Skocz do zawartości

Wowoz

Members
  • Liczba zawartości

    86
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Wolbrom

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Wowoz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

15

Reputacja

  1. Unreal 4 :)
  2. Environmencik, który zrobiłem na zaliczenie na univerku. Jak widać jest to stacja metra z Max Payne :) C&C Welcome Wiecej screenów na moim art-station https://www.artstation.com/artwork/6aLve5
  3. Dzieki. Mam nadzieje, że dodadzą to w blendzie :P
  4. No tak myślałem, że się nie będzie dało. W xnormalu jakim sposobem mam wypalić normalkę, którą mam nałożoną na model? Sam bake w cyclesie jest ok.
  5. Witam. Chciałbym zapytać osoby bardziej ogarniające Blendera niż ja. Czy istnieje taki sposób przepalenia normalki z modelu na model jak w maxie tj. nałożenie normalmapy na obiekt low poly i przepalenie tej normalki na nowy obiekt? Wiem, że da się tak robić z teksturami, które nie muszą mieć przekalkulowanych kanałów, a jedynie rotacje (typu diffuse, specular), natomiast problem pojawia się gdy mamy poodwracane uv islands. Wtedy zielony kanał wariuje. Zależy mi również na tym, abym mogl uzyc cage. Przepraszam za chaotycznosc mojej wypowiedzi, ale mam nadzieje, że jest wystarczająco zrozumiała.
  6. Wowoz

    Jak wygładzić luk?

    Moze ustaw smoothgroups i uzyj meshsmooth/turbosmooth wczesniej zaznaczajac, ze ma brac pod uwage smoothgrupy, a nastepnie edit poly. Potem usuwasz zbedne loopy.
  7. Wowoz

    [Pojazd 3D] HEMTT Oshkosh

    To najprawdopodobniej buble marmoseta i nic z tym nie zrobisz :D Faktycznie jesli jest duzo symetrii to są potem artefakty. Sprobuj wysunac poza obszar UV elementy powtarzajace sie.
  8. Wowoz

    Teczka gameart: KMiklas

    Bardzo miłe te gradienty :)
  9. Za duzo gothica Jedai, bo faktycznie mało realne to jest :D
  10. Wowoz

    Teczka gameart: KMiklas

    No to czekam na finish :D
  11. Wowoz

    [UV MAP] Stichowanie vertexów

    Mozna konkretniej? :)
  12. Wowoz

    Teczka gameart: KMiklas

    Widzioł ty żółtego żuka? :D Ja bym go zrobil zielonego/szarego tak jak w oryginale. Za dużo tego żóltego, zamało farby. Lepiej by wyszło jakbyś nie używał tego ddo i sam spróbował, bo ile model jest bardzo przyjemny to ogólny feeling niszczy ta tekstura. Pozdrawiam.
  13. Czy istnieje możliwość połączenia 2ch takich samych landów na uv? Nie chce uzywa symetrii bo pare rzeczy po prostu tej symetrii nie ma i nie chce mi sie stichowac potem połówek landów. Jak nalozyc na siebie te 2 landy, zeby byly idealnie?
  14. Bardzo mi się podoba :) Fajny spec
  15. Wowoz

    [Obiekt 3D] Kij Samobij

    Dla mnie ewidentnie brakuje zroznicowania kolorystycznego i jakiegoś waloru na tym drewienku. Metal moim zdaniem powinien mieć jakieś plamki, żeby lepiej wyglądał. No i skóra, która wygląda jak okleina :D No i ao bym przepalił z LP, zeby te kolce mialy fajny cien
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności