-
Drobniejsze newsy, ciekawostki, misc
- Drobniejsze newsy, ciekawostki, misc
Neboj se, nikdo neví, kde bydlím w tym polskim :)- Drobniejsze newsy, ciekawostki, misc
o kurcze to 2 km ode mnie haha takie rzeczy zaraz za oknem- Sidefx Houdini 21
Za każdym razem jak wychodzi nowa wersja hudego, to czuję się jakby święta przyszły wcześniej xD- Nakladanie tekstury
Jaka jest rozdzielczość textury displacement i czy textura ma 8, 16 czy 32 bity? i czy smooth shading jest na obiekcie?- VRayEdges map (clay wireframe render)
Może pokombinuj z tymi ustawieniami, Geometry generation, Classic Catmull Clark, itd.- VRayEdges map (clay wireframe render)
skala jest na 1,1,1 i czy historia jest usunięta z mesha?- IK HI Solver - jak wygiąć "kolano" w druga stronę
Może jakoś transferować ten ruch z conforma, przez dummy i jakiś constraint? może tam się da zablokować ruch w osiach.- wip - blender
Nie prościej po prostu robić to na meshu, bez użycia krzywych? W blenderze mesh działa inaczej niż w innych softach, tutaj vertex, czy edge może istnieć bez potrzeby tworzenia facea. Możesz z rzutu górnego extrudować sobie vertexy i tak stworzyć ściany. Dokładne transformy masz w zakładce Item, tak jak @EthicallyChallenged pokazał. Bardziej proceduralnie zmienianie wysokości można ustawić przy pomocy geometry nodes. a jak nie potrzeba GN, to można zwyczajnie te edge zaznaczyć i wyextrudować klawisz E i snap do osi klawisz Z i wpisać daną wartość na klawiaturze numerycznej w lewym górnym rogu jest podgląd, a na dolnym pasku wszystkie skróty klawiszowe dla aktywnego narzędzia, w tym przypadku extrude a jak wolisz okienka to nad linią czasu pojawia się po użyciu narzędzia- Drobniejsze newsy, ciekawostki, misc
Tak samo max prawdopodobnie nigdy nie dostanie bifrosta, albo golema właśnie, żebyś musiał kupić oba softy. aaa nawet maya indie nie ma do tego dostępu, a już chciałem pochwalić AD xD Ja i tak czekam na Houdini 21- Drobniejsze newsy, ciekawostki, misc
Tak sobie oglądałem co tam nowego na kanale Autodesk Media & Entertainment odnośnie tych nowych wersji https://www.youtube.com/watch?v=rvxahXl9hUI&ab_channel=AutodeskMedia%26Entertainment i normalnie jak to zobaczyłem... praca w autodesk niszczy ludzi xDDD Może się nie wyspał...- Drobniejsze newsy, ciekawostki, misc
to chyba tylko na booleanie jest, nie wiem, czy maya ma coś podobnego jak volume remesh jak modyfikator w blenderze. Podoba mi się, że jest już jakiś "stack" operatorów, na razie tylko chyba dla boolean. Jak by zrobili taki operator stack jak było w xsi to by było super.- Drobniejsze newsy, ciekawostki, misc
Jedyna "nowość" do golaem. Fajnie, bo nie trzeba kupować, bo jest dołączony "za darmo", ciekawe, czy zostawią go tak jak xgen, czy może będą go rozwijać. Nie wiem, choć się domyślam ;)- ARK: Aquatica - zwiastun z GDC 2025 - nic gorszego dzisiaj nie zobaczycie!
Tak naprawdę to czas pokarze jak będzie. W grach też zaczęło się od małych opłat za byle co, a teraz wszędzie mikrotransakcje ludzie sami na siebie założyli chomąto. Najprościej, będzie popyt, będzie podaż.- ARK: Aquatica - zwiastun z GDC 2025 - nic gorszego dzisiaj nie zobaczycie!
No ale mają twór zwiastunopodobny za promil kosztów, które musieliby ponieść, żeby zrobić "pełnoprawny" cinematic. Ludzie i tak ponarzekają, będą protestować, a kasa i tak będzie się zgadzać dla twórców... - Drobniejsze newsy, ciekawostki, misc
Powiadomienie o plikach cookie
Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności