-
Finished 2D - Purge - speed paintings
Aż ciężko uwierzyć w ten czas per praca :) Bardzo podoba mi się piąty set. http://balloontree.com/show/purge_set05.jpg Możesz udostępniać większe wersje prac? Chętnie wrzuciłbym pierwszy z piątego setu na tapetę :)
-
Gdzie obecnie pracujemy(GameDev)?!
Techland (Wrocław) SzU :)
-
Sceny 3D:Matte Painting, kadry z krótkiego filmu Adevale2313
Właśnie też do końca nie czaję ale może wyjaśnisz kiedyś :P Co tu dużo gadać, jeśli dotychczasowa praca nie przybliżała Cię do wymarzonego celu i jeśli masz teraz warunki by to nadrobić, to działaj!
-
Sceny 3D:Matte Painting, kadry z krótkiego filmu Adevale2313
Synuś - to samo zauważyłem, taki wybiedzony ruch oporu, niepewny jutra... Norden trzymam kciuki.
-
Techdemo: Chrome Engine 4 / Call of Juarez: Bound in Blood
Jak najbardziej :)
-
Techdemo: Chrome Engine 4 / Call of Juarez: Bound in Blood
Z tego co widzę na różnych portalach, ludziska domagają się Elder Scrolls V na tym enginie :D Co do wątlpliwości - filmik to żadna ściema, jedyna różnica techniczna między tym demem a CoJem2 to zasięgi LODów. CoJ2 ma bardzo agresywny LOD-ing żeby pośmigać bez zacinki na konsolach (z AI, fizyką części elementów itp.). A ludzie potem piszą że na swoich PC-tach mają 80-100 fps :) 1nS -> Faktycznie zapomniałem, Adrian Sikora poruszył resztę zwierzaków i wóz :)
-
Techdemo: Chrome Engine 4 / Call of Juarez: Bound in Blood
Dzięki wszystkim. Cieszymy się że demo i gra się podobają :) Edytor jest bardzo fajny (pracuję w nim ponad rok i jeszce nie zwariowałem :)) , co najważniejsze dla nas w firmie - ciągle ulepszany (podobnie jak i sam engine). To naprawdę duża zaleta posiadać na miejscu programistów którzy są w stanie w tym grzebać i się połapać. Co do tego jak chodzi Coj2, oprócz optymalizacji samego silnika, dochodzi całe know-how, czyli jak robić assety i jak przygotowywać levele. Kusanagi > takie pytania proszę kierowć do naszego PR :)
-
Techdemo: Chrome Engine 4 / Call of Juarez: Bound in Blood
Witam Miałem przyjemność przygotować techdemo Chrome Engine 4, zasilającego Call of Juarez: Bound in Blood. Engine można odpalić na PC, XBOXie360 i PS3 i najlepiej nadaje się on do odwzorowania otwartych przestrzeni. LINK: Moja praca w filmiku to koncepcja co i jak pokazujemy, ustawienie krajobrazu na całej trasie przelotu kamery, oświetlenie i kolory, skrypt wyglądu rzeczki, ruch kamery i ożywienie pająka :) Muzyka: Paweł Błaszczak. Góry w tle wymodelował i oteksturował Piotrek Wojtas. Autorów reszty modeli nie wymienię gdzyż w tej chwili nie wiem kto co akurat wykonał, ale można zajrzeć do creditsów CoJa2 :)
-
Game Art : Newsy ze swiata Game-Dev'u & nowe gry
Ej no co, każdy w ciągu ostatnich 2-3 lat wysłuchiwał jakie to niektóre polskie gry będą super, dajcie się i nam pochwalić! :D Nielot pokazałbyś trailery (było ich już sporo) a nie tylko jakieś gierki :P http://www.gametrailers.com/game/call-of-juarez-bound-in-blood/10693
-
finished 2D:Call of Juarez (bound in blood)
Gratuluję okładki :) Fajnie że tyle na niej podmalowałeś.
-
Finished 2d: Egipt
Gratuluję ukończenia :) Pochwal się i napisz kiedy i gdzie możemy to na własne oczy zobaczyć :>
-
Mapa: fy_henhouse
A te kostki siana to zatrzymują kule? :D
-
Screeny: Projekty z IG
Jak na grę BO - bardzo ponure oświetlenie. Więcej życia i radości! Za to gameplay może być przyjemny o ile sterowanie będzie wygodne :)
-
Game Art - Zasady
A jak tytułować tematy z ustawionymi scenkami, screenami?
-
Teczka 2d: Waldek!
Temu potworowi na 3 od końca widać pisiora!
SzU
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta