Jump to content

Vdirectcor

Members
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

30 Excellent

1 Follower

About Vdirectcor

  • Rank
    Member
  1. Ekstra masz te ćwiczenia. :D Matko Boska w "ballet" w 3-4 sekundzie ruch rękoma do tyłu jest chyba za szybki (albo to ten motion blur), poza tym świetnie czuć wagę postaci.
  2. Ostatnio skleiłem sobie swojego pierwszego reel`a i chciałbym zacząć pracę w gamedevie. Jednak nie wiem czy jestem gotów na stanowisko juniora i chcę żebyście mi doradzili czy wysyłać reela czy lepszym rozwiązaniem jest siedzieć i ćwiczyć? Co warto pokazac w reelu do gamedevu? Reel: ̶h̶t̶t̶p̶s̶:̶/̶/̶v̶i̶m̶e̶o̶.̶c̶o̶m̶/̶1̶7̶1̶6̶0̶8̶5̶6̶3̶ ̶
  3. Powiększ odrobinę dłonie bo wyglądają jak u dziewczynki. Palce u stóp wyglądają jak u szkieletu. Górna część ciała wydaje się odrobine za mocno wyciągnięta w przód przez co łydy wygladają jak łuki. Ogólnie wygląda całkiem fajnie :D
  4. Czesc. Chcialbym cos nabazgrać na modelu rigu https://www.creativecrash.com/maya/downloads/character-rigs/c/ultimate-beefy model nie posiada textur. Czy w ogóle jest to możliwe bym mógł coś na nim narysować?
  5. Fajnie sie oglądało. Czekam na nowe legendy.
  6. Znalazłem ciekawy artykuł w jaki sposób robi się cutsceny w CD Projekt RED. http://www.pcgamer.com/most-of-the-witcher-3s-dialogue-scenes-was-animated-by-an-algorithm/ I krótkie filmiki jak to wygląda https://www.youtube.com/user/piotom123/videos Wiem że stare ale na forum tego nie widziałem ,więc wstawiam.
  7. Przepraszam. W moim zdaniu nie powinno być tych dwóch wyrazów:"przynależności kulturowej". W obu filmach można znaleźć masę przykładów na to ,że są kierowane do polaków.
  8. Mnie zastanawia dlaczego panowie mówiąc cały czas o wielkim wpływie kultury amerykańskiej nic z tym nie robią. Rozumiem ,że chcą uwspółcześnić POLSKIE LEGENDY ale te etiudy wyglądają typowo hamerykańsko. Fajnie ,że coś powstaje w naszej ojczyźnie. Podobał mi się Twadowsky ponieważ miał coś z tych filmów z lat 90. Chociaż tak naprawdę gdyby nie tytuł nawiązujący do polskiej legendy to równie dobrze TW mógłby się nazywać Władysław Szepard. Trochę mi jest żal ,że twórcy nie zauważyli tego co się stało z Wiedzminem książkowym Sapkowskiego. Jego książki fajnie opisują współczesność ale dzieją się w (umownym)"średniowieczu". Szkoda ,że np. TW to nie połączenie "światów". Dlaczego np. na stacji kosmicznej nie paraduje on z szablą u bok sprawdzając maila na telefonie. Jako młody człowiek naoglądałem się już spajdermenów batmanów itd. Warto tu zauważyć ,że te postacie mają po 60 lat ale ogólnie nie zmieniają się zbyt mocno. Dlaczego więc twórcy robią "coś" pod jakiś ogół kulturowy zamiast skupić się na POLAKACH. Wydaje ,że pierwsze pytanie z publiczności fajnie opisuje pogląd młodych ludzi (nie tych z gimnazjum ),że widząc cały czas odsmażane amerykańskie kotlety chcemy czegoś o czym czytała nam mama, że smok to był kawał bydlaka co jadł owce a nie gościa który wygląda jak ruski rambo :D. Brakuje w waszych filmach tego połączenia między tym co pamiętamy a tym co wy chcecie przedstawić(opisując współczesność). Traktujecie widzów trochę jak idiotów bez przynależności kulturowej którzy łykną wszystko żeby tylko miało schematy amerykanskiego kina. Po sukcesie jaki osiągnął growy Wiedzmin trzeba w końcu pokazać światu ,że Polska to konkretny kraj z ciekawą kulturą. Te pokazane legendy trochę ukazują niemożność przeciwstawienia się globalizacji obcej kultury. A legendy powinny być walką z tym procesem. Polskie legendy to oręż. Kiedy poznamy Geralta panie Baggins bo widząc po tym jak napięty będzie dla pana ten rok obawiam się o WIEDŹMINA. Ponoć premiera 2017?
  9. Twój przykład pokazuje elegancko co się dzieje po olaniu solidnego blockingu. (Mam ten sam problem :( ) Widać ,że nie ty tu rządzisz tylko komputer. To ,że zrobimy kilka póz i włączymy spline i animacja jest "płynna" ( no bo w każdej klatce mamy poze) to nie znaczy ,że jest ciekawa. Zgadzam się z Osaelem ,że najważniejszy jest blocking. Ty ustawiasz pozy w blockingu które mają być wyjątkowe. Ty ustwiłeś tych kilka kluczowych póz włączyłeś spline`a i próbujesz z tego coś wycisnąć. Też tak robiłem i wiem ,że to strasznie męczy bo niby płynność jest ale życia nie ma. Taki Eric Goldberg stworzył zajebistą animacje Genie`a on nie miał żadnych interpolacji ani innych wspomagaczy. Koleś nie dość ,że musiał radzić sobie bez tego to jeszcze musiał świetnie rysować by postać przez cały film wyglądała jednakowo. Warto o tym pomyśleć. My musimy ''tylko'' ustawiać kukły. Co do samej animacji dla mnie początek wygląda w rytmie raaaaz dwaaaa trzyyyy od pozy do pozy( córka). I wiem ,że zabierasz się za nią teraz ale przez tydzień będziesz się tylko męczył bo będziesz próbował tam "COŚ WCISNĄĆ " zamiast dopieszczać efekt końcowy. Matka ma cały czas w ten sam sposób zaciśnięte palce albo otwartą dłoń nie ma tam czegoś pomiędzy np. trzy palce wyprostowane a kciuk i mały palec lekko zgięte ( poza przy wdechu 0:02). Może lekko zaciśnięta pięść byłaby lepsza? Całość dla mnie słaba. Więcej coś dodać ciężko bo sam za dużo nie widzę błędów, ale najwiekszy wniosek: Bez dobrego Blockingu nie ma dobrej animacji. Wielkie dzięki za to ,że podzieliłeś się swoją pracą przyjacielu. Po tym projekcie będziesz o wiele mądrzejszy i bardziej doświadczony (ja też dzięki niemu się sporo nauczyłem). Usiadziesz do kompa i następna animacja będzie o wiele lepsza. Trzymaj się.
  10. Jeśli ktoś lubi ciężki klimat cyberpunk,science fiction. Polecam odkurzyć sobie Blade Runnera i Ghost in the Shell.
  11. Pierwsze skojarzenia to oczywiście Katedra. Wygląda ekstra. Jestem ciekaw jak będą wyglądać postacie (o ile będą). Na pierwszym screenie masz jakiegoś orła ale on wygląda normalnie. Fajnie jakbyś wszystko pociągnął w tym stylu. Wytrwałości.
  12. Fajny reel masz na kanale.
  13. Dzięki wielkie chłopaki. Skorzystam z rad. I życzę powodzenia w waszej przygodzie z animacją. :D
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy