Skocz do zawartości

Skyrush

Members
  • Liczba zawartości

    308
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Skyrush w dniu 17 Październik 2021

Użytkownicy przyznają Skyrush punkty reputacji!

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    https://www.artstation.com/skyrush

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Skyrush's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/14)

  • Very Popular Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

274

Reputacja

  1. Tutaj działa to wszędzie, w outlinerze, node edytorze, viewporcie, itd
  2. Skyrush

    Bender optix linux

    Pewnie tak, na rtx 3060 12GB mam win10 cuda ~24.1sec optix ~17.6sec Testowałem na domyślnych ustawieniach plików.
  3. Skyrush

    Bender optix linux

    @MortomNo to może spróbuj linuxa, tak jak @dm_ wspominał linux mint powinien być łatwiejszy od debiana. Zawsze to kilka procent na klatce, a jak animacje to już w ogóle. Tak właśnie planuje wykorzystanie drugiego pc jako render slave. PS. sprawdziłem jeszcze raz i na win10 w scenie blender-3.5-splash.blend (do pobrania ze strony blender.org) win10 cuda ~33.5sec optix ~40.3sec linux cuda ~32.1sec optix ~38.3sec
  4. Skyrush

    Bender optix linux

    @Mortom ten gtx 980ti jest tak samo szybki, albo wolny jak r9 7950x, jeszcze raz to sprawdzę bo rzeczywiście dziwne te wyniki. Przy prostych scenach optix jest wolniejszy niż cuda. W scenach gdzie jest więcej promieni do przeliczenia podobno optix zyskuje przewagę.
  5. Skyrush

    Bender optix linux

    KUUURDE, działa Panowie, nie wiem jak, ale zainstalowałem pakiet libnvoptix1_560.35.05-1_amd64.deb, który znalazłem przeszukując roota w /var/cuda-repo-debian12-12-6-local i działa! Mam nadzieje że po reboocie dalej będzie śmigać xD Dziwne jest to, że w scenie blender-3.5-splash.blend, windows renderuje ją w ~31.7sec a linux ~39.6 używając optix...
  6. Skyrush

    Bender optix linux

    Jeszcze takie info sprzed 2 lat znalazłem Note this is an issue which can only be solved by NVidia, they have to change the license of the required OptiX headers (only the headers, not the SDK) to something compatible with blenders GPL-2.0 license. Currently, no distribution (Arch, openSUSE, Fedora, Debian and derivatives ...) can legally distribute a binary blender build incorporating OptiX. As blender is GPL-2.0 licensed, distributions have to provide all sources, including the OptiX header files. Redistributing the latter is strictly forbidden by NVidias license (only allowed redistribution is as part of a binary). czyli klasycznie złe korpo xD
  7. Skyrush

    Bender optix linux

    Spróbowałem, ale żadnego błędu nie wywala bo ustawieniu optix w preferencjach jest takie info, a render z automatu idzie na cpu. Konsola pusta. Oczywiście gpu wspiera optix co prawda gtx 980ti nie jest najnowszy, ale na windowsie i flatpaku działa, Wersja sterowników 560, cuda 12.2 Szkoda, że wszystkie pliki nvidii są rozrzucone po całym roocie, bo mógłbym sprawdzić co mają sterowniki zainstalowane w flatpaku. Jednym rozwiązaniem jakie znalazłem przeszukując internet jest skompilowanie blendera z optix własnoręcznie, ale jak to zrobić, oh boy
  8. Hej, chciałem się pobawić i nauczyć czegoś nowego. Udało mi się zainstalować sterowniki nvidii na debianie 12 i blender śmiga. Jest tylko jeden problem, nie działa rendering przy użyciu optix, cuda działa normalnie. Blender pobrany z blender.org i wypakowany. Zainstalowałem również flatpak i tam pobrałem blendera, o dziwo tam optix działa, ale jest dostępna tylko najnowsza wersja blendera, a chciałbym sobie np wybrać jakąś starszą wersję. Czy ktoś używa blendera na linuxie i ma, lub miał podobny problem?
  9. Kupuję dysk 10TB i pobieram wszystko jak leci 😆 tylko czy te 10TB starczy
  10. Warto dodać jeszcze "From Fab launch until the end of 2024, Megascans will be free for everyone under Fab's Standard License, for all engines and tools. When you acquire Quixel content on Fab - whether free or paid - you can use it forever." czyli trzeba przeklikać całą bibliotekę, żeby zaklepać sobie te assety xD
  11. A to celujecie tylko w rynek PL? Może trzeba napisać do firm, czy nie chciałyby się ogłaszać, z tego co widziałem to fool's theory sypnęło ogłoszeniami, warto zapytać.
  12. Fajnie że się rozwijacie. Przyznam, że tutaj na forum w wątku ogłoszeń o pracę dostałem pierwszą pracę przy przy poważniejszym projekcie a dokładnie cinematiku w Deep Blue, szkoda że tylko na 9 miesięcy i efektów jeszcze nie widziałem, więc nic nie mogę pokazać xD może szczęście znowu dopisze i gdzieś się wkręcę.
  13. Autodesk na zakupach, kupili system symulacji tłumów Golaem https://www.cgchannel.com/2024/08/autodesk-acquires-golaem/ Ciekawe, czy zintegrują to z mayą i bifrostem, czy tak to wrzucą jako plugin i gotowe, pora na csa xD
  14. To ja też dodam pytanko do Q&A 1. Jak robiłeś dronem zdjęcia tych klifów, czy to nagrany film i wycięte poszczególne klatki, czy klasyczne zdjęcia? 2. Jak Redshift udźwignął taką scenę, czy renderowałeś osobno pierwszy, drugi plan itd...?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności