Skocz do zawartości

RickDeckard

Members
  • Liczba zawartości

    87
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    warszawa

RickDeckard's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

21

Reputacja

  1. https://max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=105455&stc=1&d=1547897593
  2. Ten przykład obrazuje doskonale że sama znajomość softu to nie wszystko, jednak chylę czoło, bo widać że masz dużo samozaparcia, to kwestia czasu kiedy będziesz robił wyczesane sculpty :)
  3. Majstersztyk, kawał solidnej roboty, nie pasuje mi natomiast muzyka, w mojej opini zupełnie nie pasuje do sceny, przydałoby się cos z pazurem jakieś mocniejsze brzmienie
  4. super robota, niezle wykończony detal :)
  5. bardzo fajne rendery :)
  6. hardsurface wysokich lotów, pięknie się to ogląda, fajnie że uchyliłeś rąbka tajemnicy i dzielisz się wiedzą, ubolewam troche nad tym że nie pokazałeś nic z późniejszego etapu, nie wiem jakich schaderów użyłeś, i jak zbudowałeś oświetlenie ale te refleksy i ogólny render tez zasługuje na wiwaty, życzę powodzenia przy kolejnych realizacjach i czekam na kolejne perełki.
  7. Dzięki Panowie za komentarze, na pewno uwzględnie te uwagi przy kolejnym modelu, materiał był różnicowany ale może po prostu nieodpowiedniego użyłem stad ten efekt
  8. Poezja dla oka :) Mistrzostwo :)
  9. Postanowiłem wskrzesić ulubioną postać z dzieciństwa, zabawa była przednia :) Sculpt postaci w Zetce, reszta w blenderze, render w Keyshocie i postprodukcja W photoshopie. jak zwykle komentarze mile widziane.
  10. Zacna praca ;) Świetny klimat, i wykonanie Mozesz tak w przybliżeniu powiedzieć ile czasu zajeło ci wykonanie wraz z postprodukcjią w PS ?
  11. Troche przesadziłeś z teksturami, za pstrokato, jak zaczynasz to skup się najpierw na samym sculpcie, a pozniej polypainting, texturing i render. Charaktersytyczna cecha pierwszych prac w Zetce to glutowata forma, musisz z tym powalczyć i nauczyć się unikac tego w bryle. Życze sukcesów i kolejnych udanych prac :)
  12. Sebazx6r dzięki za komentarz, wszystkie uwagi są mile widziane, również krytyczne tylko wtedy można wyciągać wnioski, nad anatomią cały czas pracuje :) Pozdrawiam
  13. Wrzucam ostatnią swoją pracę, Sculpt w zbrush, render w keyshot i na koniec tradycyjnie PS. komentarze mile widziane Pozdrawiam http://max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=102427&d=1475235475
  14. jest żyleta :)
  15. Ostatnio wykonałem swój pierwszy model w którym skupiłem się na anatomii z wyjątkiem głowy na która chce poświęcic osobna lekcję. Mam nadzieje że kolejne będą lepsze, prosze o konstruktywną krytykę i opinię. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności