-
Liczba zawartości
117 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
2
Ostatnia wygrana Eihwaz w dniu 7 Kwiecień 2021
Użytkownicy przyznają Eihwaz punkty reputacji!
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Bielsko-Biała/Kraków
Ostatnie wizyty
4 606 wyświetleń profilu
Eihwaz's Achievements
-
Dzięki! No zgodzę się, te kosze przestrzennie są najbardziej skomplikowane 😄 Po czasie stwierdzam że zanadto - konstrukcja ciekawa, ale najlepiej by było, gdyby czytało się to od razu. Słyszałam też komentarze odnośnie tych bamboszy Mothers - że np byłby problem w samym np. mijaniu się postaci i kolidowania ich ze sobą. Co do samych modeli to też jest różnie - jeden grafik 3D powie tak, drugi grafik 3D powie nie 😛
- 50 odpowiedzi
-
- ilustracja concept art
- poczatkujacy
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Hejka! Dzielę się projektem z character designu skończonym jakiś miesiąc temu, jednak bardzo chętnie przyjmę feedback "post mortem" 😄 Po skończeniu projektu pojawiły się opinie, że stroje (np szerokie spodnie) utrudniłyby animacje czy generowałyby problemy natury produkcyjnej - bardzo chętnie przyjmę feedback na tym tle, czy to od doświadczonych koncepciarzy, czy animatorów, czy grafików 3D którzy z różnymi bubolami walczyli 🙂 Zależy mi na świadomości konsekwencji pewnych decyzji w designie. Briefem konceptowym który sobie ustaliłam, było zakonceptowanie 3 kast w społeczności kobiet zajmujących się świętym drzewem. Podzielone są na zbieraczki (Maidens), "pielęgniarki" (Mothers) i "mędrczynie" (Crones). Jeszcze troszkę więcej (np do poczytania) jest na moim artstation: https://www.artstation.com/artwork/w8GkZL Na koniec chcąc poobjaśniać o co chodzi, zrobiłam muralowe grafiki informacyjne, które pewnie przerobię i znajdą się w enviro które aktualnie projektuję jako drugą część tego projektu 😄
- 50 odpowiedzi
-
- 1
-
- ilustracja concept art
- poczatkujacy
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Aww, dzięki :)
- 50 odpowiedzi
-
- 2
-
- ilustracja concept art
- poczatkujacy
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Choć tutaj pozwolę sobie wrzucić cały projekt, gdzie opisałam cały proces 😄 Designowałam ten domek bardziej myśląc o tym projekcie jako czymś, co wytyczałoby drogę do designu następnych domków należących do tej samej "wioski", więc weszła rozkmina worldbuildingowa, odnośnie możliwości w designie, co do kształtów itd - hipotetycznie następnym projektem byłyby domki, gdzie już kierowałabym się wytyczoną drogą przez ten poniższy - ale już renderowane do stopnia użyteczności w produkcji, a nie bycia super wyrenderowanym projektem przekazującym jednocześnie mood. W pewnym sensie zrobiłam sobie art direction do następnych budynków, które pewnie wrzucę jako następne - jak już je zrobię 😄 Poniżej wrzucałam pojedyncze okna, drzwi, balkony itd - starałam się myśleć o tym modularnie, więc wszystkie okna/drzwi/itd mogłyby być użyte w następnych domkach- do tego konkretnego domku po prostu wybrałam tyle, ile trzeba. Wow dzięki!!
- 50 odpowiedzi
-
- 6
-
- ilustracja concept art
- poczatkujacy
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Odgrzebuję stare śmieci i nadrabiam wrzucając rzeczy naprodukowane przez ostatni (ponad) rok 😛 Naprawdę sporo czasu tu nie wrzucałam XD Załączam tu głównie arty, jakieś notki worldbuildingowe i procesowe sobie daruję, bo jest tego naprawdę sporo - gdyby ktoś był ciekaw, są na artstation 🙂
- 50 odpowiedzi
-
- 4
-
- ilustracja concept art
- poczatkujacy
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Nie do końca od detalu do formy, po prostu czułam, że warto jeszcze to podcisnąć 😄 Nogi zmieniłam, mam wrażenie, że wyszło na lepsze. Podkradłam zniszczenia na kolczudze od overpainta Jamroza, porobiłam jakieś kosmetyczne zmiany 😛
- 50 odpowiedzi
-
- 3
-
- ilustracja concept art
- poczatkujacy
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Podoba mi się, że są tu koncepty takich "zwykłych" rzeczy jak jakieś boxy i projekty assetów, które mają sobie po prostu stać na levelu (tak traktuję te filary, może mają jakąś fukcję 😄 ). No i dobra spójność w designie (te ornamenty i użyte kolorki). Lubię 😄
-
Hej! W ostatniej pracy zdecydowanie widać jakiś progress, większą świadomość krawędzi miękkich i twardych, detal jest lepiej rozłożony. Na tym etapie rozwoju wiadomo, że trzeba szlifować wszystko równo i mało co wychodzi, ale to, co rzuciło mi się w oczy najbardziej: anatomia, walor (2 praca - ale patrząc po ostatniej pracy masz już większą świadomość kontrastu jakim jest biały i czarny), forma (polecam ćwiczenia z draw a box i w ogóle porozglądać się za materiałami Petera Hana). No i czekam na więcej, pewnie każdy dorzuci od siebie coś co warto przestudiować.
-
Hmm, myślisz, że to działa jednoznacznie na minus? Nie starałam się tutaj o umieszczenie postaci w przestrzeni. bardziej na generowaniu ciekawszych kształtów. W sumie podobnie i tutaj, chociaż zastanawiam się, czy nie zrobić tak, jakby niepewnie kroczyła, bo dodałoby to jakiejś ekspresji w pracy. Póki co z detalem dobiłam do zamierzanego poziomu, teraz pracuję nad podkreślaniem formy. Na ten moment coś co mi nie pasuje to coś z jej lewą nogą i ułożenie lewej stopy, którą pewnie będę przerabiać. Muszę jeszcze mocniej podkreślić formę warkocza 😛
- 50 odpowiedzi
-
- 2
-
- ilustracja concept art
- poczatkujacy
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Nie wiem jak innym, ale mi wcięło kilka dobrych postów, zarówno moich jak i innych forumowiczów w tym wątku. No nic - nie będę tu wrzucać skończonych prac, bo polecą do galerii (fajnie odnowionej). Tymczasem wrzucam coś, nad czym pracuję aktualnie. Teraz dłubię wydetalowaną postać, ale jeszcze nie jest na etapie wipa godnego podzielenia się 😄
- 50 odpowiedzi
-
- 3
-
- ilustracja concept art
- poczatkujacy
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
teczka 2d ActualRobot- czyli jak zostanę koncepciarzem
Eihwaz odpowiedział ActualRobot → na temat → Work in progress (WIP)
W takim razie powodzenia na rozmowie 🙂 Ze sketchupa akurat nie korzystam, ale widziałam, że sporo ludzi korzysta do ustawiania bazowej geometrii, bloków dla samej perspektywy. Próbowałeś Blendera? 🙂 -
teczka 2d ActualRobot- czyli jak zostanę koncepciarzem
Eihwaz odpowiedział ActualRobot → na temat → Work in progress (WIP)
Ale świetne prace. Perspektywa w małym paluszku 😄 Designy też miodne. Czekam na więcej 🙂 -
@adek Wydaje mi się, że bardziej chodzi o to, że dzisiaj jeśli ktoś ma z czymś problem po prostu to googluje albo znajduje tutorial, który mu w tym pomoże, a nie pyta o to na forum 😛 Swoją drogą obraca się to w ciekawy sposób, bo dzisiaj jest już tyle zródeł nauki, że można mieć problem z organizacją i czasami nie wiadomo za co się chwycić, szczególnie jako początkujący. I tak zle, i tak niedobrze 😄
-
To prawda, to też robi swoją robotę. Forum kwitło w okresie, kiedy nie było aż takiego dostępu do tutoriali i kursów.
-
Hej, zacznę od tego, że zmiana maxa jest zdecydowanie na plus i wyszło to świetnie - sam sposób wrzucania prac jest o wiele bardziej przystępny i myślę, że od tego już ludzie nie będą się odbijać. W tym szczerze mówiąc ja sama 😄 Social media wymagają coraz mniej wkładu użytkownika, żeby wyrazić to co chce, powoli zanikają same słowa i zostają obrazki (instagram, snapchat) - i myślę, że dotyka to raczej młodszych - ludzie powoli odzwyczajają się od pisania, dodawania czegoś od siebie słowem pisanym no i zanikają same fora. Odnośnie spotkań live - świetny pomysł, odnośnie Krakowa na pewno bym wpadła. Mogłabym nawet pomóc z organizacją 🙂