Skocz do zawartości

vxm

Members
  • Liczba zawartości

    72
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana vxm w dniu 3 Listopad 2024

Użytkownicy przyznają vxm punkty reputacji!

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    wrszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

vxm's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • Very Popular Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

137

Reputacja

  1. słodki jeżu, jakie to dobre jest co wrzucasz @SebastianSz, czuję podjarkę taką jak przed dinozarłami otwierając na conceptart . org teczki jakichś leszczy typu Andrew Jones albo inny Craig Mullins jak sobie wrzucali swoje bazgrołki. Nic konstruktywnego ani niekonstruktywnego nie mam do napisania, analizą światłocienia zajmuje się już doborowe towarzystwo 😄
  2. vxm

    SW x Alien

    yup, bardzo fajna robota od strony estetycznej, ale sporo dla dynamiki dałoby chociażby upozowanie poszczególnych trooperów w inny sposób. Obcym zresztą też by to pomogło- oni od biedy mogą wyglądać na biegnących, ale brakuje trochę uwypuklenia tego w detalu. Jakaś strużka śliny pod kątem, rozwarty pysk, czy rozmycie bardziej wynikające z ruchu niż z ogniskowej obiektywu? Scena sprawia wrażenie stand offu, gdzie wszyscy zastygli i w napięciu oczekują na wybuch akcji. Co w sumie też byłoby ciekawym pomysłem w kontekście zderzenia uniwersów, ale to z kolei wymagałoby lepszego podkreślenia w kompozycji, kadrze czy oświetleniu.
  3. vxm

    Lady Hellena

    świetnie wyszła, bardzo ładny detal. Miałeś tylko koncept do pracy, czy figurka sprzed remake'u zapewniła referencję do tych małych detali? ach, my bad, popatrzyłem po sklepie i znalazłem poprzednią 🙂 to tym większy szacunek, bo bardzo fajny detal wykręciłeś!
  4. Dzięki! Celne uwagi - miałem ochotę trochę nad tym posiedzieć, ale wyszło, że ostatecznie musiałem przeskakiwać na co innego po 2 dniach pracy, czyli odejmując spotkania i jakieś poboczne rozpraszajki, pewnie po 6-8h realnego ciapania obrazka. Te postacie to ofiary tego pośpiechu, bo miało ich nawet nie być i pewnie byłoby lepiej niż z nimi 🙂 kadr miał być ciaśniejszy i obejmować tylko bossa
  5. Zgoda co do dopasowania ambrazur- początkowo nawet miałem wersję z większymi, ale wówczas słabo mi się te armaty komponowały z macką, która idzie reliefem po kadłubie- poświęciłem dobrostan artylerzystów na rzecz looku 🙂
  6. Minione 2 lata miałem przyjemność pracować nad grą Rogue Waters- pomyślałem, że podzielę się kilkoma rzeczami zrobionymi przez ten czas. Pierwszy jest mood concept (mini)bossa frakcji przeciwnika- kombinowałem jak sprzedać coś nawiązującego do okresu, jednak nie będącego żadną konkretną nacją i ostatecznie zaprojektowaliśmy frakcję ziomków w kapeluszohełmach 🙂 Następne są 3 koncepty enviro: level taktyczny prezentujący scenkę dziejącą się na skałach o które rozbił się statek (refka dla Level Artystów), kolejne są 2 koncepty trybu strategicznego. Tryb ten wałkowałem chyba z rok pewnie koło 10 razy, to 2 spośród wielu podejść. Starałem się max pracy zrobić bezpośrednio w silniku i tylko trochę potem poddziabać w PS, żeby było coś do ogrywania. Kolejna jest scena, którą zmalowałem na szybko dość do menu głównego- zręby wyciągnąłem z Unity, namalowałem niebo, podmalowałem statek i wodę. Ostatnie 3 rendery do koncept statku pirackiego oraz syrenka. Statek miał być "pojechany", dlatego popuściłem nieco hamulce, całkiem możliwe, że nie dałoby się nim pływać.
  7. vxm

    Teczka 3D: Mortom

    Fajny plakat. Próbowałeś tekst wrzucić na płaszczyznę za stolikiem z Cromwellem? Fajnie mogłoby to podbić wrażenie głębi, które ewidentnie gra pierwsze skrzypce w pomyśle. Co do banera, to IMO chyba trochę zbyt dużo się dzieje i trochę brakuje jakiejś hierarchii w poszczególnych elementach.
  8. sprzątanko wjechało, zblokowałem sobie nogi, przymierzyłem rękawice, powoli do przodu 🙂
  9. mam bliźniaczki 5 miesięczne, spanie nie jest opcją 😄 dzięki!
  10. trochę to trwało, ale wymordowałem rękawice dla rycerzyka. Jeszcze brakuje sporo miłości rękawicy skórzanej, ale ją na razie przypauzowałem, bo walczą we mnie dwaj wilcy: jeden chce zrobić clay render dioramkę, drugi duma nad zrobieniem z tego postaci real-time. Oba wilki gadają z sensem, ale z moim czasem na dłubanie po godzinach jest tak krucho, że chyba tylko pierwsza opcja ma szansę kiedyś się ziścić. A ten długi wywód po to, żeby powiedzieć, że rękawice skończę, jak ułożę dłonie w potrzebne pozycje i dorzeźbię wtedy wszystko co potrzebne, o.
  11. Absolutne sztosiwo! I faktycznie, dla mnie bez kontekstu te ilustracje czytają się dobrze, także tym większe brawa!
  12. U mnie nic takiego się nie pojawiło, ALE dostałem trial dla Ver2 na 180dni. Bardzo długaśny trial! Czy to u nich standardowa praktyka, czy posiadaczy Ver1 tylko tak rozpieszczają?
  13. Jeżu słodki jak dobrze. Skrypt coś mi umierał po kilkudziesięciu sekundach i już pogodziłem się, że do końca życia będę używał 3 materiałów gleby, dwóch kamienia i jednego losowego pniaka do wszystkich swoich projektów
  14. Myślałem, że chcę, ale coś na co ja w ogóle nie zwracałem uwagi, jest w sumie istotne i chętnie bym poprawił za sugestiami osób w wątku. Pewnie w związku z tym, w tym wątku pojawią się update'y i zastanawiam się, czy do galerii to nie powinno trafić dopiero jak zaadresuję uwagi. W tej sytuacji, to jednak bardziej WIP niż skończona praca
  15. meh, piętrzy mi się kolejka zaczętych projektów 😄 @adek hej, czy jest możliwość, żeby ten wątek przenieść do wip, albo nawet dokleić do mojej teczki? @michalo z zetką jakoś się nie polubiłem, chyba podejście do poly modelingu było dla mnie jakieś dziwne i pewnie hajsowo na moje potrzeby to był overkill. Z perspektywy Coat mi dobrze posłużył, intensywnie używam, ale ma co najmniej tyle swoich głupotek co Zbrush, albo i więcej 🙂
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności