-
[FD]: Dead End
Zeby nie bylo ze nic sie nie dzieje wrzucam szkic sceny i szybki koncept glowki robopolicjantow. Model glowy na pewno ulegnie zmianie, sculpt na szybko i raczej dla zabawy :). Dla scislosci, wiekszosc modeli uzytych w szkicu nie zostaly wykonane przeze mnie a pobrane z darmowych bibliotek, i lekko podrigowane. Sluza jedynie dla stworzenia bazy, ulozenia kamery etc. I zostana zastapione, nowymi, wykonanymi w calosci przezemnie.
-
[FD]: Dead End
"Zawod detektywa to niebezpieczny kawalek chleba - zwlaszcza teraz" - detektyw ;). Nie kazde dochodzenie ma swoj koniec - nie kazdy koniec to szczesliwy koniec ... Przekonal sie o tym Mark Ferray, detektyw z wydzialu do zwalczania cyberprzestepczosci ktorego dochodzenie zakonczylo sie sukcesem dla sprawy ale tragicznie dla niego samego. Postanowilem ze tez dolacze bo temat bardzo w moich gustach :), przyznam ze moj pomysl oryginalny nie jest, inspirowany glownie cyberpunkiem 2020 i filmach takich jak bladerunner czy ostatni total recall. Obraz ma przedstawiac kilka sekund po zabiciu tytulowego detektywa, jego martwe cialo oparte o sciane z reka wciaz spoczywajaco na rekojesci pistoletu i odznaka na ziemi lezaca obok. Nad cialem stoi zabojca, a wlasciwie sexowna zabojczyni - cyborg najnowszej generacji ktory niczym nie rozni sie od czlowieka, z reki wciaz wysuniete ostrze splamione krwia funkcjonariusza, w drogiej karabin maszynowy. Z szyderczym usmieszkiem patrzy w kierunku kamery, z tej samej strony wiazki laserowe rozsiane na ciele morderczyni znacza cel - backup is here. Taki pomysl - czy bedzie finish? szczerze watpie ;) ale zobaczymy, póki co zapal jest :D. Za niedlugo wrzuce jakis koncept sceny (albo i nie - kto wie ;) ), narazie zbieram inspiracje :). Powodzenia wszystkim uczestnikom
-
850 meters
Z calego filmu najbardziej podobal mi sie trailer do tego filmu ktory widzialem juz daaawno temu.
-
Postać 3d: Berserker
Czadzik, moze bym mu troche lapki zwiekszyl bo jakies takie przymalawe w stosunku do reszty ale poza tym niema sie do czego przyczepic :), miodzio.
-
Problem z morpher - pomocy :(
Jesli chodzi o mirror to z morphem nie zadziala. Jest kilka sposobow, ale jesli robisz w maxie 2010 lub wyzej to w graphite modeling tools znajdziesz Symmetry tools (na yt znajdziesz wiecej :) ). Mozna tez uzycz tego http://www.rpmanager.com/plugins/Transmographier.htm jesli kozystasz ze starszych wersji maxa. Jest jeszcze technika recznonozna z wykozystaniem skinwrapa ale nie bede opisywal bo masakra ;). A jesli chodzi o przesowanie sie obiektu to pamietaj ze piwot wzgledem werteksow w obiekcie mophowalnym i morpujacym musi byc staly, poniewaz morpher transformuje wierzcholki wzgledem polozenia piwota obiektu. Pozdrawiam, mam nadzieje ze pomoglem.
-
Short film: Thousandth Street
Niestety, nie dalem rady bez przewijania. Klimat i efekty fajne - ale nic pozatym.
-
Linear Wokrflow - kolory
To jest tak: Jesli nie chcesz zmieniac gamy na gexturze to podczas ladowania jej w maxie zaznacz gamma overwrite i wpisz 2.2 jesli chcesz to zrobic na texturze i nic nie zmieniac w maxie podczas ladowania to w photoshopie czy jakims innym sofcie do edycji obrazu zmien gamme textury na 0.454545. Osobiscie polecam sposob pierwszy czyli przez overwritowanie gammy podczas ladowania textury do maxa.
-
Max /Maya / Softimage / 2014
przyznam ze nie spodziewalem sie niewiadomo czego ale leciutko sie zawiodlem. Po cichu liczylem na stereo live viewport albo transform attributes jak w maya.
-
Postać 3D: Cyber Girl
Bylo by swietne gdyby nie nos :), a tak to jest tylko, az bardzo dobre.
-
Justin and the Knights of Valour - zwiastun
Mnie tez bardzo podchodzi styl, jakis taki inny jak te pixarowo dreamworksowe. Technicznie tez super. Generalnie bardzo podoba mi sie to to. Smok super.
-
Głowa Kasandry - projekt
Super projekt! Czekam na wiecej :-) .
-
Ostatnio obejrzane filmy, polecane filmy
Brave - widzialem w czoraj w oryginalnej wesji jezykowej. Polecam ogladnac jednak nie zachwycilo mnie tak jak Up czy Ratatoule. Jesli chodzi o techniczna strone to oczywiscie mistrzostwo swiata ale scenariusz raczej przecietny i mimo ze usmialem sie niezle to po pixarze spodziewalem sie czegos lepszego/nowego/glebszego (Brother bear?). Mimo wszytko warto bylo wyda te kilka euro.
-
TRON: Uprising na Comic-Con 2012
Obejrzalem. Bardzo fajne, ciekawa stylistyka, momentami kluje w oczy pustka w miescie ale w koncu to serial. Dobra rozrywka dla fanow gatunku.
-
vray lepsza jakość
kozioo nawet pol minuty nie potrzebowalem ;) i znalazlem rozniece - obrazek pierwszy wazy 135 kb a drugi 134.7 kb :D.
-
Sneak peek: 3ds Max’s new MassFX physics system
Tez slyszalem ze tak jest to w planie - jednak od wersji 2010 czyli tej ktora zaczela projekt exb nic w tej kwestji nie drglo, dodali za to mase niepotrzebnych smieci ktore sa mi kompletnie nie potrzebne. Miejmy nadzieje ze w nadchodzacej wersji pojawi sie choc zwiastun nadchodzacych zmian w tym kiedunku ;)
_LoGaN_
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta