Witam, chciałbym wymienić kartę graficzną na bardziej wydajniejszy model. Zestaw ma już 4 lata, a niestety bardzo muli przy Substance Painter i jest to droga przez mękę. - płyta główna GIGABYTE P67A-UD3-B3- pamięć RAM HyperX 2x4 giga 1600Hz ddr3- procesor i5 intela - karta graficzna Gigabite HD 6950 1giga- zasilacz 600W- Win 7 64-dysk Sata III 1 tera. Bardzo dziękuję za podpowiedzi. Pozdrawiam
To jest pytanie typu, nie chce mi się poszukać w google więc się spytam na forum MOŻE się ktoś odezwie. Zrozum, nie krytykuje pytania i nie uważam, że jest durne bo każdy zaczynał ale na pierwszej lepszej stronie www masz odpowiedź. Fora takie jak te gdzie są starzy wyjadacze pamiętający maxa 4 i blendera na poziomie tetrisa ;) nie odpowiedzą. Pozdrawiam i działaj dalej.http://wiki.polycount.com/wiki/Texturing
Dobrze żebyś się zaznajomił z pojęciami typu - Padding, cheker map, Pixel density, bleed texture, http://wiki.polycount.com/wiki/Texture_Coordinates https://quixel.se/tutorial/uv-mapping-for-the-suite/ PS: jest bardzo dużo filmów na Youtube które tłumaczą podstawy rozkładania map UV. Początki są najtrudniejsze. Pozdr
Hej. Zdaje mi się, że ten temat był przerabiany na forum wielokrotnie i nikt ze starych wyjadaczy (ja nim nie jestem) już nie ma ochoty odpowiedzieć na Twoje pytanie. Dobrze jak byś się bardziej wysilił i poszukał w internetach więcej info. Podam parę linków które powinny pomóc w rozwiązaniu problemu. Normal mapy są trudnym tematem do ogranięcia ale na pewno dasz sobie z tym radę. PS bardzo ważne jest gdzie przeglądasz normal mapy tzn. silnikach graficznych czy viewportcie programu 3D. Pozdrawiam
http://polycount.com/discussion/146667/a-practical-guide-on-normal-mapping-for-games
https://www.youtube.com/results?search_query=xnormal+tutorial+
Proponuje zainteresować się najnowszym unfoldem 3D. Algorytm tego programu (albo część) zaimplementowali w najnowszej mayi. Działa rewelacyjnie. Można oczywiście zobaczyć program za pomocą triala i przetestować. Serdecznie pozdrawiam.
Sprawdź czy masz wyłączony keyboard shortcut override toggle. Jak zapisujesz skróty klawiszowe załaduj je ponownie. Zapisz sobie całą scenę jako maxstart , może to pomoże. Pozdrawiam.
Dobrze odwzorowałeś model z kursu :) nie neguje Twojej pracy i nie mam zamiaru trolować w jakikolwiek sposób. Sam robię bardzo dużo modeli z tutoriali ale jak pokazuje to informuje innych ziomków. Tak jest lepiej pozdr.
Witam
uczę się Keyshota z tutoriali i dokumentacji. Towrze materiał i nie wiem gdzie się znajduje skalowanie w nodzie Brush. W wersji 6 jest to klarownie pokazane.
Pozdrawiam
Hej, miałem podobną sytuacje (max 2016 win 7 64) po aktualizacji windowsa. Zblokowałem system i wgrałem najnowsze pacze. Nie wiem co dotychczas próbowaliście. Może reset maxa by pomógł. Pozdrawiam.