Skocz do zawartości

_LoGaN_

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. _LoGaN_ odpowiedział _LoGaN_ → na odpowiedź w temacie → Bitwa 3D: Future Detective
    Zeby nie bylo ze nic sie nie dzieje wrzucam szkic sceny i szybki koncept glowki robopolicjantow. Model glowy na pewno ulegnie zmianie, sculpt na szybko i raczej dla zabawy :). Dla scislosci, wiekszosc modeli uzytych w szkicu nie zostaly wykonane przeze mnie a pobrane z darmowych bibliotek, i lekko podrigowane. Sluza jedynie dla stworzenia bazy, ulozenia kamery etc. I zostana zastapione, nowymi, wykonanymi w calosci przezemnie.
  2. _LoGaN_ dodał odpowiedź w temacie → w Bitwa 3D: Future Detective
    "Zawod detektywa to niebezpieczny kawalek chleba - zwlaszcza teraz" - detektyw ;). Nie kazde dochodzenie ma swoj koniec - nie kazdy koniec to szczesliwy koniec ... Przekonal sie o tym Mark Ferray, detektyw z wydzialu do zwalczania cyberprzestepczosci ktorego dochodzenie zakonczylo sie sukcesem dla sprawy ale tragicznie dla niego samego. Postanowilem ze tez dolacze bo temat bardzo w moich gustach :), przyznam ze moj pomysl oryginalny nie jest, inspirowany glownie cyberpunkiem 2020 i filmach takich jak bladerunner czy ostatni total recall. Obraz ma przedstawiac kilka sekund po zabiciu tytulowego detektywa, jego martwe cialo oparte o sciane z reka wciaz spoczywajaco na rekojesci pistoletu i odznaka na ziemi lezaca obok. Nad cialem stoi zabojca, a wlasciwie sexowna zabojczyni - cyborg najnowszej generacji ktory niczym nie rozni sie od czlowieka, z reki wciaz wysuniete ostrze splamione krwia funkcjonariusza, w drogiej karabin maszynowy. Z szyderczym usmieszkiem patrzy w kierunku kamery, z tej samej strony wiazki laserowe rozsiane na ciele morderczyni znacza cel - backup is here. Taki pomysl - czy bedzie finish? szczerze watpie ;) ale zobaczymy, póki co zapal jest :D. Za niedlugo wrzuce jakis koncept sceny (albo i nie - kto wie ;) ), narazie zbieram inspiracje :). Powodzenia wszystkim uczestnikom
  3. _LoGaN_ odpowiedział wroniec → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Z calego filmu najbardziej podobal mi sie trailer do tego filmu ktory widzialem juz daaawno temu.
  4. _LoGaN_ odpowiedział PLS → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Czadzik, moze bym mu troche lapki zwiekszyl bo jakies takie przymalawe w stosunku do reszty ale poza tym niema sie do czego przyczepic :), miodzio.
  5. _LoGaN_ odpowiedział Eveline89 → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Jesli chodzi o mirror to z morphem nie zadziala. Jest kilka sposobow, ale jesli robisz w maxie 2010 lub wyzej to w graphite modeling tools znajdziesz Symmetry tools (na yt znajdziesz wiecej :) ). Mozna tez uzycz tego http://www.rpmanager.com/plugins/Transmographier.htm jesli kozystasz ze starszych wersji maxa. Jest jeszcze technika recznonozna z wykozystaniem skinwrapa ale nie bede opisywal bo masakra ;). A jesli chodzi o przesowanie sie obiektu to pamietaj ze piwot wzgledem werteksow w obiekcie mophowalnym i morpujacym musi byc staly, poniewaz morpher transformuje wierzcholki wzgledem polozenia piwota obiektu. Pozdrawiam, mam nadzieje ze pomoglem.
  6. _LoGaN_ odpowiedział Falcrum → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Niestety, nie dalem rady bez przewijania. Klimat i efekty fajne - ale nic pozatym.
  7. _LoGaN_ odpowiedział kingwins → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    To jest tak: Jesli nie chcesz zmieniac gamy na gexturze to podczas ladowania jej w maxie zaznacz gamma overwrite i wpisz 2.2 jesli chcesz to zrobic na texturze i nic nie zmieniac w maxie podczas ladowania to w photoshopie czy jakims innym sofcie do edycji obrazu zmien gamme textury na 0.454545. Osobiscie polecam sposob pierwszy czyli przez overwritowanie gammy podczas ladowania textury do maxa.
  8. _LoGaN_ odpowiedział G-B → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    przyznam ze nie spodziewalem sie niewiadomo czego ale leciutko sie zawiodlem. Po cichu liczylem na stereo live viewport albo transform attributes jak w maya.
  9. _LoGaN_ odpowiedział Xaia → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Bylo by swietne gdyby nie nos :), a tak to jest tylko, az bardzo dobre.
  10. Mnie tez bardzo podchodzi styl, jakis taki inny jak te pixarowo dreamworksowe. Technicznie tez super. Generalnie bardzo podoba mi sie to to. Smok super.
  11. _LoGaN_ odpowiedział Morbid Karbid → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Super projekt! Czekam na wiecej :-) .
  12. _LoGaN_ odpowiedział Nimrod → na odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    Brave - widzialem w czoraj w oryginalnej wesji jezykowej. Polecam ogladnac jednak nie zachwycilo mnie tak jak Up czy Ratatoule. Jesli chodzi o techniczna strone to oczywiscie mistrzostwo swiata ale scenariusz raczej przecietny i mimo ze usmialem sie niezle to po pixarze spodziewalem sie czegos lepszego/nowego/glebszego (Brother bear?). Mimo wszytko warto bylo wyda te kilka euro.
  13. _LoGaN_ odpowiedział CzAk1 → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Obejrzalem. Bardzo fajne, ciekawa stylistyka, momentami kluje w oczy pustka w miescie ale w koncu to serial. Dobra rozrywka dla fanow gatunku.
  14. _LoGaN_ odpowiedział Lee5.56 → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    kozioo nawet pol minuty nie potrzebowalem ;) i znalazlem rozniece - obrazek pierwszy wazy 135 kb a drugi 134.7 kb :D.
  15. Tez slyszalem ze tak jest to w planie - jednak od wersji 2010 czyli tej ktora zaczela projekt exb nic w tej kwestji nie drglo, dodali za to mase niepotrzebnych smieci ktore sa mi kompletnie nie potrzebne. Miejmy nadzieje ze w nadchodzacej wersji pojawi sie choc zwiastun nadchodzacych zmian w tym kiedunku ;)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności