-
scena 3d: Losing altitude
Oj jak bardzo dawno mnie nie było na forum.
-
[FD] Dick Tracy 3000
Na razie jeszcze bez "story" ale zamysł jest taki, żeby oddać hołd Dickowi Tracy. W tej wersji będzie to DT3K.
-
Max /Maya / Softimage / 2014
Zobaczyłem nowe ceny softu Autodesku i umarłem. Ponad 20 tys za licencję. Naprwdę zaczynam co raz mocniej kochać Blederka. Brawo AUTODESK, gratulacje!
-
Objekt 3d: Customowy vintage motor :)
Był już w W.I.P jako test shaderów. A teraz inna wersja tego samego motorka w innej scenerii. Dużo tutaj foto manipulacji, bo tylko motorek jest obiektem 3d.
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
No własnie kurcze jak się przyglądam pinterestom i innym ścierwom typu inspire me now, to widzę, że prezentowanie motorów, czy w ogóle motoryzacji coraz częściej odchodzi od norm, typu asfalt itp. A często można właśnie zobaczyć prezentacje na drewnie, w oderwaniu od "naturalnego środowiska" modelu.
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
Testy lakieru, chromów i nowych ustawień mentala (model mój).
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
Kolejny test głównie drewna. Staram się wyciągnąć jak najwięcej z Mentala. Model oczywiście jak zwykle mój.
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
trening wszystkiego (ale to wszystkiego) max i mental
-
Obiekt 3d: zegarek fossil
Robota do portfolio. [ATTACH=CONFIG]86606[/ATTACH]
-
problem z renderingiem animacji w menta lray'u (migotanie)
Moim zdaniem masz problem z dość powszechnym przy mentalu flickeringu. A tutaj rozwiązanie
-
Szybkie odpowiedzi na proste pytania. Blender Q&A
Renderowane na blender render engine, a pliczek zapodam jutro, bo to małe co nieco z pracy.
-
Szybkie odpowiedzi na proste pytania. Blender Q&A
To jest czystej wody polymodeling z boxa do zajączka :)
-
Szybkie odpowiedzi na proste pytania. Blender Q&A
Chodzi o to co mu się n a głowie zrobiło. Ręce mają celowo dodanego loopa, co by wyglądało ostrzej.
-
Szybkie odpowiedzi na proste pytania. Blender Q&A
Siedzę sobie w pracy trzaskam kolejną figurkę. Puszczam F12 i widzę coś dziwnego. O co chodzi z tymi facami, które są widoczne na renderku po mimo użycia smooth i SS ? BTW renderuję na internalu a na scenia mam trzy area lighty. [ATTACH=CONFIG]84865[/ATTACH]
-
Pojazd 3d: Pomarańczowe szaleństwo
Poprawiony zgodnie z zaleceniami. Dłuższa ogniskowa plus poprawione (wyostrzone) krawędzie.
Simple_man
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta