- Artur Owśnicki - Demoreel 2024
- Anioły
- Anioły
-
Oferty pracy dla grafików - nowy serwis jobs.max3d.pl
O super że taka strona powstała 😄 Właśnie szukam swojej pierwszej pracy w gamedevie, może się uda tam znaleźć
-
Teczka 3d: Wraniak
https://www.artstation.com/artwork/elGoLP no i wydany 🙂 Tak na przyszłość, dobrze sobie layout stworzyłem? Warto takie rzeczy zamieszczać jak tekstury? I jak tak, to czy w taki sposób jak ja to zrobiłem, czy może inaczej jeszcze Po tym projekcie wracam mocno do anatomii i tworzenia ciuchów w marvelousie I się zobaczy co dalej No i waszym zdaniem, nadaje się do roboty? Wysyłać śmiało cv? Czy dalej wstyd? Bo w branży nie pracuje, a chciałbym bo lubie to kurcze robić
-
Teczka 3d: Wraniak
- Teczka 3d: Wraniak
Takie pytanie które miałbym od razu do tego, to roughness mapa do skóry szczura, na co powinien zwrócić uwage jak zrobić i tak dalej, Bo obecnie wyglada tak- Teczka 3d: Wraniak
Wracam do was z oteksturowanym szczurkiem Są to po prostu screeny z viewportu paintera, ostateczne rendery zrobie też w painterze. Chciałbym was zapytać jak się wam podoba co mógłbym jeszcze zmienić, czy low poly jest poprawne? I czy uvki są okej? Jak chcielibyscie zobaczyć coś dokładniej to piszcie, moge też plik substancowy wrzucić- Teczka 3d: Wraniak
Git tak jak myślałem, trzeba grindować, jakby nie było to uczę się dopiero od dwóch lat, gdzie musiałem się wdrożyć do całego pipeline'u tworzenia postaci do gierek. Teraz mniej wiecej ogarniam jak się to robi więc pozostaje doskonalić się w anatomii- Teczka 3d: Wraniak
Tak btw. Ma ktoś jakieś rady jak stać się lepszym w anatomii? Wiadomo trzeba rzeźbić (dużo, baaardzo dużo) z refkami i książkami anatomy for sculptors, ale czy są jeszcze jakieś sposoby żeby przyspieszyć nauke. Obejrzałem sporo kursów anatomicznych wyrzeźbiłem, już sporo rzeczy dla ćwiczeń, ale ciągle czuje i widzę że no nie jest to co bym chciał robić 😞 Ostatnio zacząłem się uczyć rysować, bo wszedłem w 3d bez wcześniejszej nauki rysowania, pewnie to w jakiś sposób pomoże ale no nie wiem 😕- Teczka 3d: Wraniak
Bez pluginu, łapa podzielona slicecurve na polygrupy a grubość nadana panel loopsem, oczywiście wcześniej jeszcze zremeshowane i jakoś tam próbowałem porobić żeby to lepiej wygladało. Co do szmatek to rzeźbiłem z ręki, żałuje że nie symulowałem w marvelous designerze, ale tak sobie postanowiłem na ten projekt że będę ciuch rzeźbił. Co do samej symulacji w zbrushu to coś tam próbowałem, ale gorzej to wygladało niż teraz, więc coś pewnie źle robiłem xd Wszedłem w wiekszy detal, więc raczej zmieniać nic niestety już nie będę- Teczka 3d: Wraniak
Jednak ostatecznie poszedłem troche inaczej niż z refki, bo widziałem na instagramie że ktoś już z tej refki robił i zrobił zajebiście, nie to co ja Kappa Więc no obecnie to tak wyglada, chyba jest to maks moich możliwości obecnych 😞 Myśle że jeżeli chodzi o główne i drugie formy, to już nic zmieniać nie będę, może nogi bo mnie mocno bolą, chociaż pewnie i tak mi się nie uda jakoś ich super zrobić xd kolejna rzecz to detalowanie i potem będę się zabierał za retopo i teksturki i zobaczymy co z tego wyjdzie- Teczka 3d: Wraniak
- Teczka 3d: Wraniak
@michalo dzięki za wskazówki Chciałbym żeby jak najbardziej jak to jest możliwe (dla mnie xd) przypominał szczura z refki, spróbuje go poprawić i wrzuce później co naskrobałem- Teczka 3d: Wraniak
- Teczka 3d: Wraniak
Powiadomienie o plikach cookie
Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności