Skocz do zawartości

Barcio77

Members
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Barcio77's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. No wiem, i co? Ja nie w scenie bryły nieposiekanej, tylko animację tych kawałków spadających... Udało mi się połączyć w jeden ProBoolean'em ale są błędy jakieś kilku polygonów i później przy konwersji do mesha albo poly i tak traci animację, zastyga.
  2. Witam, Mam animację destrukcji prostopadłościanu (upada na ziemię i się rozpada) - jest to wiele małych obiektów poszatkowanych przez plugin rayfire w wyniku symulacji. Teraz potrzebuję z tego zrobić jeden obiekt mesh. Problemem jest to, że jak skowertuję jeden obiekt do mesh albo poly i dadm 'attach', to dołączone obiekty sklejają się z tym właśnie i tracą animację. (Cały obiekt się skleja) Jest jakiś sposób na to? Dzięki XD
  3. Niestety, zapada się wolniej, ale jednak. Może jest jakiś sposób aby wszystko nie wybuchało samo z siebie na początku symulacji?
  4. Witam, Mój Rayfire: 1.58.03, 3Ds Max 2012 Chciałem zrobić lekki wybuch domu (zrzut --> http://imageshack.us/a/img6/1948/20337101.jpg), po czym jego samoistne zawalenie. (Później jeszcze to podpalić w FumeFX :)) Ale... mam problem: ustawiam wszystko na scenie, włączam rayfire'a, fragmentuje, włączam symulację... i wszystko eksploduje samo z siebie(bez bomby) --> zrzut http://imageshack.us/a/img196/8108/26661200.png Dzieje się tak przy standardowym ustawieniu "collision tollerance" na 0,003m. Gdy zmieniam na powyżej 1,4m jest dobrze, ale po spadnięciu kawałków modelu na ziemię, zatapiają się powoli jak w bagnie (?!) zrzut --> http://imageshack.us/a/img825/6805/85320511.png aż w końcu zostają prawie tylko static objects --> http://imageshack.us/a/img717/2231/86560256.png. Z góry dzięki :)
  5. Witam! Otóż mam taki problem: Chcę zrobić zapadnięcie się ziemi w 3Ds Max (2012) z Rayfire. Coś jak to -> (początek, 30 oraz 40 sekunda). Więc ztrackowałem film, dodałem boxa, materiał (mój film), i modyfikator Camera Mapping (aby moja "ziemia" miała taką texturę jak w realu). I wszystko jest ok dopóki nie pofragmentuje boxa rayfire'em. Wtedy wszystko się wali. Max źle to texturuje i wychodzą rozmyte pixele. Gdy potem zaznaczam wszystkie kawałki i dodaje Camera Mapping, wszystkie części mają taką samą teksturę. Zresztą w pomocy maxa jest napisane że ten modyfikator można dodać tylko do 1 przedmiotu na raz. Gdy biorę po 1 fragmencie i dodaje mu modyfikator (każdemu po kolei) to wtedy dopiero działa. Gdy mam np.200 fragmentów, to taki sposób jest praktycznie niemożliwy. Z góry dzięki za pomoc :)
  6. Wiem, tak bym zrobił, ale myślałem, że da się to zrobić jakoś prościej i bez renderowania 2 razy.
  7. Witam, Mam taki problem, Mam film na którym jest ulica, ztrackowałem go za pomocą boujou i wymodelowałem różne rzeczy. Na materiał ziemi (plane) dałem shadow/matte/reflection, aby przedmioty rzucały cień na ulicę. Teraz chodzi mi oto, że koło ulicy jest drzewo i chcę żeby ono rzucało cień na obiekty, ale nie na ulicę (plane). Gdy jest to drzewo w 3Ds maxie (jako cylinder), rzuca cień na obiekty, oraz na ten plane z materiałem matte/shadow/refletion, chodzi oto, żeby nie było podwójnego cienia drzewa na ziemi: jeden w realu rzucany przez drzewo, a drugi rzucany przez cylinder. Używam mental raya. Dzięki za pomoc :)
  8. Witam, Mam taki problem: w realflow, gdy wcisnę simulate, obiekt circle generuje wodę, ale generuje jej na centymertr, i potem woda tylko spada, nie jest już tworzona. Obrazek: LINK Chcę, żeby ta woda wypełniła całą butelkę.
  9. THX! Szkoda tylko że tak długo się renderuje.
  10. Witam, Piszę, bo nie mogę znaleźć, jak zrobić tak, by ogień z FumeFX świecił tak jak tu: góry thx.
  11. Musisz dać, w zakładce PhysX, start frame na numer klatki przed dotknięciem cylindra ściany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności