-
ARK: Aquatica - zwiastun z GDC 2025 - nic gorszego dzisiaj nie zobaczycie!
Tak naprawdę to czas pokarze jak będzie. W grach też zaczęło się od małych opłat za byle co, a teraz wszędzie mikrotransakcje ludzie sami na siebie założyli chomąto. Najprościej, będzie popyt, będzie podaż.
-
ARK: Aquatica - zwiastun z GDC 2025 - nic gorszego dzisiaj nie zobaczycie!
No ale mają twór zwiastunopodobny za promil kosztów, które musieliby ponieść, żeby zrobić "pełnoprawny" cinematic. Ludzie i tak ponarzekają, będą protestować, a kasa i tak będzie się zgadzać dla twórców...
-
CloudCompare laszip error
Jakiś czas temu też próbowałem wyciągnąć dane z OpenTopography, ale rozdzielczość 30m/piksel dawała słabe efekty. Ja tylko height mapę i ewentualnie kolor używałem przez ten addon do blendera (nie pamiętam nazwy). Chmury punktów nie używałem do tego. Do czego tyflow, tylko do "wpięcia" height mapy, czy też jakieś erozje i inne operatory? Tą 26GB chmurę punktów to pobierałeś gdzieś z internetu, czy własne?
-
ZBrush to i owo
Siema, czy da radę w zbrushu zresetować dowolny parametr do domyślnej wartości tak jak to można zarobić w maxie albo blenderze. Np potrzebuję zresetować ustawienia narzędzia project, da się jakoś to zrobić? edit to chyba są domyślne ustawienia, ale tak czy inaczej, czy da się jakoś zresetować dany parametr?
-
Efekt WIELOWARSTWOWY - przesuwanie belki, połączone z odsłanianiem warstw.
żebyśmy się nie pojawili w jakichś wiadomościach i żeby abw nie zapukało do @KLICEK i @adek szkoda żeby takie forum zniknęło
-
Efekt WIELOWARSTWOWY - przesuwanie belki, połączone z odsłanianiem warstw.
- Efekt WIELOWARSTWOWY - przesuwanie belki, połączone z odsłanianiem warstw.
Jak wstawi zdj monitora z forum, z dzisiejszą datą to skisnę- Efekt WIELOWARSTWOWY - przesuwanie belki, połączone z odsłanianiem warstw.
- Efekt WIELOWARSTWOWY - przesuwanie belki, połączone z odsłanianiem warstw.
no i wiemy z czyjego modelu korzysta xDDD- Efekt WIELOWARSTWOWY - przesuwanie belki, połączone z odsłanianiem warstw.
no co? odpowiedzialny młody tata xD- Max3D 2020 - Komentarze i uwagi
- Jak znaleźć w Outlinerze/Explorerze
- Bender optix linux
Pewnie tak, na rtx 3060 12GB mam win10 cuda ~24.1sec optix ~17.6sec Testowałem na domyślnych ustawieniach plików.- Bender optix linux
@MortomNo to może spróbuj linuxa, tak jak @dm_ wspominał linux mint powinien być łatwiejszy od debiana. Zawsze to kilka procent na klatce, a jak animacje to już w ogóle. Tak właśnie planuje wykorzystanie drugiego pc jako render slave. PS. sprawdziłem jeszcze raz i na win10 w scenie blender-3.5-splash.blend (do pobrania ze strony blender.org) win10 cuda ~33.5sec optix ~40.3sec linux cuda ~32.1sec optix ~38.3sec- Bender optix linux
@Mortom ten gtx 980ti jest tak samo szybki, albo wolny jak r9 7950x, jeszcze raz to sprawdzę bo rzeczywiście dziwne te wyniki. Przy prostych scenach optix jest wolniejszy niż cuda. W scenach gdzie jest więcej promieni do przeliczenia podobno optix zyskuje przewagę. - Efekt WIELOWARSTWOWY - przesuwanie belki, połączone z odsłanianiem warstw.
Powiadomienie o plikach cookie
Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności