-
Wiz: BB Kitchen
Cześć! Jako że minęło już całkiem sporo czasu od ostatniego razu kiedy to pokazywałem którąś ze swoich prac, pora to zmienić!:) Wizka kuchni, dłubana wieczorami przez ostatnie 2 tygodnie - czysto prywatnie i totalnie dla przyjemności! Pozdrawiam!
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
o widze, że komuś tutaj jeszcze za mało krzaczorów;) wyszło super!
-
Zestaw PC: 5000zl
zdecydowanie odradzam zasilacz niemodularny, który polecił skalpel - sam z takiego korzystam, z tym że moc 100w większa i jest to katorga, pod trzech miesiącach zaczął piszczeć w stresie, w tej chwili to praktycznie cały czas...
-
Błąd na forum? - 2020
Adku, nie wiem czy problem dotyczy tylko mnie jednak od jakichś 3 tygodni zostaję automatycznie wylogowywany z forum po około 15-20 minutach bezczynności. Sytuacja powtarza się zarówno w mobilnej wersji Chrome'a jak i komputerowej, oczywiście mam włączone zapamiętywanie logowania a problem dotyczy jedynie forum max3d. Możliwe? :) Pozdrawiam!
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
ode mnie na wieczór szybki test mapek... Pozdrawiam
-
Proszę o wskazówki
pełno tego w internetach chociażby tutaj:) LINK
-
Pass Vray zdepth i EXR a TGA
Chyba najrozsądniej skorzystać z metody którą przytoczył deshu, aczkolwiek ja bym po prostu zrobił to na dwie mapy zdepth:) pierwsza odniesie się do 1-planu a druga do 3. Albo prościej! Centrujesz z depth tylko na drugi plan i invert w lens effect:) pozdrawiam
-
[POJAZD3d] Alfa Romero 159
hmm... mówisz, że modelujesz z bazy (która z założenia powinna być prosta i nieskomplikowana), a Twój model posiada siatkę bardziej zagęszczoną niż model, który został przygotowany na kilka lat zanim modelowanie "z bazy" stało się popularne:) To powinno dać do myślenia i należało by jeszcze raz zdecydować, którą drogę modelowania obierzesz. POLECAM LINK Pozdrawiam
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
1. a jakie jest pytanie, jeżeli chodzi o to jak to zmapować - podobnie jak z siedzeniem - zaznaczasz krawędzie, convert to seems i relax 2. pamiętaj, że na drewnie w nogach masz inny kąt padania światła, na podłodze wszystko zależy od reflect mapy, po odbiciach krzesła wygląda jakby w ogóle jej nie było, ale jeżeli masz mapę b/w możesz pobawić się ustawieniami rgb lub zwiększyć różnice pomiędzy b/w w Color Map (to wszystko tyczy się ustawień bitmapy w reflect)
-
Mercedes ML63
Po pierwsze... głupia i jednocześnie ciekawa dyskusja:) i offtop. Chyba Berger chciał pokazać przykłady w jaki sposób prezentacja Mercedesa mogłaby zyskać na atrakcyjności... wydaje mi się, że bokeh na pewno nie był tutaj najważniejszy... Czysto praktycznie: Kramon - Ty na niego zwróciłeś uwagę i z ciekawości: wszyscy wiemy jak wygląda bokeh a jak water dropsy tylko dlaczego uważasz, że na referencji którą pokazał Berger ten.... efekt... bliżej mu do bokeh'u niż kropli wody?:) to na pewno nie są perfekcyjne water dropsy ale skąd stwierdziłeś że to bokeh?:) Czysto teoretycznie: patrząc na to z jeszcze innej perspektywy to krople deszczu = swoisty bokeh:) Pozdrawiam
- Mercedes ML63
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
ode mnie na dzisiaj szybki test sztucznego oświetlenia: ies, photometric:
-
[POJAZD3d] Alfa Romero 159
Cóż, prawda jest taka, że każda metoda jest dobra i każda ma swoje wady i zalety. W grafice komputerowej również istnieje pojęcie mody, obecnie tyczy się ono budowania bryły i dodawania detalu po uprzednim zagęszczeniu. Co nie zmienia faktu, że wiele doskonałych modeli zostało zrobionych w sposób taki, jaki próbuje naśladować autor wątku. Na chwilę obecną jest krzywo, nie panujesz nad krawędziami, a metoda którą wybrałeś ma to do siebie, że najpierw powinieneś zaplanować jak będzie skonstruowany Twój model a dopiero później brać się za robotę. Narysuj sobie chociażby w PS'ie jak chcesz żeby wyglądała Twoja siatka, a pozwoli Ci to uniknąć niespodziewanych szczegółów przez które tak bardzo zagęszczasz siatkę i jednocześnie wykrzywiasz model. Pozdrawiam
-
Wiz: wnętrza_
czy ktokolwiek zauważył, że praca ma już prawie 2 lata?^^
-
Teczka 3D: Szybkie prace [hkropinski][18.09.2013]
xmass -> cieszę się, że Ci się podoba! Szum podłogi od początku zaplanowany, w sumie to trochę nad nim siedziałem wymyślając reflect mapy a najprostsze okazało się najskuteczniejsze... wysokie ustawienia, niski subdiv:) Ściany jak i reszta studia w pełni wymodelowane. W pierwszym poście zamieszczam kolejną mini-pracę, tym razem w wolnym czasie miałem okazję wymodelować własnego elektroćmiczka:) Pozdrawiam
hkropinski
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta