Skocz do zawartości

kengi

Members
  • Rejestracja

  1. Mają rozmach sk...yny, Microsoft wywala na ryj 9k luda. Ich giercownie też dostają po tyłku, a prezesostfo pewnie jak zwykle premie: https://variety.com/2025/gaming/news/perfect-dark-everwild-game-canceled-microsoft-initiative-1236446212/
  2. To ja mam raczej tą anemoię właśnie. Do momentu kiedy nie odpalę jakiegoś starocia, to w mojej głowie jest doskonałością. Ale jak tylko to zrobię, to nagle się okazuje, że nie jestem w stanie w to grać dłużej niż 5 min. Zdecydowanie wolę gry nowo-powstałe, które tylko udają retro, albo właśnie są jakimś remake'iem. Dlatego emulatory to nie dla mnie. Wystarcza mi to co mam w pamięci, a nostalgię odpalają mi takie gierki jak Messenger na przykład (btw. akurat za parę złotych wszędzie).
  3. ForbesGamers Are Making EA, Take-Two And CDPR Scared To Use AIThese companies are starting to realize the very real risks that AI poses, both legally and “reputationally.”Boją się, przeczytali ten wątek na maxczyde.
  4. Dwa bity tłumaczą się z ejaj, chyba dobrze w sumie: https://x.com/altersgame/status/1939707458152448118
  5. Tak wiem, robię dygresję. Nic z tych elementów nie poprawi tej pracy. Tangenty absolutnie nie są na tyle problematyczne, żeby tworzyły tu jakiś zgrzyt. Z resztą nie zawsze to jest błąd, tylko dlatego że występuje, to nie matematyka. Reszta to są niemerytoryczne i subiektywne uwagi. "Sztywne pozy" = mowa trawa. Dla mnie to są klasyczne pozy superbohaterskie, siedzą w konwencji. To, że "w przestrzeń" i "brak relacji postaci", to akurat jestem pewny, że takie było założenie, wynikające z kontekstu, którego najprawdopodobniej nie znasz. Ale nawet bez niego, ja tego nie widzę jako problem, czemu miałyby być relacje i nie "w przestrzeń" pozy, co w tym złego? Dla mnie ok-burger, do niczego obiektywnie nie można się przyczepić. Ty piszesz, że wolisz akurat bez majonezu jakby to było oczywiste. Jakbyś był moim artdirem a to by była moja praca, to nie mam problemu z twoimi poprawkami, zrobię. Ale nie pisz, że to są oczywiste rzeczy a to illu jest słabe, bo nie jest. Dla jednego będzie coś oczywiste i kłuć w oczy dla innego nie będzie to najmniejszym problemem. I nie sądzę, żę to wynikało akurat z nazwiska, tylko po prostu z założeń.
  6. A to fajne jest... bo pokazuje jak ludzie są subiektywni. Co to znaczy "tej jakości"? W domyśle sugerujesz, że masz prace lepszej jakości? Ciekawe. Nie mam pojęcia czyja to praca. Zwykły burger zmielony z frytkami. Nic bym tu nie zmieniał, jest ok. Co miałbyś tu poprawiać 2 miesiące? Chyba tylko czyjeś ego.
  7. Zajebisty pomysł na wizytówki. Aż szkoda rozdawać. Chociaż znając podejście artystów do własnej sztuki... to pewnie nie szkoda huehue.
  8. Spoko retro gerka za free. Spy vs Spy nostalgia mode on: Escape From Castle Matsumoto on...Escape From Castle Matsumoto on SteamTwo shinobis race against each other to recover stolen items and escape a Japanese castle, using their wits and tricks to outsmart the opponent. Retro split-screen duel arcade game using pixel art...
  9. kengi odpowiedział kengi → na temat → Work in progress (WIP)
    @ArnoldSzczesliwy Mega te dziwne rzeczy.
