- 
	
		
		Dr strange junior
		
		https://max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=105455&stc=1&d=1547897593
 - 
	
		
		Postac 3d: Cyberpunk
		
		Ten przykład obrazuje doskonale że sama znajomość softu to nie wszystko, jednak chylę czoło, bo widać że masz dużo samozaparcia, to kwestia czasu kiedy będziesz robił wyczesane sculpty :)
 - 
	
		
		Nööburgring - breakdown - Piotr Tatar
		
		Majstersztyk, kawał solidnej roboty, nie pasuje mi natomiast muzyka, w mojej opini zupełnie nie pasuje do sceny, przydałoby się cos z pazurem jakieś mocniejsze brzmienie
 - 
	
		
		Drone do " Ghost Recon WildLands "-  Cinematic by Platige Image.
		
		super robota, niezle wykończony detal :)
 - 
	
		
		Teczka 3D - wnętrza
		
		bardzo fajne rendery :)
 - 
	
		
		Sci-Fi Pilot
		
		hardsurface wysokich lotów, pięknie się to ogląda, fajnie że uchyliłeś rąbka tajemnicy i dzielisz się wiedzą, ubolewam troche nad tym że nie pokazałeś nic z późniejszego etapu, nie wiem jakich schaderów użyłeś, i jak zbudowałeś oświetlenie ale te refleksy i ogólny render tez zasługuje na wiwaty, życzę powodzenia przy kolejnych realizacjach i czekam na kolejne perełki.
 - 
	
		
		Wojownicze Żółwie Ninja, Michaelangelo
		
		Dzięki Panowie za komentarze, na pewno uwzględnie te uwagi przy kolejnym modelu, materiał był różnicowany ale może po prostu nieodpowiedniego użyłem stad ten efekt
 - 
	
		
		Wiz: Skanna Kivi
		
		Poezja dla oka :) Mistrzostwo :)
 - 
	
		
		Wojownicze Żółwie Ninja, Michaelangelo
		
		Postanowiłem wskrzesić ulubioną postać z dzieciństwa, zabawa była przednia :) Sculpt postaci w Zetce, reszta w blenderze, render w Keyshocie i postprodukcja W photoshopie. jak zwykle komentarze mile widziane.
 - Scena 3d: After Storm
 - 
	
		
		Postac 3d: Coś
		
		Troche przesadziłeś z teksturami, za pstrokato, jak zaczynasz to skup się najpierw na samym sculpcie, a pozniej polypainting, texturing i render. Charaktersytyczna cecha pierwszych prac w Zetce to glutowata forma, musisz z tym powalczyć i nauczyć się unikac tego w bryle. Życze sukcesów i kolejnych udanych prac :)
 - 
	
		
		Obcy
		
		Sebazx6r dzięki za komentarz, wszystkie uwagi są mile widziane, również krytyczne tylko wtedy można wyciągać wnioski, nad anatomią cały czas pracuje :) Pozdrawiam
 - 
	
		
		Obcy
		
		Wrzucam ostatnią swoją pracę, Sculpt w zbrush, render w keyshot i na koniec tradycyjnie PS. komentarze mile widziane Pozdrawiam http://max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=102427&d=1475235475
 - 
	
		
		Teczka 3D: Rendery
		
		jest żyleta :)
 - 
	
		
		Teczka 3d: Sculpty
		
		Ostatnio wykonałem swój pierwszy model w którym skupiłem się na anatomii z wyjątkiem głowy na która chce poświęcic osobna lekcję. Mam nadzieje że kolejne będą lepsze, prosze o konstruktywną krytykę i opinię. Pozdrawiam
 
RickDeckard
				Members
			
		- 
				
Rejestracja
 - 
					
Ostatnia wizyta