Skocz do zawartości

dm_

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. dm_ odpowiedział limbo → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Ten zamknięty rękaw przy prawej ręce bardzo się rzuca w oczy, przez co na początku myślałem, że postać nie ma dłoni. Ale da się ją znaleźć jak się poszuka.
  2. dm_ odpowiedział Xaia → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Dla mnie Druid jest ok, co prawda jest mocno zmieniony względem oryginału, ale nowy przypomina mi lwa z twarzy i dobrze to współgra z jego powiązaniem z przyrodą. To byłoby całościowo akceptowalne, chociaż kierunek w którym poszli z designem Amazonki i tak jest dla mnie gorszy niż oryginalny. Z twarzy to jest kobieta-rycerz do ciężkiej zbroi a nie zadziorna łuczniczka uderzająca z dzidy kiedy trzeba.
  3. dm_ odpowiedział Xaia → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Te wszystkie designy postaci z Diablo II: Resurrected nie licząc Druida i Nekromanty (ale jego nie dało się spieprzyć) są beznadziejne. W oryginale to byli młodzi poszukiwacze przygód, pełni energii i wigoru, a w najnowszej wersji każdy z nich wygląda jak szeregowy robotnik w XIX wiecznej fabryce po całym tygodniu pracy, zmęczony życiem przed 40. Fakt, "minęło" 20 lat ale bez przesady.
  4. dm_ odpowiedział w8jek → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Twój raz w roku lepszy niż 100/dzień wygenerowane wiadomo jak.
  5. dm_ odpowiedział Skyrush → na odpowiedź w temacie → Blender
    Jak zadziałał na Flatpaku to karta jest OK, problem jest ewidentnie w braku pakietów do jego obsługi, które jak widać są dostarczane w kontenerze flatpakowym.
  6. dm_ odpowiedział Skyrush → na odpowiedź w temacie → Blender
    Skoro działa wersja z flatpaka, a ze strony nie to znaczy, że brakuje Ci jakichś pakietów dotyczących Optixa. Jakby co to ja nie wiem których, ale być może dostaniesz takie info jak odpalisz Blendera z terminala i włączysz cokolwiek związanego z Optixem, wtedy informacja o brakującym pakiecie może pojawić się jako error w terminalu. Ideą Flatpaka jest generalnie to, że aplikacje dostarczone przez niego są skonteneryzowane i zawierają już w sobie wszystkie niezbędne pakiety, więc bardzo ułatwiają rozwiązywanie zależności kosztem miejsca na dysku. Tak poza tym wg mnie Debian to średni wybór dla grafiki 3D chyba że pod starsze werjse, bo ta dystrybucja jest znana ze swojej stabilności osiąganej poprzez bardzo ostrożne wprowadzanie nowości. Jeśli to ma być debiano-podobny to na pewno na Ubuntu i Mint byłoby prościej.
  7. dm_ odpowiedział ewon → na odpowiedź w temacie → Hardware
    W sumie to nie potrzebujesz WSLa żeby dobrać się do Vima. Można go po prostu zainstalować w Windowsie albo jako plugin do edytorów tekstu jak np. VS Code. Oczywiście nie żebym odradzał z przechodzenia na ciemną stronę mocy (czyli z Linuksa jako OS).
  8. dm_ odpowiedział ewon → na odpowiedź w temacie → Hardware
    @kengi Co tam robisz ciekawego w Vimie na WSL? To chyba niezbyt popularna opcja w CGI.
  9. dm_ odpowiedział SebastianSz → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Jeszcze pomęczę, o co chodzi z matką z dzieckiem (?)? Coś im grozi ze strony tego kolesia na koniu najbliżej nich?
  10. dm_ odpowiedział KLICEK → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Obrzydliwe, 10/10
  11. dm_ odpowiedział SebastianSz → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Rola tego wilkopodobnego stwora jest dla mnie niejasna. On został upolowany? Bo równie dobrze można wywnioskować że latał sobie z tymi strażnikami po lesie ale się zmęczył i teraz odpoczywa. A ten koleś z dzidą za nim zaraz zadźga matkę z dzieckiem. Musiałbyś chyba wyjaśnić zamysł.
  12. dm_ odpowiedział benton → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Istnieje jeszcze ten tutorial? Kompletnie do niczego mi się nie przyda, ale zerknąłbym.
  13. dm_ odpowiedział Mortom → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Jest lepiej zdecydowanie, wiem na co się gapić i nie jest to ten czarny covid sprytnie ukryty na tle czarnego dymu, którego miałem nie zauważyć ale nie dałem się zwieść. Dla mnie wygrywa górny obrazek, prostszy i nie przekombinowany. Co to są te ogniste wystrzały niczym z blasterów w formie jasnych płaskich linii? Wystrzały z karabinku maszynowego? One rzeczywiście tak magicznie wyglądają?
  14. dm_ odpowiedział Mortom → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Przede wszystkim wywal te covidy w lewym dolnym rogu, serio będzie lepiej bez nich. Wyszły najsłabiej w całej scenie i to jest coś co niepotrzebnie skupia uwagę. Zamiast skupiać się na podziwaniu samolotów i scenerii zostaje mi w głowie ich słaby obraz. Jakby co to nie znam się na kompozycji ale tak jak pisze @kengi ona tutaj leży, ja np. jak na dłoni widzę że jest tutaj kilka rzeczy walczących o uwagę i jedną z nich jest ten nieszczęsny wirus w lewym dolnym rogu. I tak jak przedmówcy wspomnieli skończ z tym samobiczowaniem bo w Twoim poście to akurat było najsłabsze. Ta praca nie jest dramatyczna, ona jest dobra, z co najmniej kilkoma wadami i mimo tego wciąż dobra. Ale żeby aż tak lamentować od pierwszego zdania to przesada, śmierdzi to jakimś błaganiem o atencję i pogłaskaniem po głowie, ale o to będzie ciężko.
  15. dm_ odpowiedział JohnZi → na odpowiedź w temacie → Galeria
    Wszystko wyszło fantastycznie, przede wszystkim enviro. Jak za pierwszym razem oglądałem to myślałem że postać ludzka jest trochę zbyt szywna i manekinowata w swoich ruchach, ale to musiało być jakieś złudne uczucie bo już tego nie odczuwam.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności