pozdrawiam
  16. Kura. odpowiedział Kura. → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Siemanko, witam po miesięcznej przerwie. W wolnych chwilach coś tam sobie dłubie, myślę że idę małymi kroczkami do przodu, jednak mam świadomość jak długa droga jeszcze mnie czeka. Na razie trochę eksperymentuje i staram się wychwycić co najbardziej mi odpowiada. Uwagi mile widziane, pozdrawiam😉 Tak prezentuje się pagoda:

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności