- Wymiana starej karty Gigabite HD 6950 1giga
- Wymiana starej karty Gigabite HD 6950 1giga
-
Wymiana starej karty Gigabite HD 6950 1giga
Witam, chciałbym wymienić kartę graficzną na bardziej wydajniejszy model. Zestaw ma już 4 lata, a niestety bardzo muli przy Substance Painter i jest to droga przez mękę. - płyta główna GIGABYTE P67A-UD3-B3- pamięć RAM HyperX 2x4 giga 1600Hz ddr3- procesor i5 intela - karta graficzna Gigabite HD 6950 1giga- zasilacz 600W- Win 7 64-dysk Sata III 1 tera. Bardzo dziękuję za podpowiedzi. Pozdrawiam
-
Keyshot poszukuje tutoriali
Za darmo to tylko strona główna Keyshot na youtube i https://www.youtube.com/channel/UCrmRxJbRc9RCDXc5m4HP97g ten koleś reszta płatne :) pozdr
-
jak to jest z tymi texturami?
To jest pytanie typu, nie chce mi się poszukać w google więc się spytam na forum MOŻE się ktoś odezwie. Zrozum, nie krytykuje pytania i nie uważam, że jest durne bo każdy zaczynał ale na pierwszej lepszej stronie www masz odpowiedź. Fora takie jak te gdzie są starzy wyjadacze pamiętający maxa 4 i blendera na poziomie tetrisa ;) nie odpowiedzą. Pozdrawiam i działaj dalej.http://wiki.polycount.com/wiki/Texturing
-
Unwrap UVW. Prawidłowe rozkładanie UV.
Dobrze żebyś się zaznajomił z pojęciami typu - Padding, cheker map, Pixel density, bleed texture, http://wiki.polycount.com/wiki/Texture_Coordinates https://quixel.se/tutorial/uv-mapping-for-the-suite/ PS: jest bardzo dużo filmów na Youtube które tłumaczą podstawy rozkładania map UV. Początki są najtrudniejsze. Pozdr
-
Unwrap UVW. Prawidłowe rozkładanie UV.
To są podstawy. Proszę -> http://www.impossible3ds.com/jak-mapowac-obiekty-w-3ds-maxie-opis-unwrap-uvw-cz-3/
-
Wypalanie nirmal mapy xnormal mały problem
Hej. Zdaje mi się, że ten temat był przerabiany na forum wielokrotnie i nikt ze starych wyjadaczy (ja nim nie jestem) już nie ma ochoty odpowiedzieć na Twoje pytanie. Dobrze jak byś się bardziej wysilił i poszukał w internetach więcej info. Podam parę linków które powinny pomóc w rozwiązaniu problemu. Normal mapy są trudnym tematem do ogranięcia ale na pewno dasz sobie z tym radę. PS bardzo ważne jest gdzie przeglądasz normal mapy tzn. silnikach graficznych czy viewportcie programu 3D. Pozdrawiam http://polycount.com/discussion/146667/a-practical-guide-on-normal-mapping-for-games https://www.youtube.com/results?search_query=xnormal+tutorial+
- [3ds MAX] UVWMap do 2d
- [3ds MAX] UVWMap do 2d
-
problem ze skrótem "Zoom Extents All Selected"
Sprawdź czy masz wyłączony keyboard shortcut override toggle. Jak zapisujesz skróty klawiszowe załaduj je ponownie. Zapisz sobie całą scenę jako maxstart , może to pomoże. Pozdrawiam.
- Robot 3d: Gepanzerte Birke
-
Głupi problem Keyshot
Witam uczę się Keyshota z tutoriali i dokumentacji. Towrze materiał i nie wiem gdzie się znajduje skalowanie w nodzie Brush. W wersji 6 jest to klarownie pokazane. Pozdrawiam
-
Wertex paint i nierówna siatka
możesz nałożyć floater i go pomalować. pozdrawiam
-
max 2013 znikajacy quick acces tollbar
Hej, miałem podobną sytuacje (max 2016 win 7 64) po aktualizacji windowsa. Zblokowałem system i wgrałem najnowsze pacze. Nie wiem co dotychczas próbowaliście. Może reset maxa by pomógł. Pozdrawiam.
m198891
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta