Skocz do zawartości

m198891

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. m198891 odpowiedział m198891 → na odpowiedź w temacie → Hardware
    he he he to na pewno ;) dzięki wielkie za poradę !
  2. m198891 odpowiedział m198891 → na odpowiedź w temacie → Hardware
    do 600 zł maks 700 zł, nie musi być to cena nowej karty. Też się zastanawiałem czy nie przejść na Nvidia jakiś starszy model.
  3. Witam, chciałbym wymienić kartę graficzną na bardziej wydajniejszy model. Zestaw ma już 4 lata, a niestety bardzo muli przy Substance Painter i jest to droga przez mękę. - płyta główna GIGABYTE P67A-UD3-B3- pamięć RAM HyperX 2x4 giga 1600Hz ddr3- procesor i5 intela - karta graficzna Gigabite HD 6950 1giga- zasilacz 600W- Win 7 64-dysk Sata III 1 tera. Bardzo dziękuję za podpowiedzi. Pozdrawiam
  4. m198891 odpowiedział RickDeckard → na odpowiedź w temacie → Tutoriale
    Za darmo to tylko strona główna Keyshot na youtube i https://www.youtube.com/channel/UCrmRxJbRc9RCDXc5m4HP97g ten koleś reszta płatne :) pozdr
  5. m198891 odpowiedział megusta → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    To jest pytanie typu, nie chce mi się poszukać w google więc się spytam na forum MOŻE się ktoś odezwie. Zrozum, nie krytykuje pytania i nie uważam, że jest durne bo każdy zaczynał ale na pierwszej lepszej stronie www masz odpowiedź. Fora takie jak te gdzie są starzy wyjadacze pamiętający maxa 4 i blendera na poziomie tetrisa ;) nie odpowiedzą. Pozdrawiam i działaj dalej.http://wiki.polycount.com/wiki/Texturing
  6. m198891 odpowiedział Orothus → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Dobrze żebyś się zaznajomił z pojęciami typu - Padding, cheker map, Pixel density, bleed texture, http://wiki.polycount.com/wiki/Texture_Coordinates https://quixel.se/tutorial/uv-mapping-for-the-suite/ PS: jest bardzo dużo filmów na Youtube które tłumaczą podstawy rozkładania map UV. Początki są najtrudniejsze. Pozdr
  7. m198891 odpowiedział Orothus → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    To są podstawy. Proszę -> http://www.impossible3ds.com/jak-mapowac-obiekty-w-3ds-maxie-opis-unwrap-uvw-cz-3/
  8. Hej. Zdaje mi się, że ten temat był przerabiany na forum wielokrotnie i nikt ze starych wyjadaczy (ja nim nie jestem) już nie ma ochoty odpowiedzieć na Twoje pytanie. Dobrze jak byś się bardziej wysilił i poszukał w internetach więcej info. Podam parę linków które powinny pomóc w rozwiązaniu problemu. Normal mapy są trudnym tematem do ogranięcia ale na pewno dasz sobie z tym radę. PS bardzo ważne jest gdzie przeglądasz normal mapy tzn. silnikach graficznych czy viewportcie programu 3D. Pozdrawiam http://polycount.com/discussion/146667/a-practical-guide-on-normal-mapping-for-games https://www.youtube.com/results?search_query=xnormal+tutorial+
  9. m198891 odpowiedział yocar → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Może spróbuj drugi unwrap załadować na drugi kanał ?? albo edytować tak teksturę , żeby była taka pofalowana ?
  10. m198891 odpowiedział yocar → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Proponuje zainteresować się najnowszym unfoldem 3D. Algorytm tego programu (albo część) zaimplementowali w najnowszej mayi. Działa rewelacyjnie. Można oczywiście zobaczyć program za pomocą triala i przetestować. Serdecznie pozdrawiam.
  11. m198891 odpowiedział kandi → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Sprawdź czy masz wyłączony keyboard shortcut override toggle. Jak zapisujesz skróty klawiszowe załaduj je ponownie. Zapisz sobie całą scenę jako maxstart , może to pomoże. Pozdrawiam.
  12. m198891 odpowiedział benton → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Dobrze odwzorowałeś model z kursu :) nie neguje Twojej pracy i nie mam zamiaru trolować w jakikolwiek sposób. Sam robię bardzo dużo modeli z tutoriali ale jak pokazuje to informuje innych ziomków. Tak jest lepiej pozdr.
  13. Witam uczę się Keyshota z tutoriali i dokumentacji. Towrze materiał i nie wiem gdzie się znajduje skalowanie w nodzie Brush. W wersji 6 jest to klarownie pokazane. Pozdrawiam
  14. m198891 odpowiedział sabaru → na odpowiedź w temacie → Modeling
    możesz nałożyć floater i go pomalować. pozdrawiam
  15. m198891 odpowiedział Bo Jensen → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Hej, miałem podobną sytuacje (max 2016 win 7 64) po aktualizacji windowsa. Zblokowałem system i wgrałem najnowsze pacze. Nie wiem co dotychczas próbowaliście. Może reset maxa by pomógł. Pozdrawiam.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności