-
[Modelowanie,Animacja,Inne] SZYB WINDOWY [3dsmax]
Witamy, Chcielibyśmy pokazać Wam jak w prosty sposób od podstaw stworzyć scenę, w tym przypadku jest to szyb windowy. Videotutorial pokazuje kolejne etapy począwszy od modelingu,animację, aż po rendering. Zachęcamy do oglądania. http://www.meedo.pl/blog/entry/elevator-shaft-tutorial oraz do pobierania modelu http://www.meedo.pl/download?view=product&id=19 Pozdrawiamy, Meedo.
-
Meedo praca - Grafik 3D/Modeler
Meedo studio grafiki 3D Poszukuje osoby na stanowisko: Grafik 3D/Modeler Informacje dotyczące oferowanej pracy znajdziesz również na naszej stronie internetowej http://www.meedo.pl/praca Praca zdalna - umowa o dzieło/zlecenie z możliwością przejścia na pełny etat po 3 miesięcznym okresie próbnym. W zawiązku z tym iż jest to praca zdalna Idealny kandydat powinien być dobrze zorganizowany, komunikatywny oraz dostępny w ciągu dnia w ustalonych godzinach. Oferujemy pracę przy ciekawych projektach polskich i zagranicznych. Wymagania: -umiejętność sprawnego modelowania rzeczy nieorganicznych (głównie architektura) - podstawowa wiedza z zakresu czytania rys. architektonicznych -znajomość oprogramowania 3ds Max, Vray, AutoCAD, Photoshop -mile widziana znajomość angielskiego Dodatkowe wymagania: -konto Skype i mikrofon Kontakt: praca(małpa)meedo.pl
-
Wiz: House in Matsubara
Świetna praca! Gratuluję sukcesu i życzę następnych.
-
Wiz: City of sciences
A gdzie dinozaur:)? Kawał dobrej roboty, praca prezentuje się wyśmienicie. Oczywiście *5 Pozdrawiam.
-
Wiz: Altana nad stawem
Dzięki prototyp za słuszna uwagę, rzeczywiście dach powinien trochę wystawać, panu Jankowi budowlańcowi by się to nie spodobało ;) Co do drewna w wodzie to oczywiście też masz rację. Jak już pisałem wcześniej mieliśmy pewne wytyczne, głównie chodziło o to aby pokazać niezniszczony w żaden sposób fajny materiał drewna.
-
Wiz: różne wizualizacje wnętrz
Co tu dużo mówić - świetne wizualizacje, piękne światło i jeszcze lepsze materiały 5.
-
Wiz: Altana nad stawem
Cześć Dzięki za słowa uznania, zainteresowanie i oczywiście za krytykę :). Większość z was poruszyła bardzo podobne zagadnienia komentując ten projekt, postaram się do nich odnieść ale wcześniej odpowiem na pytania. Pawulski Piotr Onyx - tak to ivy generator, tło to geometria Loki - materiał drewna to cgtextures.com Wracając do uwag chcę powiedzieć, że zdaję sobie sprawę i mam nadzieję że wy również że każdy z nas zrobił by to po swojemu. Zdecydowaliśmy się na takie przedstawienie projektu również w związku z wytycznymi klienta. Oczywiście nie twierdze, że unikneliśmy błędów takich jak za wysokie stoliki oraz mapowanie na mieczach... A propos klienta to chce jeszcze dodać, że po lekturze forum przez naszego zleceniodawcę dzięki wam prawdopodobnie będziemy dorabiać detale na stołach ;) Dzięki :p Pozdrawiamy Zespół Meedo
-
Wiz: Altana nad stawem
Cześć Chciałbym się dziś z wami podzielić naszym ostatnim projektem "Altana nad stawem". Więcej wizualizacji z tego projektu możecie znaleźć na naszej stronie internetowej. Meedo [ATTACH]79244[/ATTACH]
-
Grafik 3d
Firma Meedo zajmująca się tworzeniem fotorealistycznych wizualizacji i animacji poszukuje osoby do współpracy. Wymagania: - terminowość - umiejętność sprawnego modelowania - dobra znajomość 3ds Studio Max - znajomość vray - umiejętności pracy w zespole Forma zatrudnienia: - umowa zlecenie - praca zdalna Oferujemy: - możliwość rozwoju zawodowego - praca w zgranym zespole w miłej atmosferze - realizacja różnorodnych i ciekawych projektów - wynagrodzenie adekwatne do umiejętności CV wraz z portfolio prosimy przesyłać na adres: [email protected] Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
pionix - zdecydowanie pierwszy na pierwszym planie i drugi na drugim:), świetny render. SWRSC- faktycznie parking coś Ci popękał.
-
WIZ: Dom jednorodzinny
Bardzo ładne i plastyczne wizualizacje.Świetnie wyszły szyby i roślinność. Czym świecone ?
-
POJAZD 3D: Syrena Sport - spelnione marzenie
Świetna prezentacja. Rendery studyjne prezentują się dużo lepiej. Szkoda, że to auto nigdy nie weszło do produkcji, mielibyśmy pięknego klasyka.
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010
gientekwl - fajnie , ale reflect za mały mi się wydaje i faktycznie z bumpem możnaby jeszcze powalczyć i powinno być super.
- [Inne]Proces tworzenia sceny-wnętrze kuchni klasycznej,3dsmax + vray[3dsmax]
-
[Inne]Proces tworzenia sceny-wnętrze kuchni klasycznej,3dsmax + vray[3dsmax]
mirach - dzięki. Co do reinharda, to wynika to z tego ,że zaczynam ustawiać światło zwykle od wartości 0,5 i w zależności co się dzieje w scenie to zwiększam bądź zmniejszam wartość burna. A czemu reinhard? bo daje mi to możliwość kontroli przepaleń i mimo tego ,że musiałem zejść tak nisko to nie widziałem powodu żeby zmieniać na exponential , bo przecież to to samo:) Dobrotek - dzięki, mam nadzieję ,że się przyda.
Meedo_pl
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta