Skocz do zawartości

Skyrush

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Skyrush odpowiedział Magda → na temat → Blender
    Jaka jest rozdzielczość textury displacement i czy textura ma 8, 16 czy 32 bity? i czy smooth shading jest na obiekcie?
  2. Skyrush odpowiedział Sok → na temat → Maya
    Może pokombinuj z tymi ustawieniami, Geometry generation, Classic Catmull Clark, itd.
  3. Skyrush odpowiedział Sok → na temat → Maya
    skala jest na 1,1,1 i czy historia jest usunięta z mesha?
  4. Może jakoś transferować ten ruch z conforma, przez dummy i jakiś constraint? może tam się da zablokować ruch w osiach.
  5. Skyrush odpowiedział polka dot → na temat → Work in progress (WIP)
    Nie prościej po prostu robić to na meshu, bez użycia krzywych? W blenderze mesh działa inaczej niż w innych softach, tutaj vertex, czy edge może istnieć bez potrzeby tworzenia facea. Możesz z rzutu górnego extrudować sobie vertexy i tak stworzyć ściany. Dokładne transformy masz w zakładce Item, tak jak @EthicallyChallenged pokazał. Bardziej proceduralnie zmienianie wysokości można ustawić przy pomocy geometry nodes. a jak nie potrzeba GN, to można zwyczajnie te edge zaznaczyć i wyextrudować klawisz E i snap do osi klawisz Z i wpisać daną wartość na klawiaturze numerycznej w lewym górnym rogu jest podgląd, a na dolnym pasku wszystkie skróty klawiszowe dla aktywnego narzędzia, w tym przypadku extrude a jak wolisz okienka to nad linią czasu pojawia się po użyciu narzędzia
  6. Tak samo max prawdopodobnie nigdy nie dostanie bifrosta, albo golema właśnie, żebyś musiał kupić oba softy. aaa nawet maya indie nie ma do tego dostępu, a już chciałem pochwalić AD xD Ja i tak czekam na Houdini 21
  7. Tak sobie oglądałem co tam nowego na kanale Autodesk Media & Entertainment odnośnie tych nowych wersji https://www.youtube.com/watch?v=rvxahXl9hUI&ab_channel=AutodeskMedia%26Entertainment i normalnie jak to zobaczyłem... praca w autodesk niszczy ludzi xDDD Może się nie wyspał...
  8. to chyba tylko na booleanie jest, nie wiem, czy maya ma coś podobnego jak volume remesh jak modyfikator w blenderze. Podoba mi się, że jest już jakiś "stack" operatorów, na razie tylko chyba dla boolean. Jak by zrobili taki operator stack jak było w xsi to by było super.
  9. Jedyna "nowość" do golaem. Fajnie, bo nie trzeba kupować, bo jest dołączony "za darmo", ciekawe, czy zostawią go tak jak xgen, czy może będą go rozwijać. Nie wiem, choć się domyślam ;)
  10. Tak naprawdę to czas pokarze jak będzie. W grach też zaczęło się od małych opłat za byle co, a teraz wszędzie mikrotransakcje ludzie sami na siebie założyli chomąto. Najprościej, będzie popyt, będzie podaż.
  11. No ale mają twór zwiastunopodobny za promil kosztów, które musieliby ponieść, żeby zrobić "pełnoprawny" cinematic. Ludzie i tak ponarzekają, będą protestować, a kasa i tak będzie się zgadzać dla twórców...
  12. Skyrush odpowiedział polka dot → na temat → Inne
    Jakiś czas temu też próbowałem wyciągnąć dane z OpenTopography, ale rozdzielczość 30m/piksel dawała słabe efekty. Ja tylko height mapę i ewentualnie kolor używałem przez ten addon do blendera (nie pamiętam nazwy). Chmury punktów nie używałem do tego. Do czego tyflow, tylko do "wpięcia" height mapy, czy też jakieś erozje i inne operatory? Tą 26GB chmurę punktów to pobierałeś gdzieś z internetu, czy własne?
  13. Skyrush odpowiedział Skyrush → na temat → Sculpting
    Siema, czy da radę w zbrushu zresetować dowolny parametr do domyślnej wartości tak jak to można zarobić w maxie albo blenderze. Np potrzebuję zresetować ustawienia narzędzia project, da się jakoś to zrobić? edit to chyba są domyślne ustawienia, ale tak czy inaczej, czy da się jakoś zresetować dany parametr?
  14. żebyśmy się nie pojawili w jakichś wiadomościach i żeby abw nie zapukało do @KLICEK i @adek szkoda żeby takie forum zniknęło

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności