Skocz do zawartości

looppy

Members
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa Polska

looppy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. co z tego że momentami efekty wyszły zgrabnie jeżeli ten film to masakryczny gniot!
  2. bardzo chętnie bym wymienił się doświadczeniami, pakiet adobe znam bardzo dobrze, musialbys pokazac o co dokł. chodzi + znam lekkie podstawy mai ,jestem z okolic centrum, zresztą napiszę na maila :)
  3. fajne wypieki ;) , najważniejsza jest pasja aby wyrobić własny styl, a tu widać że jej nie brakuje , sam jestem początkującym i jestem z wawy, jeżeli byłbyś zainteresowany można wymienić doświadczenia- mail: [email protected] mnie interesują podstawy modelling+testuring oraz zasady animacji a widać że nieźle Ci z tym idzie. pozdro!
  4. albo reset to defaults w preferences/edit jak bardzo naprzestawiasz;)
  5. looppy

    3d max - czy maya

    jeżeli słabo stoisz z angielskim to polecam 3dmaxa. W Maya trafisz na betonową ścianę jeżeli chodzi o przejrzystość i totalnego laika. 3ds max jest bardziej zakorzeniony na polskim rynku jeżeli chodzi o spolszczenia. Ja bym nie porywał się z motyką bo się możesz tylko zrazić, a wyrobił sobie trochę podstaw a do tego najlepszy jest właśnie 3dmax.
  6. mi tam sie podoba, czy na standardowej majce np.2011 idzie zrobic takie cuda?
  7. proszę o nieco dokładniejsze objaśnienie jak pracuje physX w 3dmaxie(2009), instaluje sie jak kazdy plugin w tym posiada wlasny panel zarzadzania "reaktorem" ,havoca3 zwroce dokladniejsza uwage, sprawdze testy pracy rdzeni na poczatek, byc moze pracuje na wszystkich co by mi rozwiazalo problem.
  8. a sprawdzał ktoś czy nie ma podobnej sytuacji w physX-ie tj."skakania" na jednym rdzeniu przy tworzeniu podglądu lub animacji, w monitor system preview(windowsa) ? ;)
  9. troche nawiązania do pewnego teledysku zbig.r ;) ale sposob i wykonanie na 5+ ,pokazywales to na multimediach u prof.Wieczorka? czy w pracowni animacji? pzdr
  10. PhysX? plugin potrafiący całkowicie zastąpić standardowy reactor? tj. spadanie/uderzanie/miękkie obiekty?
  11. przede wszystkim witam jako nowy;) Od razu mam pytanko jakie nasuwa mi się od jakiegoś czasu. Dotyczy problemu wykorzystania rdzeni naszych supermaszyn podczas tworzenia preview-podglądu i tworzenia animacji dla REACTORA. Proszę zwrócić uwagę że standardowo max podczas tego procesu używa tylko jednego /max 2 rdzeni procesora/procesorów. Ma to kluczowe znaczenie wg. mnie równie ważne jak rendering, ponieważ podglądu preview i create animation używa się na bierząco podczas pracy przy budowaniu scen oraz fizyki obiektów. Testowałem ten problem zarówno na 1procesorowym sprzęcie i5 jak i 2procesorowej maszynie 2xXEONseria5. W obydwu przypadkach systemowy menadżer urządzeń-windows(7.0)-jego monitor systemu pokazuje marnotrastwo w w 80/90% naszego sprzętu....oto screen z przykł pomiaru:( : -wykorzystanie mocy procesora TYLKO w 20% /średnio 1rdzeń...test dotyczył zarówno wieloprocesorowej maszyny XEON jak i zwykłego i5 2.)test użycia rdzeni procesorów podczas renderingu;) : renderowania gotowych scen ten problem nie dotyczy, wszystkie rdzenie/ procesory pracują na max wydajności~90%+! Jeżeli ktoś ma pomysł jak podrasować użycie całej mocy w trakcie pracy na 3ds maxie tj. podczas tworzenia preview i animation dla reactora, taka pomoc będzie bardzo owocna przy podniesieniu wydajności naszych sprzętów podczas pracy. dzięki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności