-
Max3D 2020 - Komentarze i uwagi
U mnie nie widać emotek które wysyłacie, tylko prostokąty.
- Rozmowy z mistrzem - podcast o polskim concept art
-
Teczka 3D-MW6038
O detal dbasz widzę, będę śledził teczkę 😉
-
ZBrush 2021
Save as an image, load as a 3d model. Co to za czary? xd
-
teczka3d: BoguslawJestem
Dla mnie bardzo ładny model. Tylko ten sztylecik przy pasku wydaje mi się krzywy albo już się mi w głowie miesza od monitora xd
-
[Teczka 3D] Próby gameartu
Siema, skończyłem kolejny model 😉 M-ATV Oshkosh, używany m.in. przez naszych żołnierzy. Wyszło jakieś 70k trójkątów, 2 tekstury 4k i 2x2k. W kolejnych pracach mam zamiar skupić się bardziej na enviro i rzeźbieniu, z tym u mnie obecnie słabiej. Przy okazji, szukam swojej pierwszej pracy/stażu w gamedevie. Jak coś to posiadam status studenta, zapraszam na portfolio https://www.artstation.com/miuosh Z góry dzięki za wszelkie komentarze.
-
Blender - Pierwsze próby
Sam model spoko, materiały gorzej w moim odczuciu. Revitowe lowpoly możesz wrzucić, ostatnio miałem revita na uczelni i do grafiki chyba się kiepsko nadaje ;D
-
Rozsunięcie obiektów/elementów do wypalenia
Witam, Znacie może metodę na automatyczne "rozsunięcie" obiektów modelu w celu wypalenia, tak aby normalki się nie przenikały? Mam dwa modele HP i LP, zazwyczaj robiłem to ręcznie lub w substance "by name". Obecny model ma trochę detalu i zajęłoby to nieco czasu.
-
Modelowanie krzesła
Może za pomocą jakiejś displacemap? A sam pattern to ja bym ręcznie spróbował zrobić.
-
[Teczka 3D] Próby gameartu
@brain Dzięki za rady. Takich realistycznych fałd to nie potrafiłem w zbrushu jeszcze uzyskać 😄 Nie wiedziałem za bardzo na jakim etapie kończy się modelowanie i reszta efektów za pomocą animacji. Na tym filmiku jest to dobrze zobrazowane, ile tych kontrolerów jest wykorzystywanych, a sam model dość statyczny i płaski.
-
[Teczka 3D] Próby gameartu
@gryzon @fletcher Bardzo dziękuję za cenne wskazówki 😉 Z ilością trójkątów pewnie przesadziłem, na szczęście w żadnej grze tego nie użyję. Sam plecak ma 20k, radio 4k, lina aż 13k, a na przykład saperka jedynie 1.8k.
-
[Teczka 3D] Próby gameartu
Po chwilowej przerwie na sesję udało coś mi się dokończyć 😉 Pierwszy raz wykorzystałem Marvelous Designera i poznanego tutaj, na forum Rizom UV (świetny programik btw). Trochę podłubałem w zbrushu, trochę w substance i dzisiaj nareszcie uznałem że wystarczy tego dłubania.
-
Blaza
Gratuluje wytrwałości, mi by się 100 łebków nie chciało tak rysować 😜
-
RizomUV 2020
I jak po testach, warto? Dotychczas rozkładałem uv w maxie, chętnie bym zmienił soft.
-
[Teczka 3D] Próby gameartu
Zmontowałem wreszcie to wszystko w unrealu. Rośliny wziąłem z paczek na ue marketplace. Pierwsza rzecz z budowy tego typu leveli, trochę się nauczyłem 😉 Może ktoś będzie miał jakieś rady, albo poleci ciekawe materiały doszkalające.