Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Skyrush

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Neboj se, nikdo neví, kde bydlím w tym polskim :)
  2. o kurcze to 2 km ode mnie haha takie rzeczy zaraz za oknem
  3. Za każdym razem jak wychodzi nowa wersja hudego, to czuję się jakby święta przyszły wcześniej xD
  4. Skyrush odpowiedział Magda → na temat → Blender
    Jaka jest rozdzielczość textury displacement i czy textura ma 8, 16 czy 32 bity? i czy smooth shading jest na obiekcie?
  5. Skyrush odpowiedział Sok → na temat → Maya
    Może pokombinuj z tymi ustawieniami, Geometry generation, Classic Catmull Clark, itd.
  6. Skyrush odpowiedział Sok → na temat → Maya
    skala jest na 1,1,1 i czy historia jest usunięta z mesha?
  7. Może jakoś transferować ten ruch z conforma, przez dummy i jakiś constraint? może tam się da zablokować ruch w osiach.
  8. Skyrush odpowiedział polka dot → na temat → Work in progress (WIP)
    Nie prościej po prostu robić to na meshu, bez użycia krzywych? W blenderze mesh działa inaczej niż w innych softach, tutaj vertex, czy edge może istnieć bez potrzeby tworzenia facea. Możesz z rzutu górnego extrudować sobie vertexy i tak stworzyć ściany. Dokładne transformy masz w zakładce Item, tak jak @EthicallyChallenged pokazał. Bardziej proceduralnie zmienianie wysokości można ustawić przy pomocy geometry nodes. a jak nie potrzeba GN, to można zwyczajnie te edge zaznaczyć i wyextrudować klawisz E i snap do osi klawisz Z i wpisać daną wartość na klawiaturze numerycznej w lewym górnym rogu jest podgląd, a na dolnym pasku wszystkie skróty klawiszowe dla aktywnego narzędzia, w tym przypadku extrude a jak wolisz okienka to nad linią czasu pojawia się po użyciu narzędzia
  9. Tak samo max prawdopodobnie nigdy nie dostanie bifrosta, albo golema właśnie, żebyś musiał kupić oba softy. aaa nawet maya indie nie ma do tego dostępu, a już chciałem pochwalić AD xD Ja i tak czekam na Houdini 21
  10. Tak sobie oglądałem co tam nowego na kanale Autodesk Media & Entertainment odnośnie tych nowych wersji https://www.youtube.com/watch?v=rvxahXl9hUI&ab_channel=AutodeskMedia%26Entertainment i normalnie jak to zobaczyłem... praca w autodesk niszczy ludzi xDDD Może się nie wyspał...
  11. to chyba tylko na booleanie jest, nie wiem, czy maya ma coś podobnego jak volume remesh jak modyfikator w blenderze. Podoba mi się, że jest już jakiś "stack" operatorów, na razie tylko chyba dla boolean. Jak by zrobili taki operator stack jak było w xsi to by było super.
  12. Jedyna "nowość" do golaem. Fajnie, bo nie trzeba kupować, bo jest dołączony "za darmo", ciekawe, czy zostawią go tak jak xgen, czy może będą go rozwijać. Nie wiem, choć się domyślam ;)
  13. Tak naprawdę to czas pokarze jak będzie. W grach też zaczęło się od małych opłat za byle co, a teraz wszędzie mikrotransakcje ludzie sami na siebie założyli chomąto. Najprościej, będzie popyt, będzie podaż.
  14. No ale mają twór zwiastunopodobny za promil kosztów, które musieliby ponieść, żeby zrobić "pełnoprawny" cinematic. Ludzie i tak ponarzekają, będą protestować, a kasa i tak będzie się zgadzać dla twórców...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.