Skocz do zawartości

Nathanielxd

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Nathanielxd odpowiedział bartosz domiczek → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Bardzo fajne. Powodzenia.
  2. Nathanielxd odpowiedział w8jek → na odpowiedź w temacie → Animacje
    No naprawdę świetne!
  3. Nathanielxd odpowiedział Make My Day → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Najmniej rozjechany obraz na sferze wg mnie dostaniesz jak wyjdziesz z boxa, tj. robisz boxa -> nakładasz smootha z kilkoma subdivami -> nakładasz spherize (bo czysta sfera z boxa nie jest idealną sferą) -> robisz unwrap. Powinieneś mieć wtedy sfere z cube mappingiem (o takim http://www.f-lohmueller.de/pov_tut/backgrnd/im/CubeMappingSequence_1.jpg). Nie wiem jak wygląda twój film 360, ale wydaje mi się, że możesz go przerobić na takie mapowanie. https://ggnome.com/pano2vr z tego co pamiętam radził sobie z przerabianiem filmików między różnymi mapowaniami/rzutowaniami.
  4. Nathanielxd odpowiedział max_1989 → na odpowiedź w temacie → Questions & Answers
    https://www.bymelt.com/
  5. Nathanielxd odpowiedział blood_brother → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Albo nacisnąć prawym na warstwę/grupę i kliknąć duplicate i wybrać inny dokument. Często tego używam, przydatne ;)
  6. Nathanielxd odpowiedział ezils → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Fajne, kolorowe ;) Skojarzyło mi się z pluginem, na którego wczoraj natrafiłem: http://aescripts.com/super-lines/ :D
  7. Nathanielxd odpowiedział Araiel → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    GGX da Ci najbardziej realistyczne rezultaty, o Wardzie to chyba można zapomnieć. Pamiętam te drugą lekcję z Mastering Vray - przewertowałęm ją kilka razy, wtedy jeszcze trzeba było blendować materiały, żeby uzyskać 'efekt' jak ggx. Fajnie, że to potem wprowadzili w standardzie :) Mam wrażenie, że w workflowie Warwicka też trochę się pozmieniało, jeśli masz dostęp do Mastering Lighting, to np. w lekcji 5 Part 1 pokazuje jak tworzy przybrudzoną metalową powierzchnie (naprawdę całkiem realistyczne), może Cię zainteresuję skoro teraz lecisz z metalami.
  8. Ja tylko raz miałem taką sytuację, więc nie wiem na ile będzie to dla ciebie pomocne. Ale kiedyś modelowałem serie kranów, miałem dostarczyć po 1 studyjnym renderze każdego. Umówiliśmy się na jakąś konkretną kwotę. Po skończeniu serii klient poprosił właśnie o pliki do edycji. Policzyłem za to tyle samo co za te studyjne rendery, czyli jakby klient zapłacił dodatkowo 100% kwoty na którą się umawialiśmy wstępnie. Nie wiem czy spoko to policzyłem, ale stwierdziłem, że dzięki tym moim modelom, może w łatwy sposób zrobić dużą część katalogu kranów, które ma (bo niektóre różniły się od siebie zaledwie szczegółami), więc de facto i tak oszczędził.
  9. Nathanielxd odpowiedział Nathanielxd → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Nadal testuje sobie shadery w Arnoldzie:
  10. Bardzo przyjemne dla oka! Z chęcią bym je w jakiejś grze zobaczył :) Gratki!
  11. Nathanielxd odpowiedział tiger250 → na odpowiedź w temacie → Modeling
    A może tym skryptem by jakoś dało rade: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/spline-fibers ?
  12. Nathanielxd odpowiedział rus3k → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Pokłony! Świetna stylówa.
  13. Nathanielxd odpowiedział illy → na odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    To są fragmenty z filmu Boso przez Hiroszimę 1 albo 2. http://www.filmweb.pl/film/Boso+przez+Hiroszim%C4%99+1-1983-210132 http://www.filmweb.pl/film/Boso+przez+Hiroszim%C4%99+2-1986-210133 Oglądałem to swego czasu, dość mocne kino. Więc dość clickbaitowy tytuł na YT.
  14. Nathanielxd odpowiedział Fistachowsky → na odpowiedź w temacie → Rendering / Lighting / Shading
    Ja z polskich raz korzystałem z http://www.foxrender.pl/ Też było w porządku
  15. Nathanielxd odpowiedział Nathanielxd → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Czołem, ostatnio w wolnym czasie uczę się Mayki i Arnolda. Kilka testów poniżej. Krótka animacja: Behance: https://www.behance.net/gallery/54882011/-01101101-01110101-01100101-01110010-01110100-011001

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności