Skocz do zawartości

Wowoz

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Wowoz odpowiedział Wowoz → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Unreal 4 :)
  2. Environmencik, który zrobiłem na zaliczenie na univerku. Jak widać jest to stacja metra z Max Payne :) C&C Welcome Wiecej screenów na moim art-station https://www.artstation.com/artwork/6aLve5
  3. Wowoz odpowiedział Wowoz → na odpowiedź w temacie → Blender
    Dzieki. Mam nadzieje, że dodadzą to w blendzie :P
  4. Wowoz odpowiedział Wowoz → na odpowiedź w temacie → Blender
    No tak myślałem, że się nie będzie dało. W xnormalu jakim sposobem mam wypalić normalkę, którą mam nałożoną na model? Sam bake w cyclesie jest ok.
  5. Wowoz dodał odpowiedź w temacie → w Blender
    Witam. Chciałbym zapytać osoby bardziej ogarniające Blendera niż ja. Czy istnieje taki sposób przepalenia normalki z modelu na model jak w maxie tj. nałożenie normalmapy na obiekt low poly i przepalenie tej normalki na nowy obiekt? Wiem, że da się tak robić z teksturami, które nie muszą mieć przekalkulowanych kanałów, a jedynie rotacje (typu diffuse, specular), natomiast problem pojawia się gdy mamy poodwracane uv islands. Wtedy zielony kanał wariuje. Zależy mi również na tym, abym mogl uzyc cage. Przepraszam za chaotycznosc mojej wypowiedzi, ale mam nadzieje, że jest wystarczająco zrozumiała.
  6. Wowoz odpowiedział PiotrMP → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Moze ustaw smoothgroups i uzyj meshsmooth/turbosmooth wczesniej zaznaczajac, ze ma brac pod uwage smoothgrupy, a nastepnie edit poly. Potem usuwasz zbedne loopy.
  7. Wowoz odpowiedział Piro → na odpowiedź w temacie → Game Art
    To najprawdopodobniej buble marmoseta i nic z tym nie zrobisz :D Faktycznie jesli jest duzo symetrii to są potem artefakty. Sprobuj wysunac poza obszar UV elementy powtarzajace sie.
  8. Wowoz odpowiedział KMiklas → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Bardzo miłe te gradienty :)
  9. Wowoz odpowiedział Jedaith → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Za duzo gothica Jedai, bo faktycznie mało realne to jest :D
  10. Wowoz odpowiedział KMiklas → na odpowiedź w temacie → Game Art
    No to czekam na finish :D
  11. Wowoz odpowiedział Wowoz → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Mozna konkretniej? :)
  12. Wowoz odpowiedział KMiklas → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Widzioł ty żółtego żuka? :D Ja bym go zrobil zielonego/szarego tak jak w oryginale. Za dużo tego żóltego, zamało farby. Lepiej by wyszło jakbyś nie używał tego ddo i sam spróbował, bo ile model jest bardzo przyjemny to ogólny feeling niszczy ta tekstura. Pozdrawiam.
  13. Wowoz dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Czy istnieje możliwość połączenia 2ch takich samych landów na uv? Nie chce uzywa symetrii bo pare rzeczy po prostu tej symetrii nie ma i nie chce mi sie stichowac potem połówek landów. Jak nalozyc na siebie te 2 landy, zeby byly idealnie?
  14. Wowoz odpowiedział andy_a → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Bardzo mi się podoba :) Fajny spec
  15. Wowoz odpowiedział ftorek → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Dla mnie ewidentnie brakuje zroznicowania kolorystycznego i jakiegoś waloru na tym drewienku. Metal moim zdaniem powinien mieć jakieś plamki, żeby lepiej wyglądał. No i skóra, która wygląda jak okleina :D No i ao bym przepalił z LP, zeby te kolce mialy fajny cien

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności