Skocz do zawartości

milek

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. milek odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Komentarze, propozycje ...
    U mnie nie widać emotek które wysyłacie, tylko prostokąty.
  2. Złoto, że ja tego wcześniej nie widziałem.... Świetny pomysł @relieff, czekam na kolejne 😉
  3. milek odpowiedział mw6038 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    O detal dbasz widzę, będę śledził teczkę 😉
  4. milek odpowiedział Destroyer → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Save as an image, load as a 3d model. Co to za czary? xd
  5. milek odpowiedział BoguslawJestem → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Dla mnie bardzo ładny model. Tylko ten sztylecik przy pasku wydaje mi się krzywy albo już się mi w głowie miesza od monitora xd
  6. milek odpowiedział milek → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Siema, skończyłem kolejny model 😉 M-ATV Oshkosh, używany m.in. przez naszych żołnierzy. Wyszło jakieś 70k trójkątów, 2 tekstury 4k i 2x2k. W kolejnych pracach mam zamiar skupić się bardziej na enviro i rzeźbieniu, z tym u mnie obecnie słabiej. Przy okazji, szukam swojej pierwszej pracy/stażu w gamedevie. Jak coś to posiadam status studenta, zapraszam na portfolio https://www.artstation.com/miuosh Z góry dzięki za wszelkie komentarze.
  7. milek odpowiedział J_W → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Sam model spoko, materiały gorzej w moim odczuciu. Revitowe lowpoly możesz wrzucić, ostatnio miałem revita na uczelni i do grafiki chyba się kiepsko nadaje ;D
  8. Witam, Znacie może metodę na automatyczne "rozsunięcie" obiektów modelu w celu wypalenia, tak aby normalki się nie przenikały? Mam dwa modele HP i LP, zazwyczaj robiłem to ręcznie lub w substance "by name". Obecny model ma trochę detalu i zajęłoby to nieco czasu.
  9. milek odpowiedział KVMNK → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Może za pomocą jakiejś displacemap? A sam pattern to ja bym ręcznie spróbował zrobić.
  10. milek odpowiedział milek → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    @brain Dzięki za rady. Takich realistycznych fałd to nie potrafiłem w zbrushu jeszcze uzyskać 😄 Nie wiedziałem za bardzo na jakim etapie kończy się modelowanie i reszta efektów za pomocą animacji. Na tym filmiku jest to dobrze zobrazowane, ile tych kontrolerów jest wykorzystywanych, a sam model dość statyczny i płaski.
  11. milek odpowiedział milek → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    @gryzon @fletcher Bardzo dziękuję za cenne wskazówki 😉 Z ilością trójkątów pewnie przesadziłem, na szczęście w żadnej grze tego nie użyję. Sam plecak ma 20k, radio 4k, lina aż 13k, a na przykład saperka jedynie 1.8k.
  12. milek odpowiedział milek → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Po chwilowej przerwie na sesję udało coś mi się dokończyć 😉 Pierwszy raz wykorzystałem Marvelous Designera i poznanego tutaj, na forum Rizom UV (świetny programik btw). Trochę podłubałem w zbrushu, trochę w substance i dzisiaj nareszcie uznałem że wystarczy tego dłubania.
  13. milek odpowiedział Blaza → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Gratuluje wytrwałości, mi by się 100 łebków nie chciało tak rysować 😜
  14. milek odpowiedział makak → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    I jak po testach, warto? Dotychczas rozkładałem uv w maxie, chętnie bym zmienił soft.
  15. milek odpowiedział milek → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Zmontowałem wreszcie to wszystko w unrealu. Rośliny wziąłem z paczek na ue marketplace. Pierwsza rzecz z budowy tego typu leveli, trochę się nauczyłem 😉 Może ktoś będzie miał jakieś rady, albo poleci ciekawe materiały doszkalające.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności