Skocz do zawartości

Skyrush

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Tak naprawdę to czas pokarze jak będzie. W grach też zaczęło się od małych opłat za byle co, a teraz wszędzie mikrotransakcje ludzie sami na siebie założyli chomąto. Najprościej, będzie popyt, będzie podaż.
  2. No ale mają twór zwiastunopodobny za promil kosztów, które musieliby ponieść, żeby zrobić "pełnoprawny" cinematic. Ludzie i tak ponarzekają, będą protestować, a kasa i tak będzie się zgadzać dla twórców...
  3. Skyrush dodał odpowiedź w temacie → w Inne
    Jakiś czas temu też próbowałem wyciągnąć dane z OpenTopography, ale rozdzielczość 30m/piksel dawała słabe efekty. Ja tylko height mapę i ewentualnie kolor używałem przez ten addon do blendera (nie pamiętam nazwy). Chmury punktów nie używałem do tego. Do czego tyflow, tylko do "wpięcia" height mapy, czy też jakieś erozje i inne operatory? Tą 26GB chmurę punktów to pobierałeś gdzieś z internetu, czy własne?
  4. Skyrush odpowiedział Skyrush → na odpowiedź w temacie → Sculpting
    Siema, czy da radę w zbrushu zresetować dowolny parametr do domyślnej wartości tak jak to można zarobić w maxie albo blenderze. Np potrzebuję zresetować ustawienia narzędzia project, da się jakoś to zrobić? edit to chyba są domyślne ustawienia, ale tak czy inaczej, czy da się jakoś zresetować dany parametr?
  5. żebyśmy się nie pojawili w jakichś wiadomościach i żeby abw nie zapukało do @KLICEK i @adek szkoda żeby takie forum zniknęło
  6. Jak wstawi zdj monitora z forum, z dzisiejszą datą to skisnę
  7. przeszliśmy od rozwiązywania problemów grafiki, do przecinania pępowiny
  8. no i wiemy z czyjego modelu korzysta xDDD
  9. no co? odpowiedzialny młody tata xD
  10. Skyrush odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Komentarze, propozycje ...
  11. Skyrush odpowiedział gryzon → na odpowiedź w temacie → Blender
    Tutaj działa to wszędzie, w outlinerze, node edytorze, viewporcie, itd
  12. Skyrush odpowiedział Skyrush → na odpowiedź w temacie → Blender
    Pewnie tak, na rtx 3060 12GB mam win10 cuda ~24.1sec optix ~17.6sec Testowałem na domyślnych ustawieniach plików.
  13. Skyrush odpowiedział Skyrush → na odpowiedź w temacie → Blender
    @MortomNo to może spróbuj linuxa, tak jak @dm_ wspominał linux mint powinien być łatwiejszy od debiana. Zawsze to kilka procent na klatce, a jak animacje to już w ogóle. Tak właśnie planuje wykorzystanie drugiego pc jako render slave. PS. sprawdziłem jeszcze raz i na win10 w scenie blender-3.5-splash.blend (do pobrania ze strony blender.org) win10 cuda ~33.5sec optix ~40.3sec linux cuda ~32.1sec optix ~38.3sec
  14. Skyrush odpowiedział Skyrush → na odpowiedź w temacie → Blender
    @Mortom ten gtx 980ti jest tak samo szybki, albo wolny jak r9 7950x, jeszcze raz to sprawdzę bo rzeczywiście dziwne te wyniki. Przy prostych scenach optix jest wolniejszy niż cuda. W scenach gdzie jest więcej promieni do przeliczenia podobno optix zyskuje przewagę.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności