Narazie wyglada jakby robot sie smial a n ie strzelal. Napewno dzwiek pomoze, ale przydaloby sie tez zeby pas z nabojami sie przewijal i zanimowac luski.
Kolejna sprawa to balans. Taki chod jest fizycznie niemozliwy, przy podnoszeniu nogi maszyna musi przenosic ciezar.
Pozdrawiam.
Po raz kolejny chyba.
najprostsza sprawa- oszacuj ile ci to zajmie, ile chcesz zarabiac za godzine, i tyle skasuj od modelu. Oczywiscie to ile wezmiesz za godzine pracy zalezy od jakosci twojego modelowania. Radze doliczyc sobie tez maly bufor na czas ktory spedzisz nad poprawkami.
Tygodniowy Speedpainting 77: fobie i natręctwa
Zadaniem jest zwizualizować fobię, natrectwo, w wyolbrzymionej przez dotkniety przez nie umysl formie.
Regulamin:
* Czas malowania: 1,5 h.
* Technika dowolna, cyfrowa bądź tradycyjna.
* Prace umieszczamy w tym wątku.
* Dłuższy bok umieszczonej pracy nie może przekroczyć 900 px. Pełna rozdzielczość w postaci linku.
* Jedna osoba może umieścić dowolną ilość prac ale tylko jedną z nich poddać głosowaniu. Pracę pod głosowanie należy wskazać maks. dzień przed zakończeniem, jeżeli tak się nie stanie zostanie wybrana pierwsza praca jaka została umieszczona.
* czas sondy 3 dni.
Nagrody:
* Wybór kolejnego tematu.
* Rekomendacja na stronie głównej serwisu.
* Umieszczenie pracy w galerii.
ZAKOŃCZENIE SESJI: 17.12.2009 (czwartek) godz. 21:47.
SONDA: od 18.12 do 20.12 (3 dni)
Pozdrawiam i powodzenia!
wymysliles sobie zeczywiscie ekstremalna poze.
co do animowania pose to pose, twoj opis to pewne uproszczenie.
http://www.lynda.com/home/DisplayCourseN.aspx?lpk2=95
tutaj jest to ladnie pokazane, zobacz link pose to pose animation.
pozdrawiam
No coz, dobrze zrobiony skin morf takze da efekt slizgajacej sie skory, trzeba tylko wiedziec jak. a jesli dodasz sobie displacea (nie, nie modyfikator, space wrpa, forces) mozesz uzyskac identyczny lub lepszy efekt, i wcale nie jestem przekonany ze zajelo by to wiecej czasu.
Problemy ktore rzekomo rozwiazywane sa na tym filmiku, mozna latwo i bezbolesnie rozwiazac koscmi korygujacymi, i czasami skin morphem. a efekt tutaj pokazany wygladal jakby ktos wrzucil modyfikator displace, pozostawiajac zla deformacje skina (bardzo wyraznie widac to wlasnie na przykladzie z posladkami- owszem, uwypuklily sie, ale miejsce zgiecia ciagle wyglada jak niedopompowana detka.)
zadnej rewolucji, nie wydal bym na to ani grosza.
sprawdz jeszcze w "motion", wparametrach bipeda, zakladka track selection. jesli jest zaznaczona rotacja i klodka, to sprawa jasna. jesli nie- koncza mi sie pomysly.
zamiast skalowac postac, mozesz zmienic skale w parametrach clotha (cm/unit)
standardowo jest 1, ale poeksperymentuj w obie strony, np ustaw 2, lub 0,2, przelicz, i zobaczysz jakie sa roznice.