  10. Same, same... ale mi nie przeszło. Do tego stopnia, że robię sobie 2D tylko dla zabawy i dla siebie. Chociaż nie nazwałbym tego oburzeniem. Nie przeszkadza mi, że inni się bawią w photobashing, czy tak jak piszesz anythinggoesbashing... wiem, że ja nie znalazłbym w tym przyjemności i tyle. No o to mi głównie chodziło... gdzie ta granica jest u ciebie postawiona. I z jakich powodów. Czyli, że chodzi o jakąś część elementów do zrobienia, które będą sprawiały tobie radość. Rozumiem. Też widzę w ogłoszeniach teksty w rodzaju: mile widziana znajomość narzędzi ejaj (co mnie raczej bawi, bo nie widzę w tym nic ponad umiejętność pisania i liczenia palców.) Ale na ten moment, jeszcze z racji nieokreśloności prawnej, część firm nie może/nie chce sobie pozwolić na ryzyko. Jak się okaże, że można to się dopiero zacznie ejajsloppizm.
  11. Osobiście każde maźnięcie na takim wygenerowanym gównie doprowadziłoby mnie do wymiotów na klawiaturę. Ciężko mi sobie wyobrazić abym sam był w stanie znaleźć choćby skrawek zabawy przy pracy nad czymś takim. Chociaż jestem w stanie sobie wyobrazić innych ludzi, którzy taki fun przy tym znajdują. Ludzie lubią różne rzeczy. Niemniej do komercyjnych zastosowań, gdzie wszystko de facto jest zmielonym burgerem z frytkami; jak znalazł. Chcesz mieć to jak najszybciej za sobą, zwłaszcza że nikomu nie zależy na cyzelowaniu, tylko na dowiezieniu... generatorek na wszystko co wymaga czasu i z bani. Byle tylko w umowach nie zabraniali, o tym niżej. Nie wiem tylko po co się oszukiwać i nie usunąć po prostu paru zbędnych palców z midżurneja, będzie jeszcze szybciej. Serio te 15h to był "fun" warty tego, aby tak całkiem nie popłynąć? Czy to tylko jakaś wewnętrzna walka o moralne alibi; ustawiasz sobie jakąś granicę, gdzie jeszcze nie jesteś totalnym ejaj slopperem? 😉 Jest jeszcze kwestia kopyrajtuf, na ten moment jak pisał np. @Kalberos coraz częściej firmy się zabezpieczają prawnie i są już zakazy absolutne korzystania z ejaja, wtedy to się nie nadaje, chyba że nikomu nie powiesz i będziesz liczył, że się nikt nie zorientuje, albo sam workflow na tyle to przykrywa, że nie ma się czego obawiać. Jako teścik spoko. Najgorzej wyszły rączki tej rudej babki, jakby doklejone od leleczki Chuckie. I ręce trzymające flaszki, bardzo grabiaste; wyglądają jak protezy. Jeszcze jak dla mnie postacie nie mają barków, tylko wypchane watą szmaty, zwłaszcza męskie. Najbardziej to widać u tego typa z długim szalikiem. Chociaż na renderze z t-pose wszystkie zasadniczo mają ten sam problem w jakimś stopniu.
  12. Mega trudny temat. Tyle postaci na raz, każda ważna pewnie... Czysto subiektywnie; trochę dla mnie za pstrokato i za dużo się dzieje. Pewnie jakbyś mógł odpuścić więcej tych postaci, było by in plus dla ilustracji, ale może minus dla marketingu... klient nasz pan, jak to mówią. Wywiad z mistrzem przeczytałem. Było ciężko, dużo literkuf, nie wszystkie znam; ale chyba dałem radę skumać ogólny sens. 👍
  13. Ejaj slopper z Aktynizin nie umie w liczenie palców: https://www.ign.com/articles/activision-finally-admits-it-uses-generative-ai-for-some-call-of-duty-black-ops-6-assets-after-backlash-following-ai-slop-zombie-santa-loading-screen (za Lartinem na discordzie)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności