Jump to content

Voyager 1

Members
  • Posts

    28
  • Joined

  • Last visited

Voyager 1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

15

Reputation

  1. @MariushO Rzeźbienie tych zmarszczek było dla mnie katorgą, nigdy nie próbowałem niczego podobnego robić. @margiliusz Też mi się tak wydaje, dlatego wrzuciłem poprawione rendery z mniejszym specularem.
  2. Scena stworzona w Blenderze, rendering w V-Ray 2.40.01
  3. Źle prawisz Kramonie.. miałem identyczny problem i z początku też nie mogłem dojść o co tu chodzi. Pobierz stąd starszy exporter (u mnie działa z 1.9.0). Nie zapomnij usuąć wpierw wcześniejszej wersji.https://bitbucket.org/ohsnapitsjoel/render_corona/downloads
  4. Azbesty ma rację, chodzi o błąd precyzji. Zgłaszałem to kiedys na trackerze. http://max3d.pl/forum/threads/63783-Szybkie-odpowiedzi-na-proste-pytania-Blender-Q-A?p=1169283&viewfull=1#post1169283
  5. @skalpel3d, a jeśli klikniesz na ten większy obrazek (nie ten z miniaturki) i dasz open in new tab szum dalej jest widoczny? Właśnie zauważyłem, że jest przepaść w jakości obrazka hostowanego na max3d a deviantart.net
  6. Witam, łazienka wyrenderowana w V-Ray 2.20, scena powstała w jakiejś starszej wersji Blendera.
  7. Dla mnie przypomina to błąd precyzji http://wiki.blender.org/index.php/Dev:2.6/Source/Render/Cycles/KnownIssues Tylko kilka rzeczy się nie zgadza, Static BVH pomaga ale bardzo słabo. Włączenie perspektywy działa idealnie. Skalowanie obiektu w górę powoli usuwa artefakty. Na szczęście posiadam plik z tym błędem w razie czego. Myślisz Monio, że jednak nie ma sensu nic zgłaszać? [ATTACH=CONFIG]91172[/ATTACH] Dla ścisłości zaznaczam, że to nie jest nakładająca się geometria.
  8. Zawsze mysłałem, że Subdiv z zbrushu działa jak w Blenderze. Doczytałem o Morph Target i rzeczywiście masz w 100% rację. Nigdy bym na to nie wpadł samemu.
  9. Napotkałem na dziwny problem, wersja programu to 4r4. Siatka poddana Subidivide zostaje bezpowrotnie zmodyfikowana. Po zejściu do oryginalnej siatki przez Lower Res wynik jest inny niż początkowa siatka. 1.jpg - oryginalna siatka 2.jpg - siatka na 4 poziomie Subdiv (jest to obojętne, przy niższych poziomach Lower Res daje ten sam różny efekt, niż oryginalna siatka) 3.jpg - siatka po operacji Lower Res (to samo wychodzi przy użyciu Reconstruct Subdiv) [ATTACH=CONFIG]91053[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]91054[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]91055[/ATTACH]
  10. Nigdy nie wypalałem normali w Blenderze ale według mnie szybciej i lepiej zrobisz to w xNormal. Mając model wyrzeźbiony w Multiresolution wyeksportuj low i high poly do obj i wczytaj do xNormal. Low poly oczywiście zunwrapuj i po kłopocie.
  11. @ikkiz Udało się w końcu osiągnąć efekt jak w Coronie? Jeśli nie to spróbuj zapytać Brechta na Mailing List, może rzeczywiście to jakiś bug.
  12. Problem rozwiązany. 0x0x0 znaczy po prostu, że w domain nie ma żadnych partykli. Wystarczy wstawić Emitter => otworzyć Node Params => zakładka Emitter => w polu Object wybrać jakiś wcześniej wstawiony obiekt.
  13. Na samym początku zaznaczam, że używam wersji demo. Z jakichś przyczyn nie mogę korzystać z symulacji hybrido. Obojętne czy włączam Demo Scenes z Help czy samemu wstawiam domain. Za każdym razem dostaję coś takiego HY_Domain01 PARTICLES:0 GRID:0x0x0 CELL:0.300000(m) Wątpie, że błąd leży po mojej stronie, na wszystkich tutorialach widzę, że wstawiana domena ma rozdzielczość 47x47x47.
  14. Do tych GSoC-ów trzeba podchodzić z rezerwą. Powinni się skupić na tym co wypunkował na blenderartists mookie. Ja mam nadzieję, że chociaż viewport fx wyjdzie. Wydajność w porównaniu do maxa jest śmieszna ;/
  15. Pie Menu sprawdza się w takich zastosowaniach jak Stencil_Widget, klikasz Q i masz wszystko pod ręką. Podstawą będą czytelne ikonki. Nie wyobrażam sobie otwierania za każdym razem Toolshelf-a, żeby zmienić Opacity obrazka.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy